Probleme Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Relanti

    Va salut,

    De la o vreme,mai bine zis e a doua oara intr-o luna ma confrunt cu o mica problema la un logan de 1.4 din 2005 si anume:
    -dimineata pornesc motorul (se tureaza pana intr-o 1500-1700rpm apoi coboara turometrul pana se opreste motorul).Nu imi tine relanti la 1000-1100 pana se mai incalzeste motorul.
    Ii dau cheie si a doua ,a treia ...a 10 oara, motorul porneste dar se intrerupe imediat.Plec cu masina tinuta din acceleratie ,merg 500 de m ,o las pe liber motorul iar se opreste,apoi iar o pornesc mai merg vreo 2 km si masina isi revine miraculos si isi tine relanti normal ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic.

    Aveti idee ce ar putea fi?Cumva senzorul de turatie?

    Va multumesc anticipat!

  • #2
    senzor turatie - corp clapeta plin de mizerie - benzina mai naspeta - vreun injector infundat partial(se curata super belea la benzina injectoru,cauta pe forum si vezi cum)
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      corp clapeta am curatat-o la 60.000 de km la fel si bujiile inclusiv distributie lichide de frana...racire,masina avand acum 76.000 km.Benzina numai de la rompetrol,mai ramane senzorul de turatie...

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google