Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este fabricatie septembrie 2007. usa de la sofer a fost prima care a inceput sa arate ce poate. pe prag nu am observat puncte, urma aia este de la usa scursa. la pasajul rotilor spate nu am ce sa-i fac pe partea dreapta este mai putin afectat, acolo o sa sara mereu pietre din drumurile patriei. cel mai teama imi este de plafon

    cosmin - asta e viata lor cam 7-8 ani, eu am inceput sa fac calcule pentru o noua achizitie
    Last edited by lancer_kta; 20 June 2014, 08:54.
    http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

    Comment


    • Am revenit cu pozele. Deci?
      E cam grav... si doresc sa ma apuc de treaba .
      Dupa cum se vede in prima poza, sunt cateva puncte mai sus de buza si ma gandeam sa vopsesc aripa aia dar pana in linia de sub capacul rezervor.

      Faza cu acele protectii de plastic, ca tin rugina nu stiu cat o fi de adevarata, dar la mine in celelalte locuri unde le am montate nu este pic de rugina.
      Eu, unul, le consider bune.
      Attached Files

      Comment


      • Cam urat ce e acolo...ideal ar fi o tratare si revopsire totala de element.

        Comment


        • Dejeaba...tot apare rugina.Am curatat ,am grunduit,am revopsit si a aparut iar.La papuc am retusat doar fara sa grunduiesc si nu a mai aparut rugina in locul respectiv.Repari si repari si iar repari si degeaba.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • Originally posted by VlaD2803 View Post
            Am revenit cu pozele. Deci?
            E cam grav... si doresc sa ma apuc de treaba .
            Dupa cum se vede in prima poza, sunt cateva puncte mai sus de buza si ma gandeam sa vopsesc aripa aia dar pana in linia de sub capacul rezervor.

            Faza cu acele protectii de plastic, ca tin rugina nu stiu cat o fi de adevarata, dar la mine in celelalte locuri unde le am montate nu este pic de rugina.
            Eu, unul, le consider bune.
            Deja prinderea barei spate, langa roata, e compromisa, la cat e de ruginita. Acolo e o muchie de tabla subtire cu 2 gauri, una pentru un surub si una pentru in ghidaj de plastic al barei.
            Ca sfat, sa incerce prinderea barei prin a 2-a gaura din tabla, eliminand ghidajul barei spate si dand o gaura in bara.

            Macar acolo de galvanizau, se aduna nisip si sare iarna.
            Attached Files
            Last edited by mr.K; 20 June 2014, 11:17.

            Comment


            • Toata nebunia a inceput de la magnificile protectii de aripi, si de la faptul ca de-a lungul timpului pe interiorul buzei aripii masticul care este aplicat din fabrica s-a fisurat. Asta am decoperit la timp, la a mea.
              Si un al doilea factor de la care a inceput rugina... ar fi..surubul cu clema metalica care se fixeaza pe caroserie, cand este strans prea tare acesta "sapa" in tabla, acolo fiind mizerabil de prost tratata tabla (poate chiar deloc) rugineste rapid.
              Recomand la cei care inca nu au rugina sa cumpere un tub de mastic auto, si sa dea prin zona aceea unde vine surubul si pe interiorul buzei pasajelor rotilor
              My turbo lag, give your MPI, a chance

              Comment


              • "Toata nebuna a inceput de la magnificile protectii de aripi [...]", aceasta este parerea ta!
                Eu, unul, le am montate de atatia ani pe masina si nu am nicio problema in alta parte unde sunt amplasate, ci doar aici, pe dreapta-spate, unde se zice ca este o buba la toate fazele 1 de pana-n 2007-2008.
                Ele nu au cum sa tina apa acolo, deoarece intre acel plastic si tabla este un material de tip lipici de o tine bine stransa de tabla. Cel putin, la mine, asa este.

                Comment


                • loganul e predestinat sa rugineasca si mai ales in locurile acelea (aripi, portiere, etc). deci va rugini cu sau fara acele protectii montate.
                  sigpic

                  Comment


                  • Pentru fanii acelor protectii de aripi, atasaez aici un "desen" cumva in sectiune astfel incat sa se inteleaga la ce se expun cand monteaza asa ceva.
                    Taicameu are, si pot spune ca desenul este intru totul adevarat.
                    Aaa, si inca o chestie...nu vreti sa vedeti proprietari de loganuri, care dupa ce le-au dat jos, au constatat cu stupoare ca toata buza aripii este praf, si trebuie revopsita cu totu.

                    Acelea nu fac decat sa mascheze un inceput de rugina pe buza aripii, iar tu ca proprietar constati numai dupa ce acea rugina iese afara de acolo, dar este prea tarziu. A se vedea si protectiile de aripi mai inalte (groase).
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • Daca pui protectii peste vopsea sarita, da e prost. Plasticul protejeaza vopseaua de ciobituri dar numai vopseaua protejeaza tabla de rugina.
                      protectii peste vopsea buna sau masina noua e ok.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Majoritatea protectiilor au aparut pe masini cam la 2 ani vechime, cand au fost rechemate pentru ceruire celebrele loturi Logan 2005-2006.

                        Deci acele protectii NU au fost puse pe aripi cu muchii intacte. De aia a aparut rugina, tabla era deja ciupita de pietricele.

                        Comment


                        • Poate daca ar fi fost puse din fabrica ar fi fost cu totul altceva.

                          Comment


                          • eu zic ca mai bine schimbi toata aripa
                            grija mare

                            Comment


                            • Pai cum sa schimbi aripa? Mie mi s-a comunicat ca trebuie sa caut o aripa fata si sa imi sudeze din acea aripa buza.

                              Comment


                              • Ca sa schimbi toata aripa, e deranj mare, ca asta nu e aripa fata sa o dai jos si sa pui alta in juma de ora, trebuie taiata din prag si plafon, sudata aia noua...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google