Pompa servodirectie GEP ( asa o numeste firma asta Reno, GEP = groupe electro pompe ) porneste decit daca se stinge LED-ul la alternator cind pornesti motorul, semnalul care stinge / aprinde LED-ul din bord este legat si direct ( asta se vede pe schema ) la GEP, GEP porneste daca alternatorul incarca. ( LED in bord stins )
Daca ar merge tot timpul GEP atunci ai ramine fara baterie rapid, GEP consuma ENORM de mult curent, se alimenteaza printr-o siguranta de 80 A , asa ca iti dai seama.
Problema e ca GEP este cu o electronica interna foarte sensibila, personal am reparat vreo citeva, cu probleme mici, decit trasee intrerupte pe cablajul imprimat, intreruperi datorate intrarii apei in interior datorita unor evenimente mecanice - lovituri frontale stinga ( ciini sau alte vertebrate... ) etc. Se sparg mufele de conexiune, mai ales cea de putere, si e gata, adauga apa care intra pe acolo >> apare defect rapid
Parca e facuta special sa se defecteze, si nu e scumpa deloc, vreo 2000 RON ultima care am vazut-o cumparata. Si da, daca e noua trebuie setata cu Clip
Daca ar merge tot timpul GEP atunci ai ramine fara baterie rapid, GEP consuma ENORM de mult curent, se alimenteaza printr-o siguranta de 80 A , asa ca iti dai seama.
Problema e ca GEP este cu o electronica interna foarte sensibila, personal am reparat vreo citeva, cu probleme mici, decit trasee intrerupte pe cablajul imprimat, intreruperi datorate intrarii apei in interior datorita unor evenimente mecanice - lovituri frontale stinga ( ciini sau alte vertebrate... ) etc. Se sparg mufele de conexiune, mai ales cea de putere, si e gata, adauga apa care intra pe acolo >> apare defect rapid
Parca e facuta special sa se defecteze, si nu e scumpa deloc, vreo 2000 RON ultima care am vazut-o cumparata. Si da, daca e noua trebuie setata cu Clip
Comment