Originally posted by Kojak
View Post
Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Kojak View PostOperatiunea za mizerable, continua
Cu ocazia asta am schimbat din nou ( a 3 a oara?) si extractoarele de aer.
Alea vechi aveau bineinteles garnitura perimetrala coapta, in rest "branhiile" erau stas...
Ce se vede in zona amortizoarelor este doar mizerie (noroi) din fericire. S-a luat imediat dupa ce am dat cu o carpa umeda. Asta inseamna ca scapa pe acolo de curand, altfel avem deja floare de rugina clar.
Rugina din zonele laterale am curatat-o cum am putut cu smirghel (n-a iesit toata), am dat cu grund, vopsea si lac in final.
Sper sa tina...pana la primavara.
Am dat si roata de rezerva jos, totul se prezinta uscat si curat, nema rugina...ma mir.
Si eu am un inceput de rugina fix in acelasi loc dar pe partea stanga. Pe la extractorul de aer de pe partea aia imi mai intra si mie apa dupa cate o ploaie mai zdravana. Extractoarele le-ai schimbat cu bara spate demontata sau a mers direct prin portbagaj? Asa ca idee, cat mai costa un extractor?Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Comment
-
nu toate ruginesc..cred că la generaţia 2005/2006 a fost şi după noroc. La a mea pe care tocmai am vândut-o(am avut anunţ şi aici) nu a intrat rugina în ea decât au apărut mici puncte în câteva locuri dar nu pătrunsă. O fi şi efectul la ceara care mi-au băgat-o ei când le-au rechemat in service.
Comment
-
@Kojak-parca si a ta are 11-12 ani, pai eu zic ca arata bine de tot chiar si cu rugina aia care era, pai ce sa zic la mine, deja tabla aia din "buzunarele laterale" la mine s-a gaurit complet-partea orizontala,adica "fundul" buzunarului cand am vrut sa curat sa smirgheluiesc, am facut o gaura frumoasa, acoperita cu chit de sticla ) Dar who cares, ca nu-si baga nimeni nasul acolo.
Bine, la mine ar fi circumstante atenuante faptul ca masina a avut o avarie serioasa la spate acum multi ani, si s-a mai taiat/carpit pe acolo. IAr aceiasi meseriasi au stricat si extractoarele precum si niste dopuri pe acolo, de a baltit apa in buzunarele alea ani de zile, deci nu-i de mirare ca s-a ajuns la gaura.
Si la mine e "generatia de aur" 2006.
Totusi cum zice si hirayama mai sus, sunt doar probleme estetice, nu mai tinem noi loganele astea pana cand sa apare probleme reale, grave, gen sa se dezintegreze ceva care tine de structura de rezistenta. Cred ca mai trec 20 de ani. Eu m-a,m linistit, n-o mai caut in coarne prin locuri ascunse, ca n-are rost. Doar tabla exterioara sa fie ok.Last edited by anto84; 29 May 2017, 22:24.
Comment
-
@kossak,
Nici vorba de dat bara jos.
Se schimba foarte usor (maxim 1 min de extractor).
Pe cel vechi il declipsezi prin apasare in 4 locuri (spre colturi) si il lasi pur si simplu sa cada.
O sa cada in bara si de acolo jos, fara niciun risc de blocare pe undeva.
Pt. extractorul nou, il apuci cu o mana si il ridici pe langa bara (pe jos) incercand, pe pipaite sa-l proptesti oarecum provizoriu in zona gaurii. Dupa ce ai reusit treaba asta, te ridici si prin portbagaj il apuci usor cu degetul, sa nu-l scapi si pozitionezi corect, tragand de el spre interiorul portbagajului pana clipseaza in cele 4 pct.
Job done! Pare complicat, dar e extrem de simplu, n-ai cum sa dai gres.
Daca mai e o persoana pe langa tine care sa te ajute, e si mai simplu.
Pretul in reprezentanta este de 80lei/ buc. (fct. de cursul euro)
@anto84
Ai perfecta dreptate!
De dragul discutiilor , o sa fac niste poze sa vezi in ce hal a ajuns plafonul la mine si in ce hal s-a exfoliat lacul pe toata suprafata. Mai nou a inceput "procesul" si pe capota motor.
@Luciano2
Cati km avea loganul tau 2006 pe care l-ai vandut si in ce proportie ai mers cu el iarna pe drumuri pline de sare si nisip?Last edited by Kojak; 29 May 2017, 22:30.
Comment
-
Mersi pt raspuns stimate domn! Deci e floare la ureche
O sa-mi mai bag nasul pe acolo sa vad exact in ce stare e extractorul respectiv. Tin minte ca intr-o vreme verificam periodic dupa cate o ploaie sa vad daca am apa sau nu si, culmea, de cele mai multe ori gaseam uscat pe acolo. Ma gandesc sa dau si eu cu putin smirghel unde am rugina si sa "torn" ceva inhibator de rugina peste ( ceva gen Nigrin).Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
"Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"
Comment
-
Eu am anulat acele mizerii de aeratoare , cea mai buna solutie/imbunatatire adusa portbagajului a fost sa astup porcariile alea!! asta dupa ce ma saturasem sa scot apa din acele zone de fiecare data cand ploua mai zdravan.Last edited by prometheus; 29 May 2017, 22:32.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Originally posted by Luciano2 View PostO fi şi efectul la ceara care mi-au băgat-o ei când le-au rechemat in service.
Asa arat usa pe interior prin 2015
Se vede ca n-a avut ceara in ea si nici rugina.Attached FilesLast edited by Fanez; 29 May 2017, 22:36.
Comment
-
Originally posted by kossak View PostMa gandesc sa dau si eu cu putin smirghel unde am rugina si sa "torn" ceva inhibator de rugina peste ( ceva gen Nigrin).
Io n-am mai dat pt. ca am ramas fara (dupa retusul de la colturile portierelor si aripilor spate ) si mi-a fost lene sa ma duc sa cumpar. Am folosit ce am avut "in ograda", adica smirgel, spray cu zinc (asta e cam frectie la picior de lemn, dat peste rugina - se da peste sudura proaspata), spray cu ceva grund, vopsea si lac la final.
Originally posted by Fanez View PostNumai la unii.
Apropos, a gasit cineva vreo solutie ca sa nu se mai infiltreze mizerie in portbagaj in dreptul prinderilor amortizoarelor? (asta e ceva nou la a mea)
Comment
-
-
Da din câte mi-aduc aminte au băgat şi-n uşi..Eu o să fac operaţia asta pe Golanul pe care l-am cumpărat acum. Oricum, după 10 ani intră rugina şi la case mai mari, staţi liniştiţi..iar la noi condiţiile de pe drumuri sunt mai nasoale ca la alţii (praf, pietricele, mai bagi şi câte un drum de ţară..etc)
Comment
Comment