Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hello, la loganul meu din 2005 cu 260,000 km, am ceva puncte de rugina la busonul rezervor si buza aripii spate dreapta cu toate ca am deja faimoasele protectii de plastic.
    Ca masura de precautie folosesc ceara lichida Nigrin - se gaseste la praKtiker cu 28 de lei spray-ul - am injectat pragurile, lonjeroanele, interiorul portierelor si al portbagajului. Singurul inconvenient este ca vreo 2 zile miroase foarte pregnant insa dupa ce se intareste, mirosul dispare.
    Avand in vedere ca vine iarna si din nou o sa fie sare pe sosele, am aplicat si 2 straturi de vopsea cauciucata pe dedesupt si pe interiorul aripilor spate dand jos bara spate si plasticaraiul aferent. Operatiunea e relativ simpla, se spala cu jet de apa, se lasa la uscat (dc e umed nu prinde) si apoi se aplica. Am folosit 4 spray-uri Nigrin.
    Recomand aceste solutii relativ ieftine (170 de lei si 2 zile de truda).

    Comment


    • Revin cu un update, se pare ca mirosul de ceara persista... cum se face un pic mai cald afara, mirosul devine mai puternic. Sper sa se estompeze cu timpul.

      Comment


      • Mirosul o sa se duca...efectele benefice vor ramane. Merita disconfortul temporar.
        Acelasi miros de ceara l-am avut si eu la Loganul precedent (2005) dupa ce a fost ceruit in reprezenta (programul anticoroziune de prin 2007). Daca nu ma insel, mirosul a persistat, din ce in ce mai slab...vreo doua luni.

        Comment


        • In vara am dorit sa imi fac eu ceruirea asta, dupa ce am vazut iarasi ceva ce nu mi-a placut...

          Asadar, dupa ce am schimbat in garantie portiera dreapta, aproape la limita de expirare a ei (detalii intr-un post anterior aici), in primavara am observat niscaiva semne si la cea din stanga fata.
          In vara am reusit sa polizez cu o bormasina dotata cu diverse perii rotative, portiunea respectiva, pana ce am ajuns la acel luciu metalic (f repede a mers).
          3 straturi de KELFOS+3 de clasic grund si apoi spray cu ceva cauciucat (gri...)dedicat portiunilor expuse (pasaje, praguri etc...)

          Tot in vara mi-am cumparat pistol pentru injectie ceara (71 lei), un tub de 1 L de IXELL (55 lei). Nu am avut timp decat acum, de ele

          Am demontat fetzele de usi (toate 4), le-am spalat temeinic.
          Cand am ajuns sa spal partea interioara a portierei, am inteles de ce apare rugina acolo...

          Practic este un mal, rezultat din praful infiltrat si apa ce se scurge dinspre geam...conjugat cu o tratare deficitara a tablei duce la rezultate...nefaste.
          Am spalat insistent cu un burete. Am luat apoi o perie de coafura, din plastic (sa nu zgarie) si am dat cy ea, pana am avut apa curata.
          Sters, asteptat sa se usuce si abia apoi am aplicat ceara.

          Consider ca doar in felul acesta protejezi real portiunile acelea, prin curatare migaloasa, nu prin aplicare directa, fara demontarea fetzei de usa.
          Astfel, ceara ajunge in contact cu tabla, nu cu malul de care vorbeam.

          Mirosul de ceara a ajuns sa imi placa Il prefer, este psihologic, decat sa mai vad ce am vazut, bleah!
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • Ce facea romanul prima data cand isi cumpara o Dacia nou nouta?
            Raspuns: o demonta si o ungea cu toate maglavaisurile posibile, antifon, vaselina, uleiuri.

            Se pare ca noi am omis operatiunea asta cand am cumparat masina, am crezut ca daca platim dublu fata de vechea Dacia, scapam de operatiune. Eroare de gandire.

            Comment


            • Nu platim dublu ...

              Platim aproximativ la fel si primim calitate aproximativ la fel

              O Dacie 1310 costa la inceput 45 000 de lei, pe vremea lui Ceausescu.

              Daca socotim ca 1 RON de astazi are cam aceeasi putere de cumparare ca un 1 leu de atunci, atunci vedem ca un Logan full options de 10 000 de EUR costa aproximativ tot 45 000 de lei.

              Acelasi pret, aceeasi calitate
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • Eu vorbeam de zilele noastre.
                O Dacia 1310 in 2001 costa 3700$.
                Sunt sigur ca tu nu ai dat doar 3700$ pe Logan.
                E pretul dublu la aceeasi calitate. Sau triplu, daca pun modelele mai dotate.








                K, am rugamintea sa incetezi de a mai isca flame, inutil, din pretexte puerile! Multumesc pentru intelegere!
                Last edited by Niki; 16 October 2014, 13:52.

                Comment


                • Alo domnilor ,dupa cum vorbiti nu prea stiti cu era cu vechea dacioasa ,in primul rand motorul trebuia segmentat obligatoriu la 80.000 km ,planetarele le schimbai poate la doi ani,bucsaraia numai vb. de tabla fiecare era dupa noroc,exploatare si cum se pricepea fiecare s-o carpeasca (grund,ulei+vaselina in praguri,etc) deci numai comparam vechea dacie cu noua dacie ,100% frantuza ,este adevarat ca se putea mai bine dar eu zic ca,posesor de dacia logan 2007 1,5 dci ca merita ,alte marci cu renume se confrunta cu probleme mult mai mari decat avem noi posesori de dacioase .

                  Comment


                  • Niki, Dacia aia de la inceputuri avea tabla de rezista si 20 de ani pana sa rugineasca, nu 20 de zile cat Logan2.
                    Deci comparatia nu e buna, asa ca nu stiu ce flame generez eu, pur si simplu ii explicam colegului ca e mai normal sa compari preturi mai apropiate, recte pretul la Dacia 1310 din 2001 cu pretul; unui Logan 2004. Nu preturi 1970 vs 2004, pe care nimeni nu le poate actualiza obiectiv, ci folosind instrumente stabilite arbitrar de catre un institut de statistica.

                    Rezumand, e trist ca Dacia 1970 ruginea mai greu decat Dacia 2014.

                    Comment


                    • Iar avem show.
                      Nu putem compara preturile la masini avea alta putere de cumparare banul.

                      Exista o dacia din 1970 la vanzare si vrea 5000 €
                      Last edited by stoicanu; 16 October 2014, 15:09. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • Păi, mai are nițel și e mașină de epocă.
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • Este din cate stiu dupa 30 ani intra la epoca.
                          sigpic

                          Comment


                          • Am Loganu din 2005 iulie.....imi apar deja pete de rugina pe aripa spate deasupra rotii....dar chiar acolo am avut acum 4 ani o reparatie...chituit - vopsit.....si cred ca aia nu a fost facuta bine.....caci in rest nu am observat pete de rugina......

                            Comment


                            • dacia pe vremea lui ceasca er 70.000-80.000 de lei. fara ac. dar asteptai cate 5 ani de zile, si in targ se vindea intre 120.000-150.000 de lei, cat un apartament. asa ca erau si atuci samsari. iar de ruginit, intr-adevar, nu ruginea ca ligheanul. si acum sunt destule dacii cu vopseaua originala.

                              Comment


                              • normal ca nu ruginea daca la maxim 2-3 ani le vedeai cu cracii in sus si umflate cu smoala si alte rahaturi pe dedesupt.
                                plus ca vopseaua de atunci era vopsea, nu eco-bullshit de dau astia acum pe ele, plus ca se dadea cu furtunul direct din hidrant, nu se masura la sferturi de gram economisite per caroserie vopsita.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google