Ambreiaj Blocat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Blocat

    salut

    de dimineata, la semafor mi s-a oprit motorul si ambreiajul a ramas blocat jos de tot vreo 15 secunde, apoi si-a revenit, am reusit sa plec cu ea, dar parca se aude altfel, nu sunt sigur, poate sunt eu influentat de sperietura ce-am tras-o. A mai patit cineva.? S-o duc la service? masina are 3 ani jumate si 35.000 de km, benzina

  • #2
    Ia-o in ordine:
    1. cablu gripat in manson
    2. ax furca gripat in cutie
    3. blocare culisare rulment de presiune pe axul cutiei de viteze

    Cum si-a revenit? Nu patineaza fiindca ramane partial debreiata?
    Eu m-as gandi la cablu (e cea mai frecventa problema).
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      am pornit-o acum, pare ca si cum nimic nu s-a intamplat, ambreiajul s-a intarit ca inainte, totusi intamplarea de dimineata nu-mi da pace, cred ca o sa fac o vizita la service

      deci nu mai inteleg nimic. In seara asta a mers ca si cand nimic nu s-a intamplat
      Last edited by bogdan1709; 21 December 2010, 21:34. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        axul la furca este total exclus fiindca nu exista asa ceva la logan,cel mai plausibil ar fi cablul ,cu toate ca la 35.000 e prea repede

        Comment


        • #5
          am patit si eu o data dar spre fericirea mea a ramas pedala blocata in presul de la picioare se impinsese prea in fata

          Comment


          • #6
            da, cu presul am patit-o si eu si m-am speriat. cred ca mai degraba asta e.

            Comment


            • #7
              cu presul am patit-o eu dar cu pedala de accelaratie ((

              Comment


              • #8
                sau e posibil daca ai mers prin apa sa fi inghetat cablul la gerul care a fost zilele astea

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cata29 View Post
                  sau e posibil daca ai mers prin apa sa fi inghetat cablul la gerul care a fost zilele astea
                  putin probabil sa se fi intamplat asta. omul era in masina la semafor...
                  mai apasase ambreiajul pana sa se intample

                  Comment


                  • #10
                    cablu de ambreiaj are dubla protectie de plastic si pe cablu si pe interioru camasii si chiar daca ingheata,DACA,la prima apasare se rupe ghiata si apoi merge dar nu are cum sa intre apa la cablu el fiind orientat in jos(pedaua e mai jos decat furca de pe cutie) problema ar fi peda blocata cu presu sau rulment blocat de jegu depus pe culisa din cutie(carcasa ambreiaj)

                    Comment


                    • #11
                      Am auzit de asa ceva dar la ambreaj hidraulic.

                      Comment


                      • #12
                        deci nu stiu ce o fi fost..presul, cablu inghetat..habar n-am..cert este ca acum merge de parca nimic nu s-a intamplat

                        Comment


                        • #13
                          am avut si eu probleme cu rulmentul -gripat..

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google