Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by kossak View Post
    Sa revenim la Logane. Masina asta o vad zilnic.
    Pai mai tine si de intretinere...in cazul de mai sus, proprietarul este, fara suparare, un imputit. )
    Mi-ar fi si rusine sa merg pe strada in asa masina, oare la fel arata si la el prin casa?
    Oricum, se incadreaza la retinerea certificatului daca o mai lasa mult asa.
    Last edited by anto84; 8 April 2016, 18:02.

    Comment


    • De ce sa-i retina certificatul daca are probleme doar cu rugina? Poate masina are motor, directie, frane ok.
      MULTA LUME, PUTINI OAMENI...

      Comment


      • Pai il poate retine pentru ca acea rugina prezenta din abundenta pe acel Logan, foarte probabil si structura de rezistenta sa fi avut de suferit din cauza ruginii ceea ce clar nu mai este atat de ok de mers cu el pe drumurile publice.

        In Anglia sau in oricare alta tara civilizata nici nu mai putea trece de mult de ITP ma rog , MOT!!
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Originally posted by mr.K View Post
          Da?Cine? Eu n-am vazut pana acum niciun Logan din perioada aia fara punct de rugina.
          A mea n-a avut rugina decat unde a fost julita si e din noiembrie 2006, am scos-o la plimbare din decembrie 2006. Am avut o aripa julita si n-a prins rugina chiar daca se zgariase vopseaua destul de serios (se vedea tabla goala pe o portiune).
          Originally posted by anto84 View Post
          Pai mai tine si de intretinere...in cazul de mai sus, proprietarul este, fara suparare, un imputit. )
          Mi-ar fi si rusine sa merg pe strada in asa masina, oare la fel arata si la el prin casa?
          Oricum, se incadreaza la retinerea certificatului daca o mai lasa mult asa.
          Poate ca nu-si permite sa dea bani pe reparatii de estetica, prefera sa puna la timp piese bune care tin de siguranta circulatiei si nu-i mai ajung banii si pentru altele. Un coleg de-al meu asa a avut si asa facea. Nu zic ca nu exista si persoane cum zici tu, carora nu le pasa dar nu sa nu generalizam.

          Comment


          • si eu stiu un absolvent de arr cu o skoda octavia 1, 1.9tdi 90 de cai, 300 de mii de km, cu rugina pe capota, aripi fata , praguri si portiere fata si care nu vrea sa o faca decat cand tabla va fi perforata ) a zis ca nu are sens sa dea banii acu ca in urmatoarea iarna e la loc

            pe langa asta nu a schimbat amortizoarele, a zis ca amortizoarele se schimba la 400 de mii de km si a refuzat sa-si schimbe bucsile pe motiv ca orice ar pune ar crapa f repede si ca merge ok si cu astea de fabrica un pic crapate/tasate

            injectoarele s-a dus cu ele la verificat si aia l-au trimis acasa ca i-au zis ca la motorul asta pana la 600.000 nu se verifica injectoarele.

            so, cel putin unii absolventi de arr au niste idei cam traznite, mie mi se pare ca tipu vb numai baliverne chiar daca se da rotund ca stie mecanica

            revizii: 1 data la 20 de mii de km, ulei castrol 5w40 magnatec

            masina forjata, macar la pilotaj se stie, are un stil f agresiv cand vrea/il apuca dracii. deh, e si psihiatru

            masina nu e spalata la exterior decat 1 data sau de 2 ori pe an,cand iese din tara cu ea. la interior doar da cu aspiratoru cand efectiv nu se mai poate

            a zis ca la ce bun sa o spele cand dupa 2 zile e la loc, efectiv da banii degeaba. da-o... de masina , zice )

            am mers si eu de cateva ori cu el. pt 300 de mii de km trenu de rulare se prezinta f bine, amortizoarele nu dau semne ca ar fi duse si ce e mai ciudat e ca n-are nici un greieras

            in afara de partea estetica si de curatenie, n-am ce sa-i reprosez
            Last edited by cristi....; 9 April 2016, 00:01.

            Comment


            • Originally posted by MARIVS View Post
              De ce sa-i retina certificatul daca are probleme doar cu rugina? Poate masina are motor, directie, frane ok.

              Art 112 1) v)

              vehiculul are lipsa elemente ale caroseriei ori aceasta este într-o stare avansata de degradare
              Originally posted by cristi.... View Post

              a zis ca la ce bun sa o spele cand dupa 2 zile e la loc, efectiv da banii degeaba. da-o... de masina , zice )
              Asta cam asa e la exterior se pune praful imediat, daca mai vine si o ploaie a doua zi, e la fel
              Last edited by anto84; 9 April 2016, 11:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • vehiculul are lipsa elemente ale caroseriei ori aceasta este într-o stare avansata de degradare
                .
                Cum se defineste asta?
                Daca o speli in fiecare zi, normal sa rugineasca mai repede. Mai conteaza si cu ce solutii o speli.

                Comment


                • Am reusit in sfarsit sa fac o poza fostului meu logan.
                  Problema pe care am avut-o a fost la aripa spate dreapta.
                  Dupa inlocuirea cu segmentul de aripa de fata stanga, problema nu a mai aparut.
                  Nici nu mai stiu exact cati ani sunt de atunci, cred ca vreo 3 sau 4 ani....
                  Attached Files
                  Last edited by 77sky; 11 April 2016, 18:38.

                  Comment


                  • Nu se cunoaste nimic
                    Atat de bine este facuta
                    este sudata tabla sau pusa peste cea veche?

                    Comment


                    • Pai cum e? E sudata peste cea veche?

                      Comment


                      • S-a decupat pasajul vechi, pana la muchia unde incepe bosajul aripii, la doua degete sub usita rezervorului si s-a sudat pasajul de la aripa de fata pe aceeasi linie. De asta va spun ca se potriveste perfect, pasajele sunt identice fata - spate, numai ca in oglinda, adica pe diagonala. Daca va uitati cu atentie la un logan veti observa lucrul asta.
                        Normal ca nu se cunoaste, doar e facuta de un tinichigiu profesionist, nu e lipita de un copil cu poxipol.
                        Cert e ca de atunci nu a mai avut treaba cu rugina.
                        Pe spate stanga nu am nici o treaba, nu are rugina deloc.

                        Comment


                        • A iesit super bine si se si mentine bine....
                          A mea unde a avut schimbat panoul din spate care inchide locasul rotii de rezerva, pe buza exact pe linia sudurii a ruginit....cat tine oala....am dat cu loctite, zinc, vopsea....dupa iarna asta a iesit iar rugina.....astept sa se jupoaie de tot si o duc la meserias...

                          Comment


                          • Omul a lucrat foarte bine. La sudat racea mereu zona cu apa rece sa nu creasca temperatura prea mult si sa decaleasca tabla, apoi a polizat toata zona foarte bine, inclusiv snurul de sudura, pana la luciu metalic, apoi a aplicat un grund inhibitor de rugina, apoi vopsea.
                            E tinichigiu de vreo 25 de ani, din garda veche, unde pune el mana se cunoaste.

                            Comment


                            • Ca sa sa fie bine sa nu fie rau
                              Attached Files
                              Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                              Comment


                              • Si binele asta are un pret. Cat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google