Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
@ anto- nu cant la masa ta , deci vezi-ti de lungul nasului. nu-ti convine ce zic ignora-ma sau raspunde-mi civilizat , cu argumente.
eu deja am fost nevoit sa schimb pasajele spate, dupa ce cu 3 ani in urma schimbasem doar "buza" aripilor spate cu buna de aripi de fata. pasajul de langa busonul rezervor e mai mare si ajunge pana la jumatatea busonului.
poza cu interiorul porbagajului ruginit ati vazut-o ? era de acum un an sau doi. acolo cum sa dau cu ceara sau ulei ? in plus am fost la "campanie" cand inca masina avea garantia tablei si rugina pe ea si teoretic au rezolvat-o ...
problema e ca inca am logan pentru ca statul nu ma lasa sa-l vand avand "cica" taxa neplatita , desi eu mi-am platit si imi platesc toate taxele.o/____\o
(i)
.........
Comment
-
dar am inteles ca nu e musai sa platesti tu sau sa scazi din pretu masinii taxa. e treaba viitorului proprietar sa dea statu in judecata sa si-o recupereze, mai ales ca are toate sansele
cica in aceiasi situatie as fi si eu, pt ca in 2009 taxa a fost suspendata si cica acu viitoru proprietar ar trebui sa plateasca in jur de 1 mie de euro?? (1.4 euro 4, asa mi-a zis tipa de la asigurari de la reprezentanta) in fine, un cretinism tipic romanesc, de parca acu masina n-ar fi inamtriculata. la ce mai trebuie inca o inmatriculare?!?! eu vreau sa o vand cu 3 mii fix, ne-negociabil
on topic
nici eu n-am probleme cu rugina. cred ca pana prin vara lui 2009 au fost niste loturi f ok cu tablaraia, dupa aia, tot din 2009, chiar si 2010 au mai fost ceva probleme relatate aici pe forum, cu ceva puncte pe la lunete
eu cred ca daca tabla a fost ruginita dinainte de a fi tratata... de aici e baiu
de logan 2... unele au ruginit mai repede decat cele din 2009 , chiar dupa 2-3 luni. sunt cazuri aici pe forum, nu ma intrebati de unde stiu/le scot etc ca nu suntem la gradinita. cautati
in principiu, normalitatea ar fi cum spune Prometheus
la pretul loganului tabla ar trebui sa fie ok, mai ales ca nu are nici o dotare extravaganta care sa zici ca, costa nu stiu cat, toate echipamentele de pe dacii sunt deja banale/ uzate moral (abs, esp, airbaguri etc) ca si conceptie/idei etc. doar motorul tce sa coste mai mult
diferenta intre un logan de 7 mii, cel chel si unui de 12 -13 mii, sa nu cadeti in capcana, nu o reprezinta caroseria/ tratarea mai nu stiu cum a ei ci doar echipamentele optionale si motorizarile. la caroserie treaba sta la fel si la cel mai scump si la cel mai ieftin logan, sunt la fel tratate
am inteles ca mai exista si varianta cu notarul, in care mergi cu noul proprietar si se incheie un contract, in care tu continui sa figurezi pe acte ca posesor dar toate amenzile si nasoalele vin pe numele utilizatorului- noului cumparator. astfel scapi si de taxa de inmatriculare, tot tipa de la asigurari mi-a ”vandut” pontu )
Comment
-
Originally posted by cristi.... View Postdiferenta intre un logan de 7 mii, cel chel si unui de 12 -13 mii, sa nu cadeti in capcana, nu o reprezinta caroseria/ tratarea mai nu stiu cum a ei ci doar echipamentele optionale si motorizarile. la caroserie treaba sta la fel si la cel mai scump si la cel mai ieftin logan, sunt la fel tratate
Ce nu scrie in nicio brosura este ca beneficiezi si de alte avantaje in functie de nivelul de echipare, pe langa dotarile trecute in materialele promotionale; exemplu: o insonorizare mai buna.
Comment
-
insonorizarea mai buna tine de motorizarea aleasa si de cat de silentios in sine e motorul respectiv:
de ex, si nu ma poti contrazice: luam nivelul de echipare prestige 1.2, de top
ce insonorizare mai buna ai decat versiunea logan plus cu acelasi motor? nu ai nici un material fonoabsorbant in compartimentul motor, egal ca iei prestige sau logan plus. pe interior insonorizarea e aceiasi, respectiv pe peretele ignifug din interior, in spatele bordului
pe de alta parte , daca iei logan plus 0.9tce vei avea aceiasi insonorizare ca la laureat 0.9 (la ambele versiuni ai materialele fonoaabsorbante din compartimentu motor), insonorizarea din interior ramane aceiasi
la fel si intampla si in cazul diselurilor.
pe tema insonorizarii s-a scris o gramada pe celalalt forum, materialele fonoabsorbante sunt doar ”varfu icebergului” in materie de insonorizari, altele sunt mai importante iar astea tin de proiectare, geamuri, chedere, aerodinamica, daca are sau nu grila activa (sistemele de jaluzele), sisteme de prindere motor, tampoane, esapamente si alti factori
sunt si ele importante dar nu in cantitatile folosite de dacia, modeste. o insonorizare corecta curpinde paslele de pe capota, perete ignifug exterior imbracat complet, traseu de evacuare imbracat complet in material fonoabsorbant cu folie de aluminiu pe el, chedere groase, geamuri groase, laminate si insonorizate (da, exista parbriz si geamuri fata cu o folie speciala in ele impotriva zgomotelor)
la dacia insonorizarea de baza cred ca e la fel pt toate versiunile de echipare, difera doar ce se afla in compartimentul motor ca materiale fonoabsorbante, asta in functie de motor. in rest e aceiasi mancare de peste
pana una alta, dacia costa cat o pereche de discuri ceramice/ un set de placute de frana fata la o masina de soi, deci , da, nu avem ce pretentii mari sa avem de la eaLast edited by cristi....; 20 May 2016, 21:37.
Comment
-
Originally posted by anto84 View PostGhinion...
Rugina nu tine de ghinion cetatene, rugina tine de legile fizicii. Un metal feros netratat e supus oxidarii.Ai cam chiulit la scoala.
Ce se vede cam din toate posturile tale e doar o credinta nestramutata in Dacia, indiferent de dovezile potrivnice.Last edited by mr.K; 22 May 2016, 16:20.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostGhinion !???!!!
Rugina nu tine de ghinion cetatene, rugina tine de legile fizicii. Un metal feros netratat e supus oxidarii.Ai cam chiulit la scoala.
Ce se vede cam din toate posturile tale e doar o credinta nestramutata in Dacia, indiferent de dovezile potrivnice.
In rest, m-am amuzat teribil la faza cu chiulitul de la scoala, avand in vedere profesia mea. Le cam dai in bara pe linie.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostE cumva o explicatie pentru calitatea invatamantului?
.
E o explicatie pentru nesimtirea ta!
Apropo, rugina rezulta in urma unei reactii chimice, batii campii cu legile fizicii.
Esti praf, dar cu mult tupeu si zeflemea in tine. Nu mai incerca sa pari destept, mai bine stai in banca ta, ca te faci de ras.
Comment
Comment