Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laguna nu e premium, e doar un brand ieftin spre mediu dintr-o clasa mai mare ca Loganul (care e si ultra low cost).
    Premium sunt Audi, BMW, Mercedes, Lexus, Acura.
    Comparativ cu Loganul, majoritatea sunt premium.
    Last edited by mr.K; 20 May 2016, 11:03.

    Comment


    • Originally posted by Andyno View Post
      Nu prea gandesti bine. Sunt Dacii pe injectie din 2002-2004 care nu rugina pe la usi si aripa spate cum au multe Loganuri din 2004.
      Laguna mea are 18 ani....si nu exista rugina. A costat 1000 EURO din Olanda si pot sa zic ca ti ingroapa Loganul din toate punctele de vedere.
      Haha, buna asta. Airbaguri de 18 ani.... furtune de 18 ani la frane, izolatie cablaje de 18 ani...
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • eu mi-am exprimat punctul de vedere...atat....
        Din punctul meu de vedere, Loganul ramane investititia care merita....
        Nu zic ca este cea mai sigura masina din lume, nici ca este cea mai fiabila, dar la ce costuri de intretinere are....sa ma ierte Dzeu.....o repar oricand....(mi-a picat ambreiajul sambata, marti masina mergea....si a durat atat ptr ca era weekend....)
        Am avut ocazia sa am ceva masini.....de la nemtesti la japoneze si etc......si sincer, imi tremurau genunchii cand stiam ca tre sa schimb ceva mai important....iar Loganul face acelasi lucru pe care il faceau si celalalte.....ma duce din pct A in pct B....
        Intradevar, eu merg pe principiul - imi cumpar masina pe care o pot intretine si nu pe cea pe care imi permit sa o achizitionez....
        Cand mi-am luat Fabia, am bagat 500 E in prima saptamana (am schimbat nu foarte multe......revizie (cu tot cu filtru de benzina si placute), capete de bara, avea niste bucsi mari in care intrau basculele, geometrie si alte nimicuri....
        La Logan cu banii astia cred ca o puneam la punct mai bine.....(poate si o distributie, poate si cablurile de acc si ambreiaj, poate si saboti noi pe spate.....si poate si altele....), adica mai exact o revizie dupa care o perioada de timp nu mai bagam bani in ea....
        Exemple de costuri ptr alte masini (ale colegilor mei care si le repara la acelasi mecanic):

        Citroen C3 - 550 RON revizie completa + 800 RON distributia
        Opel Corsa D - 1100 RON revizie completa + discuri + placute (discuri TRW, nu ATE sau Brembo sau....)
        Lovitura......AUDI A4 2012, motor 2L - revizie completa + distibutie + placute fata - 2300 RON

        Ma repet, este o simpla parere....
        Last edited by enc_edy; 20 May 2016, 11:18.

        Comment


        • @mrk

          Cam ingust segmentul tau de premium....Jaguar, Volvo, Bentley.....poate si Cadillac....astia nus premium? ....si mai sunt..

          Laguna lui cand a fost facuta, a fost facuta pt gama premium....

          Imi place la nebunie cand vad stereotipii gen Audi&bmw etc....de afara arata bine nu? Insa au si ele problemele lor

          Oricum ai considera-o, nu-mi pare correct comparatia Logan -Laguna....vreti sau nu vreti, asta e Loganul si se adreseaza unui segment de piata cu cerintele lui

          Nu va convine? Luati altceva.....nu va pus nimeni pusca la tampla sa luati logan ))))

          Si mie poate nu-mi convine motorizarea de exemplu...ca e prea slaba....dar romanii sunt morti dupa ascutitori asa ca va trece multa apa pe dunare pana sa scoata dacia ceva la 2000cm....asa ca pt moftul asta, mi-am luat altceva

          Comment


          • Eu am vurt sa cumpar Logan. Din 2005-2006. Dar din pacate taxa de 1700 euro era mult prea mare la bugetul de 3000 +- euro. Asa ca am luat o Laguna aproape impecabila si cu tot cu taxe am ajuns la suma de 1600 euro. Restul de bani a fost folositi pentru o revizie generela. Distributie, frane, anvelope, uleiuri etc. Anul asta face 3 ani de cand o am...si 100k km.
            Nu zic ca nu are probleme. Trebuie schimbat in viitorul apropiat cadrul motor.
            Attached Files

            Comment


            • Bentley nu e premium, e lux.
              Restul, doar pretentii de premium, cu piese de la masini de buget mediu.
              Caddillac o fi de lux pentru americani.
              Last edited by mr.K; 20 May 2016, 11:37.

