Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fanez View Post
    Am observat ca L1, Ph1, cel mai repede au ruginit cele albe. O fi vopseaua sau ce-o fi, nu prea conteaza. Aveti idee daca la L2 problema a ramas sau s-a schimbat situatia?

    via Tapatalk
    Posibil sa sara mai mult in ochi fiind albe...

    Comment


    • @vitriol- Nici chiar asa...
      @anto84- Nu este doar mai vizibil ca e culoare deschisa, cele mai multe vazute de mine ruginite serios, au fost albe, de aceeasi varsta cu altele de alte culori. De ex. la a mea nu aparuse rugina deloc in timp ce la un coleg cu masina alba, cu aceeasi vechime erau aripile si usile din spate varza.

      Comment


      • Ba din pacate e chiar asa. Vezi cazurile Stoicanu si BobbyRed.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Adica in loc sa aduca imbunatatiri s-au stricat mai rau?

          Comment


          • Ba au adus foarte multe imbunatatiri: clima automata, cruise control, cutie automata, s.a. Cu tabla nu prea le iese... Si asta de vreo 48 de ani incoace; mai exact, dintodeauna.
            Last edited by vitriol; 13 June 2016, 11:39.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • Ma refeream la problemele cu tabla. Ei zic asa:
              Alege soluția care acoperă serviciile cele mai potrivite pentru tine: asistență în caz de defecțiuni sau accident, asigurare auto, garanție extinsă.

              Garanţia anticoroziune este de 6 ani, începând de la data livrării vehiculului către primul proprietar.
              • Garanţie vopsea este de 3 ani fară limită de kilometri.

              Comment


              • ce treaba are vopseaua alba cu rugina? adica vopseaua alba grabeste aoaritia ruginii? o aberatie

                la logan 2 ma astept sa reziste cel putin la cel ca loganu meu 1 ph2, adica vreo 7 ani fara nici o urma de rugina

                acu nu stiu ce sa zic, sunt colegi cu loganuri de 10 ani fara probleme mari de rugina deci sperante exista daca ai grija de ea, ai grija si iarna cum mergi pe drum, sa pastrezi distante mari intre tine si masina din fata etc etc; daca tabla nu a avut probleme inainte de vopsire nu vor fi probleme pe durata de utilizare, parerea mea
                Last edited by vitriol; 10 June 2016, 21:45.

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post
                  ce treaba are vopseaua alba cu rugina?...
                  la logan 2 ma astept sa reziste cel putin la cel ca loganu meu 1 ph2, adica vreo 7 ani fara nici o urma de rugina
                  maine ma duc sa vad si poate sa testez niste renouri... megane gt si talisman, sa vaz cum se prezinta tabla si vopseaua lor...
                  1. Am vazut mai multe masini albe ruginite, sau care au ruginit mai repede decat masini de alte culori. (ma refer la Logan).
                  2. N-ai specificat daca Loganul tau 1 ph2 e alb.
                  3. Orice masina noua pare ca are vopseaua super buna.

                  Comment


                  • loganu meu nu e alb, e o culoare metalizata

                    mie nu-mi plac masinile albe, mi se par total ca nuca-n perete, nici n-am stat sa le cercetez e drept. loganuri albe in afara de cele de flota de pe la banci si cele de politie n-am prea vazut pe aici.

                    totusi, loganurile mcv (alea facelift)de politie nu am vazut sa aiba nici unu rugina, fiind totusi albe. e drept ca ochiometric le-am vazut, n-am stat cu lupa pe ele

                    la pct 3 mi se pare normal sa fie asa. straturile sunt in stare perfecta, neafectate de razele uz si de alte alte uzuri mecanice/chimice

                    o posibila explicatie poate fi faptul ca vopseaua satndard, cea alba, fiind pe baza de apa sau nu stiu cum, sau cu lac incorporat in vopsea, sa aiba o protectie mai slaba? am vazut ca loganurile navy blue, cele nemetalizate, sunt matuite majoritatea, nu mai au nici o stralucire a lacului. in schimb astea metalizate n-am vazut sa aiba probleme
                    Last edited by cristi....; 10 June 2016, 21:52.

