Sa stiti ca totusi e buna ideea lui flipper cu sondajul.
Rugina Logan - totul despre problemele de rugina
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Multumesc pt sondaj.
De ce un puctulet nu e o problema reala? Acel puctulet in timp va deveni punct, apoi punctuloi, apoi o pata, apoi o pata cat o piesa de caroserie, apoi intreaga masina isi va da obstescul sfarsit mancata de rugina. Eu zic ca si un puct e o problema serioasa pt ca se agraveaza in timp. Ce rugina la aripile spate nu incepe de la un punct? deci tot aia e ca e punct ca e o zona mai mare.
Comment
-
Pentru ca punctulete MUUULTE am vazut la o herghelie de masini incepand cu Opel Zafira si terminand cu Mercedes ML...puncte de rugina datorate pietricelelor sarite de pe carosabil.
Problema reala cu rugina inseamna ce ai tu...desi sunt ferm convins ca au fost factori externi...vezi ce a zis tutupiciu ceva mai in urma. Daca era la aripi sau mai stiu eu unde...hai erau aia prosti si nu respectau nush ce procedeu...dar cand ai pana si portiunile cromate cu rugina...mah da-o dracu..In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Da dar asta poate in 20 ani.
Si cand vezi tu un punctulet de rugina il lasi asa?Ca sa iti demonstrezi teoria.?
Uite aici un caz...crezi ca de la asta toata usa va fi mancata?In cati aniii?
Si daca as vedea un punct mizut l-as rezolva nu as astepta sa treaca veacu sa ma plang dupa aia ca masina e praf si ca rugineste.
Numai bine! si imi pare rau de cazul tau>Attached Filessigpic
!
Comment
-
Problema reala si imputabila fabricii e numai cand apare punct de rugina dinspre interior. Adica intai se umfla vopseaua si abia apoi, daca o lasi asa, in timp se sparge si iese rugina la exterior. Un punct de rugina de la o piatra sarita si pe urma neglijat, asta nu li se mai poate imputa lor.
Aici ar trebui sa voteze cu DA numai cei care au avut puncte de rugina aparute dinspre interior.
Comment
-
In mod frecvent masina nu circula in zone industriale. E posibil sa fi trecut prin asemenea zone. Masina e parcata ziua in centrul Clujului si noaptea la bloc. Nici pe masinile colegilor nici ale vecinilor nu au asemenea probleme.
Dar ai vazut ca punctele astea apar si sub chederul geamurilor laterale? Acolo ar putea ajunge doar apa...si asta daca ar fi din abundenta...sau aerul...
Pe mine ma deranjeaza superficialitatea celor de la Dacia, faptul ca nu isi justifica raspunsul. Pur si simplu factori externi fara o analiza adevarata. Sa imi zica clar si argumentat care factori externi...
Ar putea sa ia probe ale acelor puncte si sa faca o analiza in urma careia sa iti justifice cu PROBE raspunsul pe care ti-l dau.Last edited by eby; 25 June 2009, 15:19.
Comment
-
Pai ia gandeste-te putin...factorii externi care cad pe toata suprafata vopsita si apoi se strang in locuri favorabile (spre exemplu chedere) si duc la o coroziune extrem de accentuata. Un lucru extrem de clar e rugina aparura si pe suprafetele cromate...Nu ne-a zis omu' in ce zona sta masina cel mai multIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Eu am un puct de rugina pe capota bortbagaj undeva in dreapta siglei sazicem ca e factor exter desi nu cred, dar crapaturile din vopsea de la imbinarea aripilor spate cu plafonu nu are cum sa mai fie factor extern pt ca nu sunt urme de lovituri acolo. Faptul ca dacia zice ca crapaturile se datoreaza factorilor externi este aberant. Acolo sudura nu a fost facuta bine si deaceea a crapat. Si eu la odacie mai veche cand am schimbat o aripa spate si sudura nu a fost facuta calumea dupa cateva luni a crapat vopseaua fix pe sudura deci... iar pe capota portbagaj am un puct de 3mm cu vopsea unflata si fix in cetru o gaurica cat un varf de ac. Eu zic ca nu e factor extern pt ca mai am vopseaua ciobita pana la tabla in anumite zone de 2ani si nu a aparut rugina.
@darksid3 tu crezi ca suprafetele cromate u ruginesc? te inseli Eu am o bicicleta cu mai multe parti cromate care a stat nefolosita 3 ani si a prins puncte de rugina pe suprafetele cromate + ca am vazut multe masini cu elemete cromate care aveu puncte de rugina. Ce e drept erau ceva mai vechi masinile(5-10ani)Last edited by Flipper; 25 June 2009, 15:34.
Comment
-
"Pojaru" eu zic ca nu are cum sa apara de la pietricele de pe drum. Sunt mii de punctulete pe toata caroseria. Umblu cu ea din cartier in centru si inapoi; drumuri extraurbane destul de rare. Factori externi da-i in colo...o gramada de masini sunt supuse exact acelorasi factori externi...
Sau poate pt ca masina mea e alba si se vede mult mai bine...
Comment
-
Pai nu e vorba de pietricele...e vorba de un mediu coroziv...spre exemplu in apropierea unei fabrici care arunca in aer cine stie ce substante. Repet, ruginea caroseria dar cromul ala de ce sa rugineasca in ACELASI stil cu intreaga caroserie???In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
parul lui scorilo....nu ai dreptate din pacate..asa stiam si eu....
Am exact rugina care inca nu a cazut..numa sa unflat...si ei zic ca : cauze exterioare...am sa ai dau in judecata...cum poti sa te dai cu parerea dupa o poza...
am sa sun la ei si am sa inregistrez convorbirea..ca,cuam am sunat azi am uitat sa si inregistrez...
sunt niste nemernici...merita dati in judecata..si o sa si fac asta... nu ma asteptam...le-am explicat ca rugina de la zgarieturi sau de la pietre nici nu mam ostenit sa io arat la baiatu de la dealer care a facut poza...am aratat strict rugina care se face dinspre interior catre exterior...
sunt niste gunoaie...pun pariu ca nici la poza nu sau uitat...Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
Comment
Comment