Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca aveai un s acum erai pe calmante?

    Comment


    • Btecus- zici ca ai dat-o la remat si e prima, singura si ultima masina din viata ta

      Comment


      • Bine ca te uitai la el, ca daca nu te uitai trecea la 4000 de ture in treapta 1....
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Fii sigur ca i-a rupt rozeta dupa ce-a intrat in hala. Mic fiind imi aduc aminte pe vremea cand erau taxiurile in garaj la Getax, erau cel putin 2,3 mecanici care agitau masinile cand intrau cu ele in hala, frana de mana trasa bine apoi cox ...
          Nu zic ca astazi sunt aceleasi practici, dar orice e posibil.
          Las-o-n branza ca e un fier.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • O sa radeti dar cand am dat dacia 1310 la remat, baietii scurgeau rezervoarele si faceau drift/drag prin parcarea de la Remat sud cu vechituri de dacii.

            Si aici la fel, o sa o vopseasca in doru' leli ca doar e pe garantie si nu vad nici un ban pentru treaba asta, dupa care o sa faca liniutze in parcare cu alte masini.
            @btecus tu oricum nu o sa observi pentru ca se conecteaza cu DDT'ul si dau km la fix ala de pe foaie cand ai predat-o. Deci oricum nu ai nici o dovada sa te duci peste ei.
            Last edited by Drogas; 7 April 2014, 12:34.

            Comment


            • Bai, voua va e usor sa vorbiti, in puii mei. In multele mele drumuri prin bucale am vazut cum se comporta lumea cu masinile: dai tata peste linia de tramvai, peste canale, pese gropi cu viteza. Nu conteaza. Daca incerci sa incetinesti putin ca sa mai cruti un pivot sau bucsa, esti facut sandvis, claxonat sau injurat.
              No offence acum, dar acolo toate masinile troncane ca niste doage, ca e logan sau mercedes. Nu poti avea grija de ea, nu poti s-o intretii ca lumea sau sa te bucuri de o plimbare cu masinia prin oras, si atunci e considerat doar un "fier".
              Da, poate un fier, dar un fier de 8000 de euro.
              Iar pe mine "fierul" asta am pretentia sa ma tina ceva vreme, ca nu am batut din palme si mi-au picat din cer 8000 de euro.
              sigpic

              Comment


              • Nu mai speriati omu ,aia nu au altceva de facut decat sa faca liniute in parcare si sa dea km?

                Comment


                • Toate sunt niste ciurucuri, ce mai idee au cate unii.
                  Nu zice nimeni sa nu o ingrijesti, dar merita sa faci infarct pentr un fier ?
                  Macar de era fier de marca.
                  Eu te-as fi sfatuit sa nu-ti iei masina, daca nu ti-o permiti.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • So funny...)))))))))))))
                    Hai omule fii serios si barbat. E o masina doar. Se vede ca nu ai familie, copil. Sa vezi ce sentiment ai cand iti internezi copilul, zici ca s-a terminat viata.

                    Comment


                    • Originally posted by Drogas View Post
                      O sa radeti dar cand am dat dacia 1310 la remat, baietii scurgeau rezervoarele si faceau drift/drag prin parcarea de la Remat sud cu vechituri de dacii.

                      Si aici la fel, o sa o vopseasca in doru' leli ca doar e pe garantie si nu vad nici un ban pentru treaba asta, dupa care o sa faca liniutze in parcare cu alte masini.
                      @btecus tu oricum nu o sa observi pentru ca se conecteaza cu DDT'ul si dau km la fix ala de pe foaie cand ai predat-o. Deci oricum nu ai nici o dovada sa te duci peste ei.
                      Te inseli amarnic.
                      Reprezentantza nu pierde nimic lucrarea este platita de fabrica Dacia nu de reprezentantza ca nu e vina lor pentru nepriceperea fabrici.
                      Asa ca stai linistit ca nu esti nici primul nici ultimul care lasa masina in service.
                      sigpic

                      Comment


                      • Reveniti la subiect.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Da, deci care va sa zica, am ridicat masina azi.
                          Lucrarea a iesit bine, nimic de zis. Intr-un viitor apropiat va trebui sa ma prezint iarasi, deoarece, asa cum a patit si un coleg de aici, au aparut punctulete mici mici de rugina pe toata capota portbagaj (partea de sus) si incep sa apara si pe plafon.

                          Oarecum sant resemnat. Am obosit sa ma mai stresez sau sa ma enervez. O sa zic si eu : "e doar un fier".
                          sigpic

                          Comment


                          • eu am avut si am in continuare problema cu portiera sofer.a inceput sub masticul ala si pe urma a iesit si pe fata in colt.am fost la mester,curatat,chituit ,dat cu grund ,vopsit si surpriza in 3 luni deja se umfla vopseaua pe coltul portierei.nu-mi ramane decat sa schimb portiera.la mine parca a tinut cu garantia.6 ani nu am avut probleme cu rugina sau cel putin foarte grave.in ultimul an s-a schimbat dramatic situatia.acum ceva timpa ma laudam ca nu a ruginit si acum....asta sa-mi fie invatatura sa mai cumpar lighean.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • Cand va spuneam ma luați frontal....

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                              Comment


                              • pana nu ti se intampla tie nu crezi.ideea e ca in afara de faza cu rugina care ma cam enerveaza masina merge bine.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google