Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    Conteaza si tinichigiul cat e de bun, ca sa sudeze elementul ala. Trebuie sudura in argon, sa nu decaleasca tabla din jur, ca apoi e degeaba lucrarea, o sa apara rugina fix pe sudura si in jurul ei.
    Trebuie chiar cleste de sudura in puncte....

    Originally posted by prometheus View Post

    Dar tabla trebuia tratata cum trebuie!! in acest pret.

    Cel putin pentru varianta de top , prestige full options (cu toate optionalele incluse) un Logan 2 ajunge la 12660 euro cu motorul de 1.5 dci!! pai nu va suparati deja la acest pret eu ma astept sa n-am probleme cu rugina cel putin 7-8 ani!!! nu sa ma trezesc ca cel ce cumpara un logan chel de 6850 euro la fel ca si lui sa imi rigineasca masina in cateva luni de la achizitie, aici este cea mai mare problema , adica eu care dau dublu fata de un logan chel imi va rugini la fel de repede !!!
    Daca tot s-a ajuns la acel pret pentru varianta full dci , pe acea varianta pune frate caroserie tratata cum trebuie!!!!
    Halucinant.... dezbatem subiecte rezolvate de prin 2007-2008 (masini care au deja 8 ani fara belele de rugina ale celor dinaintea lor) .
    Last edited by einstein1984; 20 May 2016, 13:14. Reason: Automerged Doublepost
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • @ anto- nu cant la masa ta , deci vezi-ti de lungul nasului. nu-ti convine ce zic ignora-ma sau raspunde-mi civilizat , cu argumente.

      eu deja am fost nevoit sa schimb pasajele spate, dupa ce cu 3 ani in urma schimbasem doar "buza" aripilor spate cu buna de aripi de fata. pasajul de langa busonul rezervor e mai mare si ajunge pana la jumatatea busonului.

      poza cu interiorul porbagajului ruginit ati vazut-o ? era de acum un an sau doi. acolo cum sa dau cu ceara sau ulei ? in plus am fost la "campanie" cand inca masina avea garantia tablei si rugina pe ea si teoretic au rezolvat-o ...

      problema e ca inca am logan pentru ca statul nu ma lasa sa-l vand avand "cica" taxa neplatita , desi eu mi-am platit si imi platesc toate taxele.
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • dar am inteles ca nu e musai sa platesti tu sau sa scazi din pretu masinii taxa. e treaba viitorului proprietar sa dea statu in judecata sa si-o recupereze, mai ales ca are toate sansele

        cica in aceiasi situatie as fi si eu, pt ca in 2009 taxa a fost suspendata si cica acu viitoru proprietar ar trebui sa plateasca in jur de 1 mie de euro?? (1.4 euro 4, asa mi-a zis tipa de la asigurari de la reprezentanta) in fine, un cretinism tipic romanesc, de parca acu masina n-ar fi inamtriculata. la ce mai trebuie inca o inmatriculare?!?! eu vreau sa o vand cu 3 mii fix, ne-negociabil

        on topic

        nici eu n-am probleme cu rugina. cred ca pana prin vara lui 2009 au fost niste loturi f ok cu tablaraia, dupa aia, tot din 2009, chiar si 2010 au mai fost ceva probleme relatate aici pe forum, cu ceva puncte pe la lunete

        eu cred ca daca tabla a fost ruginita dinainte de a fi tratata... de aici e baiu

        de logan 2... unele au ruginit mai repede decat cele din 2009 , chiar dupa 2-3 luni. sunt cazuri aici pe forum, nu ma intrebati de unde stiu/le scot etc ca nu suntem la gradinita. cautati

        in principiu, normalitatea ar fi cum spune Prometheus

        la pretul loganului tabla ar trebui sa fie ok, mai ales ca nu are nici o dotare extravaganta care sa zici ca, costa nu stiu cat, toate echipamentele de pe dacii sunt deja banale/ uzate moral (abs, esp, airbaguri etc) ca si conceptie/idei etc. doar motorul tce sa coste mai mult

        diferenta intre un logan de 7 mii, cel chel si unui de 12 -13 mii, sa nu cadeti in capcana, nu o reprezinta caroseria/ tratarea mai nu stiu cum a ei ci doar echipamentele optionale si motorizarile. la caroserie treaba sta la fel si la cel mai scump si la cel mai ieftin logan, sunt la fel tratate

        am inteles ca mai exista si varianta cu notarul, in care mergi cu noul proprietar si se incheie un contract, in care tu continui sa figurezi pe acte ca posesor dar toate amenzile si nasoalele vin pe numele utilizatorului- noului cumparator. astfel scapi si de taxa de inmatriculare, tot tipa de la asigurari mi-a ”vandut” pontu )
        Last edited by cristi....; 20 May 2016, 17:51. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Cristi, taxa este undeva pana in 600 e.....
          In septembrie am platit-o eu ptr loganul din semnatura (1.4, iunie 2009, E4)

          Comment


          • mno, inseamna ca m-au dezinformat cei din reprezentanta. ei mi-au zis de 1 mie de euro

            Comment


            • crede-ma ca nu mint....ca altfel nu imi ajungeau banii......
              Am dat 3000e pe ea + aproape 600 taxa (parca 560-70-80....)