              Comment


              • Laguna initiale arata mai bine la interior ca un pemfeu seria 3 chel.. parerea mea. dar divagam.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Cate bordeie....atatea pareri

                  Deocamdata aveti (si) Logan, care rugineste .....conteaza ce faceti efectiv in privinta asta si mai putin vorbe.....sunt satul de vorbe, e plina tara de vorbe...fie ca luati alta, fie ca o curatati de rugina, conteaza ce faceti....altfel ramane totul la stadiul de vorbe

                  Acum de la rugina Loganului ati dat-o in versus alte marci.....si ceva egalari de conturi pe frustrari personale

                  Comment


                  • Hai ca o dam iar in balarii.

                    Loganul pentru cat costa chiar daca este masina low cost , tabla ar trebui sa fie tratata cum trebuie .
                    E o chestie de bun simt totusi sa tratezi caroserie ca la carte sa n-ai probleme cu rugina nici dupa 10 ani de folosinta.

                    Or sa spuna multi ca nu-i trata ca e low cost , eu as zice ca e low cost pentru ca :
                    antifonare foarte slaba
                    calitatea materialelor la interior slaba
                    motor mic/slab
                    dotari putine / elementare
                    ergonomia lasa de dorit

                    Dar tabla trebuia tratata cum trebuie!! in acest pret.

                    Cel putin pentru varianta de top , prestige full options (cu toate optionalele incluse) un Logan 2 ajunge la 12660 euro cu motorul de 1.5 dci!! pai nu va suparati deja la acest pret eu ma astept sa n-am probleme cu rugina cel putin 7-8 ani!!! nu sa ma trezesc ca cel ce cumpara un logan chel de 6850 euro la fel ca si lui sa imi rigineasca masina in cateva luni de la achizitie, aici este cea mai mare problema , adica eu care dau dublu fata de un logan chel imi va rugini la fel de repede !!!
                    Daca tot s-a ajuns la acel pret pentru varianta full dci , pe acea varianta pune frate caroserie tratata cum trebuie!!!!
                    Last edited by prometheus; 20 May 2016, 11:45.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Pana si oala de gatit de 20 de lei are tabla tratata, o masina cu atat mai mult ar trebui sa aiba tabla tratata.

                      Comment


                      • Stimati domni.
                        Ca sa nu mai sterg ultimele posturi (Logan versus...), eu propun sa opriti aici discutia si sa reveniti la subiect
                        Multumesc
                        .
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Vad ca a aparut un nou reper: segment de reparatie.
                          Asta te scuteste de a mai cauta aripa fata din care sa tai pasajul.
                          Attached Files
                          Last edited by mr.K; 20 May 2016, 11:58.

                          Comment


                          • Asta daca nu ai rugina si in sus pe aripa.....de ex la busonul rezervorului....

                            De data asta nu-I mai dau ceara...o sa-i pun fix ulei (nears) si atat- si-a scos banii

                            Comment


                            • Conteaza si tinichigiul cat e de bun, ca sa sudeze elementul ala. Trebuie sudura in argon, sa nu decaleasca tabla din jur, ca apoi e degeaba lucrarea, o sa apara rugina fix pe sudura si in jurul ei.

                              Comment


                              • Stateam astazi ca huhureaza in centrul Timisorii...si ma uitam la masini...in 30 min am vazut 3 logan-uri cu rugina....mult...daca faci abstractie de faptul ca eram pe una dintre cele mai aglomerate artere din oras...din cate am vazut pe ulita...sincer, nu rugineste mai mult decat alte masini. La servici, in parcare sunt vo 10 logan-uri...nici unul nu are rugina. Adevarat...toate sunt produse dupa 2007 (cica pana in 2007 au fost ceva probleme de fabricatie)
                                Offtopic: iar comparatia intre un logan nou si o coaja de 15 ani care la primul vant mai serios se dezmebmreaza ...hai sa fim seriosi. Da, o masina de 15 ani este mult mai sigura decat un logan nou...prin simul fapt ca loganul nou functioneaza si te poti deplasa cu el...pe cand coaja de 20 ani... la cat poti sa o deplaezi (nu pe platforma...)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google