Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma refer la exterior mai mult. Un vecin are un Golf 4 de 15 ani vechime care arata incredibil. Zici ca are maxim 1 an vechime.
    Opelul meu Astra inca are luciu la vopsea dupa 7 ani.
    Fostul meu Logan de 8 ani vechime are vopseaua matuita si tabla subtire cu indoituri fine in multe locuri.
    O Toyota Corolla de 10 ani vechime la fel este matuita toata si cu farurile ingalbenite.
    Toate masinile sunt tinute in fata blocului si exploatate similar.

    La fel si la articulatii. La Logan le cam schimbi pana in 100 000 de km. La majoritatea nemtoaicelor rezista destul peste 100 000 de km.

    La Logan si Renault in general, mi se par motoarele reusite si rezistente. MPI ul e fara moarte pe cand la Twinport trebuie sa fii mai atent cu intretinerea.
    Last edited by stolniceanulucian; 23 July 2016, 20:08.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • vopseaua matuita probabil din cauza ca la baza a fost nemetalizata? si a mea are luciu pe plafon, unde mai exista vopsea originala tabla subtire nu as zice, adica nu e mai subtire decat la altele de 5 ori mai scumpe

      pana la urma tabla nu trebuie sa fie groasa (greutate extra, dinamica mai slaba, consum mai mare, nu vezi ca producatorii se chinuie si se lauda cu lansarea fiecarei noi generatii a unui model ca e mai usor cu cateva zeci sau sute de kg fata de generatia precedenta?), sa mori in ea, trebuie sa fie deformabila programat. de ex smartu nou fortwo are capota si panourile exterioare ale portierelor din plastic ranforsat. important e ce se afla sub foile exterioare de tabla de la portiere de ex, daca prezinta ranforsari sau nu; celula de rezistenta conteaza, restul trebuie sa se faca praf pt a prelua din soc

      singura marca unde greutatea nu e un impediment ci un deziderat e rolls Royce-u de ex; dar la asta nu conteaza greutatea pt ca e pus in miscare de un v12 de 6l, deci nici nu simte greutatea de peste 2.5 tone prea mult, in plus la genu asta de masini cu cat greutatea e mai mare cu atat e mai bine pt ca sta lipita de asfalt la viteze foarte mari
      Last edited by cristi....; 23 July 2016, 20:13.

      Comment


      • Originally posted by cristi.... View Post
        vopseaua matuita probabil din cauza ca la baza a fost nemetalizata? si a mea are luciu pe plafon, unde mai exista vopsea originala tabla subtire nu as zice, adica nu e mai subtire decat la altele de 5 ori mai scumpe
        vopseaua e matuita din cauza ca vopseaua e "la baza" proasta.
        iar tabla de 'lighean" e de poveste, daca te proptesti de ea se indoaie.
        in mod sigur au avut in vedere cp/kg cand au ales tabla pentru logan.
        mai ales ca rugina e cea mai usoara. au zis ca e carbonul saracului.

        Comment


        • acelasi lucru se intampla si cu aripa de a6 daca doresti, chiar mai usor decat cea de logan pt ca avem de a face cu o aripa din plastic

          exista masini si cu tabla mai subtire decat cea a loganului daca se doreste. de ex Peugeot 301 e cu aproape 100 de kg mai usoara decat un logan in conditiile in care are dimensiuni mai mari dar are garantie anticoroziune 12 ani nu 6, cel putin scriptic, ca faptic inca nu stim

          p.s

          te-am vazut in data de 14 iulie acu, de ziua frantei, in juru orei 11 si un sfert, coborai pe la Cotroceni te-am recunsocut dupa jante, apoi dupa nr eu eram perpedes
          Last edited by cristi....; 23 July 2016, 23:14.

          Comment


          • Deci acest stalp este compromis
            Logan 2 2013
            ÃŽnca este in garantie
            Trebuie sa imi fac timp sa trec pe la dansii
            Attached Files
            Last edited by 77sky; 24 July 2016, 10:16.
            sigpic

            Comment


            • Baga niste vaselina acolo ca nu are nimic...Dacia se impaca bine cu vaselina. Si incearca si niste ulei ars prin lonjeroane si usi )))))))))
              Este de rasul curcilor fratilor...

