Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce bataie de joc , trimite-le poza la Dacia sa vada si inginerii ce porcarie de tratament antiicoroziune au facut!!! Sa le fie rusine !
    Se bateau cu caramida in piept ca la Logan 2 au rezolvat cu rugina !!!
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Eu spun mai degraba sa pui poza pe topicul cu rugina Logan 2, ca de aici e impresia ca numai Logan 1 rugineste.

      Comment


      • Logan 2 a inceput sa rugineasca dupa 6 luni si multi se bateau cu pumnul in piept ca rugineste doar sandero.

        Comment


        • Se stie ca L2 a ajuns sa ruginesca mai repede ca L1.
          Evoluam in "bine" asta-i clar !!!
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Si oare, ce minune vor face pe garantie? Este clar ca pe dedesupt e terminata tabla. De la prima problema era semnalul ca toata masina nu a fost facuta cum trebuie. O sa prelungeasca chinul, in fiecare an o sa apara o mica buba, pana te saturi.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • stoicanu din ce an este masina?

              Comment


              • Daca mergi la threadul probleme rugina Logan 2, la inceput, el este initiatorul.
                An fabricatie 2012, in circulatie 2013
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Dap...acum am vazut. 3 ani si a dat rugina. Trist.

                  Comment


                  • Hai ca nu-i dracu' asa de negru, romanul a practicat recarosarea dintotdeauna.

                    Mai o aripa, mai un prag, mai toata caroseria la 1300/1310.
                    Uite-asa, se duce mestesugul mai departe, au si tinichigiii o paine de mancat.

                    E un pamflet, tratati ca atare...

                    Comment


                    • O mai repara si el pe garanție încă 3 ani si apoi renunță la reparația ruginei, că tinichigeria e tare scumpa.

                      Comment


                      • Culmea este ca pe dedesubt nu are probleme de rugina
                        Apar acolo unde te atepi mai putin
                        sigpic

                        Comment


                        • clar nu e frumos, logan 1 nu are probleme de genu asta )

                          mno, când ma batea gandu spre logan 2fl... a2a oara nu cred sa mai am sanse sa prind un lot atat de bun precum cel de la actuala e de evitat deci

                          din ce m-am convins eu, unde se ating tinichigii si vopsitorii umani nu mai iese ca din fabrica, cel putin m-am convins personal de asta. toata partea revopsita asta iarna prezinta mici imperfectiuni care la inceput nu erau, nu stiu de unde draq tot apar ba punctulete sub vopsea, ba portiera fata zgariata fin dar sub lac (sub butuc vertical pana jos, o fasie; cred ca nici nu au inlocuit-o), ba un fel de exfoliere lac dar nu-mi dau seama daca a ramas o bucata exfloiata pe care au prins-o ulterior sub lac, la mana nu se simte nimic, doar vizual se vede o pata care aduce cu o exfoliere; culmea e ca atunci când am luat-o nimic din toate astea nu era prezent sau erau bine mascate si eu nu le-am vazut
                          Last edited by cristi....; 13 June 2016, 19:32.

                          Comment


                          • Erau mascate sub un polish.

                            via Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by stoicanu View Post
                              Culmea este ca pe dedesubt nu are probleme de rugina
                              Apar acolo unde te atepi mai putin
                              Tratamentul anticoroziune este neuniform. De asta te trezesti cu rugina pornita din interior in zone care nu sunt expuse la pietre sau alti factori.

                              Problema la Dacia este ca nu reusesc sa asigure o calitate uniforma a masinilor. Unele rezista 7-8 ani fara probleme pe cand altele au asemenea probleme in primii 3 ani de utilizare.

                              Oricat ar spune unii colegi ca este important cum ingrijesti masina, daca tratamentul anticoroziv este prost in totalitate sau neuniform din fabrica, nu ai ce sa ii faci. Rugina din interior e defect de fabricatie si nu are legatura cu modul in care folosesti masina.

                              Exista cazuri de tratament neuniform si la alte marci.
                              Stiu 2 cazuri de Astra H si o Toyota Corolla toate sub 6 ani vechime la care a aparut rugina din senin in zone care nu sunt expuse.

                              Oricum Dacia trebuie sa lucreze mult la calitatea pe termen lung si la siguranta. Daciile, masinile frantuzesti si cele japoneze imbatranesc vizual mai urat decat masinile nemtesti chiar daca partea mecanica rezista destul de bine pe termen lung.
                              Logan GPL 1.4

                              Comment


                              • nu stiu ce sa zic cu imbatranitul, la ce te referi mai exact? de ex interiorul meu se prezinta intr-o stare foarte buna, de fiecare data când merg la spalatorie ma intreaba baietii cu ce ii dau de arata ca noi plasticele mie imi place sa o sterg zilnic si sa ii dau cu sprayuri speciale antiaging si cu protectie uv, e mai mult ca o terapie de relaxare

                                materialele dure de la interior rezista mai bine decat spumele poliuretanice moi din masinile mai cu pretentii

                                daca te referi la lufturi sau altceva, da, la logan 1, la logan 2 nu mai exista problema asta

                                eu zic ca noile modele de la dacia sunt foarte ok

                                singurul + pe care il vad eu la masinile mai dichisite e la partea de suspensie/amortizarea denivelarilor. de ex la noua Toyota corolla nu am simtit nimic pe un drum cu denivelari si rugos, nici zgomot nici zgaltaieli, care se simt la loganu meu, zici ca pluteam

                                la fel si la skoda octavia 2.2 sau golf 7, au suspensia mult mai bine reglata, nu stiu daca au brate duble suprapuse sau amortizoarele sunt un pic mai dure sau care e secretul dar suspensia e minunata pe drumurile patriei. la dacia e cam dezlanata asa, moale, aiurea
                                Last edited by cristi....; 23 July 2016, 20:03.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google