                    Comment


                    • Originally posted by cristi.... View Post

                      acu nu stiu ce sa zic, sunt colegi cu loganuri de 10 ani fara probleme mari de rugina deci sperante exista
                      Pai eu la 10 ani am 0(zero) milimetri patrati de rugina in zonele unde nu s-a intervenit/sau unde n-au sarit pietre/mici lovituri, etc. Chiar si zonele unde am rugina-pe aripa spate unde am avut un incident, evolueaza foarte foarte lent.
                      M-am uitat cu lupa, macar de voi gasi vreun loc in care sa iasa rugina din interior-nu exista, decat pe aripa inlocuita.
                      Masina e in stare buna-o mai tin 5-6 ani si nu cred ca voi avea probleme, nici macar estetice cu rugina, daramite structurale.
                      Ca sa nu zic ca am avut zone cu vopsea sarita pana la tabla care au stat ani de zile asa si abia daca aveau cate un punctulet de rugina, acum le-am curatat si acoperit.
                      Last edited by anto84; 10 June 2016, 22:06.

                      Comment


                      • no, dracie, poftim. deci exista si exceptii de la ”regula”. depinde de lotul de tabla. citeam undeva, nu mai stiu unde, cum ca începând cu logan 1 facelift au folosit tabla de prin germania si america, cucu sa-i ia, pt ca cea de la sidex galati nu se ridica la nivelul cerintelor producatorului

                        o solutie optima ar fi , din pct meu de vedere, adoptarea strategiei celor de la smart de ex. aripi fata, capota, panouri exterioare portiere din plastic (nu va ganditi ca e un plastic ordinar, nu e din ala ranforsat) sunt si mai usoare, si mai ieftine si nici nu ruginesc. la ce trebuie tabla in zonele astea?
                        Last edited by cristi....; 10 June 2016, 22:07.

                        Comment


                        • Originally posted by cristi.... View Post

                          o solutie optima ar fi , din pct meu de vedere, adoptarea strategiei celor de la smart de ex. aripi fata, capota, panouri exterioare portiere din plastic (nu va ganditi ca e un plastic ordinar, nu e din ala ranforsat) sunt si mai usoare, si mai ieftine si nici nu ruginesc. la ce trebuie tabla in zonele astea?
                          Mda, ar fi o idee, dar ma gandesc ca in caz de impact e mult mai nasol cu ele de plastic...

                          Comment


                          • nici poveste, celula de rezistenta tridion e din oteluri si aliaje de inalta calitate si rezistenta. are 5 stele la siguranta, cu toate panourile exterioare din plastic

                            Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                            Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier impacts the...


                            4 stele, pardon

                            dracia asta mica ajunge sa coste pana la 20 de mii de euroi

                            "Real-life safety" philosophy: Crash test against S-Class: new smart fortwo offers comprehensive occupant protectionThe new smart fortwo meets high safety st...


                            totusi, piticania se tine bine de tot

                            It's #ThowbackThursday! the gang decide to crash test the Smart Car. With an NCAP rating of 3 out of 5 stars can the little compact withstand a 70mph crash i...


                            si un test mai neortodox. celula a rezistat
                            Last edited by cristi....; 10 June 2016, 22:23. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Originally posted by cristi.... View Post
                              ...
                              o solutie optima ar fi , din pct meu de vedere, adoptarea strategiei celor de la smart de ex. aripi fata...
                              Si Renault foloseste (sau a folosit) aripi din fibra sau nu stiu ce plastic pe Clio si pe Megane.

                              Comment


                              • O noua pata de rugina
                                Va merge pe garanie
                                Attached Files
                                Last edited by 77sky; 24 July 2016, 10:17.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google