O Mica Problema Si La Mine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Mica Problema Si La Mine

    Am constatat ca atunci cand calc frana mi se aprinde in bord indicatorul de la semnalizare si cel de la ceata si in spate cand e calcata frana mi se aprinde si becu de frana cat si cel de semnalizare, idem si cand pun avariile
    stie cineva de la ce e ??? Sau cum pot sa remediez pb???
    CT-42-SMC doar un logan mai galagios

  • #2
    Este ceva din tripla...Contact imperfect sau de la masa ceva...Pentru inceput incearca sa misti de mufa de la tripla...Poate nu e intrata bine...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ai umblat la stopuri?(schimbat becuri,ceva?)

      Comment


      • #4
        Sigur face masa ceva, si ar fi bine sa te uiti la papucii de la stopuri, in caz ca ai umblat pe-acolo. De oxidat nu cred, pentru ca totusi.....Dar e bine sa verifici. Altceva nu prea vad ce ar putea fii
        Logan Ambition 1.6 8V

        Comment


        • #5
          Ai un contact imperfect/oxidat la mufa triplei din stanga. Scoate mufa si curat-o, eventual da si cu niste spray WD-40 pe ea.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Ca sa nu mai deschid alt topic, si fiind vorba tot de o problema (ce-i drept e a unui vecin), am zis sa fac si eu o intrebare. Mai exact: Face plinul la masina si pe indicatorul de la nivelul combustibilului ii arata ultima linie de sus goala...ca si cum ar avea consumat 5 sau 5,5 litri. Ce-i drept din cate am inteles de la el, de cateva ori a bagat mai mult de 50 de litri (mai exact de vreo 3-4 ori, undeva la 65 de l daca am inteles eu bine). Sa fie asta una din cauze? De precizat si faptul ca a observat "problema" asta acum 2 zile. Un sfat, o idee, o parere?
            I don't drive fast...I fly low !!!

            Comment


            • #7
              Posibil sa fure aia de la benzinarie sau sa se fi dereglat sonda de benzina de la cantitatea pusa in plus.
              Oricum, o verificare in service nu strica.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Originally posted by SirNenea View Post
                Am constatat ca atunci cand calc frana mi se aprinde in bord indicatorul de la semnalizare si cel de la ceata si in spate cand e calcata frana mi se aprinde si becu de frana cat si cel de semnalizare, idem si cand pun avariile
                stie cineva de la ce e ??? Sau cum pot sa remediez pb???
                se poate si de la mufa sa fie cum se zice mai sus!Dar uitete si pe la sigurante, nu de alta dar si eu am patit odata ceva de genu,cand aprindeam faza scurta,mi se aprindea si becul de ceata din spate de la stopuri si la fel si cand calcam frana se stingea un far,dupa ce am cautat si eu ca nebunu sa vad ce are, am constat ca a sarit siguranta de la stopuri,una din aia mare era,am schimbat-o si totul a fost ok!Deci se poate sa fie de la mufa,dar nu strica sa te uiti si la sigurante!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Vezi ca probabil s-au aburit farurile pe interior,si au inceput sa faca masa undeva...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Problema asta am avut-o si eu si am fost la service si mi-au schimbat bordu pt k nu stiau ce sa ii faca.Asa k daca mai e in garantzie dute la service k nu dureaza mult maxim 15 min
                    E nesatisfacuta...vrea viteza mai multa...vrea sa atinga 100 in mai putin de 1 secunda

                    Comment


                    • #11
                      Da stopu jos si pileste putin picotusele(mufa) de pe stop (vezi daca sa topit mufa) is oxidate piciorusele si fac contact intre ele .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bitza View Post
                        Problema asta am avut-o si eu si am fost la service si mi-au schimbat bordu pt k nu stiau ce sa ii faca.
                        Tipic romanesc. Dar macar s-a rezolvat problema?
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Unul din firele de la masa este rupt sau desfacut - iar cu ultima liniuta am patit si eu ,atunci cand ma grabeam sa umplu rezervorul repede si sa plec ,motorina face spuma cand alimentezi si ai impresia ca sa umplut dar mai astepti si mai pui dar mai incetul si umpli pana vezi motorina in buza nu spuma si ai sa vezi ca ai toate liniutile pline

                          Comment


                          • #14
                            Dupa cum spun toti loganistii de mai sus. E sigur vorba de o masa nedorita.
                            Ambition

                            http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by andrei View Post
                              Tipic romanesc. Dar macar s-a rezolvat problema?
                              s-a rezolvat si cu asta nou nu am mai avut nici o problema... bine daca vrei sa te revolve pe loc treb sa inventezi ceva k daca nu iti fac progamare ei nush cand
                              E nesatisfacuta...vrea viteza mai multa...vrea sa atinga 100 in mai putin de 1 secunda

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google