Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E complicat tare de tot, aproape imposibil, sa explici niste chestiuni evidente care se vad cu ochiul liber.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Acum sincer, cu ochiul liber se vad doar probleme estetice si care oricum nu-s de ieri, de azi. Daca se rezolvau cand au aparut nu ajungea asa. Si nu era musai nevoie de vopsirea intregului element, asa cum nu a deranjat ditamai ruginitura cativa ani, nu cred ca deranja mai tare o mica nepotrivire de vopsea.
      Cand ai spus ca o da la casat mi s-a parut normal, avand in vedere 400.000 de kilometri. Dar dupa aia ai adaugat ca motorul merge perfect, dar "tabla ne omoara". Asta nu prea am mai "vazut cu ochiul liber", cum te omoara zonele alea de rugina.

      Originally posted by vitriol View Post
      Da, da, arata foarte bine, dăcât ca, din punct de vedere legal, nu mai ai voie sa circuli cu ea pe strazi.
      Care-i legea asta care nu da voie sa circuli cu masini ruginite?
      Ca sa mai invatam si noi...
      Last edited by 77sky; 2 March 2016, 19:51. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Hai ca totusi incerc. Sunt si perseverent.

        Te omoara pentru ca ar costa foarte mult (raportat la valoarea actuala a masinii) inlocuirea elementelor ruginite.

        Nota: daca te apuci sa faci retusuri la rugina, o sa faci asta in fiecare an (dupa fiecare iarna, in principiu).
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • @anto84
          aia in care ramai fara talon, daca esti oprit.
          a patit-o un prieten cu un logan cam ca cel alb ca stare.

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            Hai ca totusi incerc. Sunt si perseverent.

            Te omoara pentru ca ar costa foarte mult (raportat la valoarea actuala a masinii) inlocuirea elementelor ruginite.

            Nota: daca te apuci sa faci retusuri la rugina, o sa faci asta in fiecare an (dupa fiecare iarna, in principiu).
            De acord cu tine. Eu am vrut sa spun ca, daca tehnic e ok(motor, etc), masina mai merge. Chiar si cu rugina aia, pana sa pice tabla sau sa se gaureasca mai trec ani buni.
            Adica, eu personal n-as da-o inca la casat daca ar fi fost a mea. Dar evident, firma isi stie cel mai bine calculele...

            Comment


            • Un motor MPI il inlocuiesti cu 1000 lei (motor sh + manopera); asta ar fi ultima problema la masina aia.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Eu sunt unul dintre cei care si-au revopsit integral Loganul. Am mai scris pe thread-ul asta si in trecut despre problemele mele cu rugina.

                Ca sa recapitulez: Logan 1.4 MPI, Laureate, fabricatie iulie 2005, cumparat in noiembrie 2011 cu 54k km la bord, in prezent aproximat 108k.

                La mine probleme au fost: rugina sub masticul de la usa stanga fata, vopsea umflata pe coltul usii dreapta fata, rugina pe muchia aripii dreapta spate, vopsea umflata unde se prinde bara spate de aripa, pe ambele parti. In rest pete minuscule de rugina dar nimic serios.

                Masina a fost vopsita "cu simt de raspundere" acu un an.

                Am fost foarte multumit de lucrare. Si acum partea urata: la fix un an de la repopsire deja incepe sa apara rugina pe muchiile aripilor din spate precum si in coltul usii dreapta fata ( e umflata vopseaua).
                Legat de usi nu mi-am facut prea mari sperante, stiam ca n-o sa tina foarte multi reparatia si cel mai bine era sa le fi inlocuit pe ambele.
                In schimb la aripile din spate chiar nu m-am aspteptat sa tina asa putin "reparatia".
                E adevarat, nu am garaj la masina dar cu toate astea am avut grija de ea de cand e la mine.

                Ma mira faptul ca nici la mai bine de 10 ani de la aparitia Loganului inca unii nu vor sa accepte ca efectiv au fost "loturi" de masini cu tabla proasta, si ma refer aici la masinile din perioada 2004-2006.
                Si cu siguranta nu sunt sigurul caruia i-a reparut rugina dupa revopsire.

                Niste poze cu "evolutia" ruginii de sub masticul usii ( 2013 - 2014 - 2015) plus diverse poze din timpul lucrarii, pentru cine are rabdare sa le parcurga.
                Attached Files
                Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                Comment


                • normal ca rugineste fara protectii pe muchia aripii.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • dimpotriva, cu alea rugineste, fiindca tin apa acolo.
                    aparatorile de noroi sunt suficiente ca protectie impotriva pietricelelor.
                    eu n-am nicio ciupitura si nici rugina. n-am pus niciodata aparatorile alea.
                    pe langa ca nu-si fac treaba, arata a ciuning de giurgiu. sunt echivalentul telecomandei in punga de plastic.

                    Comment


                    • Alii dreaq daciile astea, cum ar rezista ele, zeci de ani, cu protectiile alea pe aripi
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • care dacii, care protectii si care "zeci de ani" ?
                        nu stau sa caut acum cati au gasit surprize sub "protectii".

                        Comment


                        • Eu nu am pus intentionat protectiile alea. Am un prieten cu logan din 2006 caruia i-au pus protectiile imediat dupa achizitie ( masina luata de noua) si in momentul de fata ambele aripi spate sunt complet mancate de rugina, efectiv s-a copt tabla sub protectiile alea.
                          Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                          "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                          Comment


                          • la tine au curatat sigur bine totul? mie mi se pare ca au facut ceea ce se numeste "buleala". pacat de bani ca vopseaua arata bine la final dar chit pe rugina nu o sa tina in veci...
                            problema protectiilor de aripi montate la rechemare in service a fost montatul pe bube fara curatare fara revopsire fara retusare etc... de aia s-a mancat tabla dedesubt... eu am pus de 3 ierni(cu asta) si le desfac pentru oricine e curios si are o rola de dublu adeziv sa le prind la loc mentionez ca tabla avea ciobituri pe cant dar le-am astupat cu vopsea si protectiile au fost montate cu vaselina in interior

                            Comment


                            • Am montate atat aparatorile cat si acele protectii de mai bine de 2 ani , studiate recent amanuntit atat tabla cat si vopseaua se prezinta foarte bine fara rugina , DAR dau periodic cu ceara pentru cavitati pe interiorul aripilor in zona acestor protectii.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Sorin, nu cred ca s-a facut treaba de mantuiala. Am ajuns la mester in urma unor recomandari, am vazut lucrari de la el si omul parea ok. Cu toate astea chiar nu stiu cat de bine a curatat pe interiorul aripilor dar mi-a zis ca le-a tratat corespunzator. ( aveam pe interiorul muchiilor ceva ce semana cu un silicon negru, probabil ceva cu rol anticoroziv) Rugina care incepe sa apara din nou vine din interior, nu am vopsea ciobita pe muchii.
                                Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                                "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google