              Comment


              • Da... si ca sa stea chederul fixat bine, da-i cateva ciocane. Dacia se impaca bine cu ciocanul.
                Du-te cat mai repede peste ei ca pe urma o sucesc ca n-ai venit din timp cum scrie in garantie.

                via Tapatalk

                Comment


                • Azi m-am bagat si eu pe sub masina sa fac un control de rugina. Ma asteptam sa fie jale dar sta destul de bine dupa 10 ani, mai aveam mici zone, insa cu rugina superficiala, am curatat si am dat cu zinc. Am observat insa ca tija de la schimbator e foarte ruginita, dar banuiesc ca e din fier plin(sau e teava?) si mai e un furtun de la servodirectie, ala care vine imediat langa scut, destul de ruginit, sa-mi fac probleme de la el?
                  Si mai am putina sub buzunarele laterale de la portbagaj. Mi se pare mie sau sistemul de scurgere al apei de pe luneta nu e gandit tocmai bine si favorizeaza scurgerea pe dedesubt pe acolo pe sub stopuri pe toate tablele in jos si ruginirea? Bine, la mine a fost si lovitura la spate si reparatie de mantuiala in service prin zonele alea.
                  Last edited by anto84; 18 August 2016, 22:40.

                  Comment


                  • Salutare, anul trecut mi-a aparut rugina langa priza de alimentare cu gpl, in dreapta mai exact. Am sa pun si pozele, iar daca ati patit asa ceva, va rog sa-mi spuneti cum ati rezolvat.
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 31 August 2016, 22:21.

                    Comment


                    • La capitolul ceara de cavitati pentru praguri, ce produs recomandati?
                      Am vazut la Dedeman o marca MOTIP.

                      Comment


                      • o sa imi expun "problema" si as dori niste sfaturi.
                        logan din 2005 gri metalizat, pot sa spun ca fiecare particica a masinii are un inceput de rugina, unele zone sunt chiar cu vopseaua crapata si cu pete de rugina. care din variante ar fi cea mai ok ca si buget:
                        1. inlocuirea fiecarui reper (asa le zice oare? ) ) usi,panouri spate,capota,capota portbagaj aripi cu produse de uzina tratate apoi revopsite toate
                        2. cautat o caroserie care nu e atata de praf (mai ales in zona panourilor spate) si recarosat
                        3. un alt logan. aici as dori sa se tina cont de faptul ca pe langa achizitia loganului mai trebuie si taxa iar al meu logan euro 3 are taxa de 1000 de euro.

                        multumesc si daca s-a mai raspuns la chestia asta as dori numarul paginii sa citesc si sa analizez
                        Semințele acelaș gust are.

                        Comment


                        • Urca niste poze ca sa ne dam seama de "amploarea" ruginii.

                          1. Oricum ar fi, reparatia va costa mai mult decat masina. Deci, uita varianta asta.
                          2. Varianta cu recarosarea cred ca cere multi bani si mult timp pierdut (mutat piese de pe una e alta, RAR, etc).
                          3. Un Logan nou? SH? Care este bugetul?
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Masina mai face cu indulgenta 1500 de euro, mai degraba 1000 de euro.

                            Varianta e sa tragi de ea pana rugineste grav. Masina din ea, nu mai faci, cu costuri normale. De vandut, o dai degeaba.

                            Comment


                            • O revopsire calumea te costa usor peste 1500 euro. Si nu garanteaza ca te tine 3-4 ani (s-au vazut). Mai bine tragi de ea pana nu mai trece ITP-ul...si speri la un program rabla.

                              Comment


                              • de unde scoti pretul asa de peste 1500 ?! la lighean ? e max 1000, dar nici atat. daca nu -i schimbi culoarea o vopsesti cu 800 linistit.
                                si ce sa faca el cu program rabla ?! cine mai da bani pe un lighean nou ?!
                                si la 19 ani, de unde restul de bani ?
                                daca vrea sa aiba masina, eu zic s-o faca pe asta, eventual cu piese din dezmembrari, daca celelalte sunt prea ruginite.

                                cauta la tine in zona un vopsitor bun (nu un atelier), si o face pe rand, daca n-ai tot banul.
                                frate-miu si-a vopsi bmw-ul foarte meserias la un baiat, Cosmin, din Orastie,
                                cu 800 eu. in ardeal nu se arunca la preturi ca in bucuresti sau ca in timisoara.

                                Originally posted by mr.K View Post
                                Masina mai face cu indulgenta 1500 de euro, mai degraba 1000 de euro.

                                Varianta e sa tragi de ea pana rugineste grav. Masina din ea, nu mai faci, cu costuri normale. De vandut, o dai degeaba.
                                poate s-o vopseasca pe rand. la 19 ani n-ai bani de alta masina.
                                de fapt, nu prea ai nici mai tarziu.
                                Last edited by B997NDL; 31 October 2016, 18:04. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google