              Comment


              • Originally posted by cristi.... View Post
                diferenta intre un logan de 7 mii, cel chel si unui de 12 -13 mii, sa nu cadeti in capcana, nu o reprezinta caroseria/ tratarea mai nu stiu cum a ei ci doar echipamentele optionale si motorizarile. la caroserie treaba sta la fel si la cel mai scump si la cel mai ieftin logan, sunt la fel tratate
                Ai dreptate caroseria este identic tratata pentru toate nivelele de echipare.
                Ce nu scrie in nicio brosura este ca beneficiezi si de alte avantaje in functie de nivelul de echipare, pe langa dotarile trecute in materialele promotionale; exemplu: o insonorizare mai buna.

                Comment


                • insonorizarea mai buna tine de motorizarea aleasa si de cat de silentios in sine e motorul respectiv:

                  de ex, si nu ma poti contrazice: luam nivelul de echipare prestige 1.2, de top

                  ce insonorizare mai buna ai decat versiunea logan plus cu acelasi motor? nu ai nici un material fonoabsorbant in compartimentul motor, egal ca iei prestige sau logan plus. pe interior insonorizarea e aceiasi, respectiv pe peretele ignifug din interior, in spatele bordului

                  pe de alta parte , daca iei logan plus 0.9tce vei avea aceiasi insonorizare ca la laureat 0.9 (la ambele versiuni ai materialele fonoaabsorbante din compartimentu motor), insonorizarea din interior ramane aceiasi

                  la fel si intampla si in cazul diselurilor.

                  pe tema insonorizarii s-a scris o gramada pe celalalt forum, materialele fonoabsorbante sunt doar ”varfu icebergului” in materie de insonorizari, altele sunt mai importante iar astea tin de proiectare, geamuri, chedere, aerodinamica, daca are sau nu grila activa (sistemele de jaluzele), sisteme de prindere motor, tampoane, esapamente si alti factori

                  sunt si ele importante dar nu in cantitatile folosite de dacia, modeste. o insonorizare corecta curpinde paslele de pe capota, perete ignifug exterior imbracat complet, traseu de evacuare imbracat complet in material fonoabsorbant cu folie de aluminiu pe el, chedere groase, geamuri groase, laminate si insonorizate (da, exista parbriz si geamuri fata cu o folie speciala in ele impotriva zgomotelor)

                  la dacia insonorizarea de baza cred ca e la fel pt toate versiunile de echipare, difera doar ce se afla in compartimentul motor ca materiale fonoabsorbante, asta in functie de motor. in rest e aceiasi mancare de peste

                  pana una alta, dacia costa cat o pereche de discuri ceramice/ un set de placute de frana fata la o masina de soi, deci , da, nu avem ce pretentii mari sa avem de la ea
                  Last edited by cristi....; 20 May 2016, 21:37.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    Asa e!
                    A aparut rugina si dupa 3 luni. LUNI, nu ani!

                    Ghinion...

                    Comment


                    • ca idee pe unde se poate baga ceara/ulei/tamaie in aripile spate?

                      Comment


                      • Prin portbagaj

                        Comment


                        • Originally posted by anto84 View Post
                          Ghinion...
                          Ghinion !???!!!
                          Rugina nu tine de ghinion cetatene, rugina tine de legile fizicii. Un metal feros netratat e supus oxidarii.Ai cam chiulit la scoala.
                          Ce se vede cam din toate posturile tale e doar o credinta nestramutata in Dacia, indiferent de dovezile potrivnice.
                          Last edited by mr.K; 22 May 2016, 16:20.

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Ghinion !???!!!
                            Rugina nu tine de ghinion cetatene, rugina tine de legile fizicii. Un metal feros netratat e supus oxidarii.Ai cam chiulit la scoala.
                            Ce se vede cam din toate posturile tale e doar o credinta nestramutata in Dacia, indiferent de dovezile potrivnice.
                            Hai nu te mai face ca n-ai inteles, da, tabla rugineste, dar nici cum spui tu dupa 3 luni de la cumpararea masinii. De asta am zis ghinion.
                            In rest, m-am amuzat teribil la faza cu chiulitul de la scoala, avand in vedere profesia mea. Le cam dai in bara pe linie.

                            Comment


                            • E cumva o explicatie pentru calitatea invatamantului?
                              Nu e ghinion ca-ti rugineste masina dupa 3 luni, ci demonstreaza o totala lipsa de calitate a ce scoate Dacia din uzina.

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                E cumva o explicatie pentru calitatea invatamantului?
                                .

                                E o explicatie pentru nesimtirea ta!
                                Apropo, rugina rezulta in urma unei reactii chimice, batii campii cu legile fizicii.
                                Esti praf, dar cu mult tupeu si zeflemea in tine. Nu mai incerca sa pari destept, mai bine stai in banca ta, ca te faci de ras.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google