Rugina Logan - totul despre problemele de rugina

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Kojak Scuze abia acu am vazut intrebarea ta. Loganu meu era 2005 cu 133000 km, şi am mers multi km pe drumuri nasoale, nu pot să-ti dau proportia da am mers ( pescuit, ţară, forestiere..etc)

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      Eu am anulat acele mizerii de aeratoare , cea mai buna solutie/imbunatatire adusa portbagajului a fost sa astup porcariile alea!! asta dupa ce ma saturasem sa scot apa din acele zone de fiecare data cand ploua mai zdravan.
      In afara de faptul ca in portbagaj se va forma si mai mult condens in perioadele reci, nu cred ca mai e vreo problema daca sunt astupate gurile alea.

      @Luciano2,

      Am inteles, dar io ma refeream strict la mers iarna pe drumuri unde s-a dat fara zgarcenie cu antidrapant si unde agresiunea asupra tablei e maxima.
      Noroiul intarit si nespalat (de exemplu cu saptamanile sau lunile) de pe forestiere nu cauzeaza chiar asa usor rugina, chiar si pe tabla de dacie, in schimb miixul de sare, nisip si pietrisul, da.
      Bine, sa nu inteleaga cineva ca io caut scuze pt. tabla si vopseaua jalnica de la dacia.
      Last edited by Kojak; 29 May 2017, 23:16.

      Comment


      • Ăsta a fost Loganu meu:

        Comment


        • Ce glumet esti tu !! crezi ca nu m-am gandit si la asta ? are pe unde sa se evapore acel condens, o cale o are pe la fusta spate (gurile de vizitare care comunica cu altele pe exterior ) , nu-mi fac probleme , oricum la cata ceara i-am injectat in portbagaj pe la fusta spate - poate sa apara si mama condensului ca rugina tot nu isi face aparitia , pai numai de la ceara aia care are inhibitori de coroziune , umiditate etc etc pot sa stau linistit + ca am granule de silicat puse in zona lor .

          Am facut operatiunea de blocare a acelor aeratoare de prin nioembrie anul trecut si de atunci zero probleme cu aparitia ruginei si crede-ma o verific zilnic in acele locuri.
          Daca as fi ales varianta sa pun alte aeratoare noi cat tineau ? maxim cateva luni dupa care iar apa in portbagaj , mare afacere faceam!
          Last edited by prometheus; 29 May 2017, 23:23.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Asa o fi, cum zici tu, dar nu crezi ca extractoarele alea au si ele un scop acolo, cat de mic?
            Io am preferat sa nu aduc modificari, sa le anulez, ci sa le schimb ori de cate ori e necesar (in ciuda pretului de cocaina). Oricum, nu esti singurul care le-a "anulat", poate e mai bine, habar n-am.

            Originally posted by prometheus View Post
            Daca as fi ales varianta sa pun alte aeratoare noi cat tineau ? maxim cateva luni dupa care iar apa in portbagaj , mare afacere faceam!
            Nici chiar cateva luni...

            Par example, io le-am schimbat asa:
            04.2010
            06.2013
            12.2014
            05.2017

            In 2010 cand le-am schimbat prima data, acolo era lac, mocheta era imersata in apa. Ulterior le-am schimabat cand a inceput sa se jilaveasca usor in zona.
            Last edited by Kojak; 29 May 2017, 23:26. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • PUn cateva poze facute la portbagaj sapt. trecuta.

              Avand in vedere ca masina a fost lovita in spate de mai bine de 4 ani tabla se prezinta impecabil (si a fost schimbata fusta spate cu elemet nou de oprigine), dar i-am injectat si ceara din timp , nu am asteptat mult timp dupa reparatie sa pun maclavaisul.

              La mine treaba este reversibila , am pus silicon cu plastic , daca vreau il inlatur si pot revenii la solutia facuta de fabrica imediat fara probleme , fara modificari , fara sa atac tabla/vopseaua.
              La cat de prost sunt gandite aeratoarele de pe L1 cred c-am mai multe dezavantaje decat avantaje cu ele.
              Attached Files
              Last edited by prometheus; 29 May 2017, 23:39.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Deci .şi la case mai mari se bagă ceară. Ce-am găsit pe un forum de VW Passat:

                Comment


                • @prometheus,

                  De ce arata asa zona cu filetul de prindere a rotii de rezerva? Cu ce e dat sau nu e dat acolo, s-a pus flama (s-a sudat) in zona aia?
                  Vad ca la tine nu se infiltreaza mizerie pe langa amortizoare.
                  Last edited by Kojak; 29 May 2017, 23:40.

                  Comment


                  • Acolo am dat eu cu ceara , asa de preventie si nu , nu s-a sudat in zona aia, oricum nu se murdareste roata de rezerva.

                    TReaba a fost facuta bine de APAN si cu scule de actualitate nu cu aparatul de sudura , cum se foloseau odata pe vremuri , s-a evoluat mult si pe partea de scule in reparatie caroserie.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Some say...ca fiecare posesor de Logan trebuie sa aiba in portbagaj un spray cu vopsea la culoarea masinii.

                      Comment


                      • Ca bine zici!
                        Tre' sa mai trec prin Vitan sa mai iau o butelie de sprai. Nu se stie cand mai am de gazat vreun element.

                        Comment


                        • K, spray sau vopsea care se aplica precum oja de unghii.

                          + hartie abraziva.
                          Attached Files
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Iar la ziua fiecarui loganist, cel mai potrivit cadou ar fi un kit de retus complet, cuprinzand vopsea, lac, chit auto+intaritor, hartie abraziva de diverse granulatii, solutie neutralizat rugina, banda izolatoare de hartie etc.... mai bagati voi ce va trebuie.
                            Plus un curs platit de vopsitor auto.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post
                              Plus un curs platit de gazor sau gazator auto.
                              .......

                              Comment


                              • Rezultatele nu sunt garantate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google