Bujia merge sau nu merge. Nu are tendinte ca si vremea si iese la diagnoza corect facuta. Si iese si presiunea de impingere a pompei de benzina pana in rampa comuna. Fa cum crezi ca e mai bine pentru tine, fara a afecta prea mult bugetul.
Logan 1.6 16v Nu Mai Trage Ca Inainte
Collapse
X
-
daca ai probleme de buget iesi cu ea din localitate si dai blana cu benzina care o ai. mergi asa cum ti s-a mai recomandat peste 4000rpm. Inainte de plimbarea asta arunca un ochi la filtrul de aer sa vezi cat e de curat/murdar.
cum se limiteaza la 5000rpm? nu mai urca sau taie benzina si da in nas?sigpic
Comment
-
Originally posted by yrman View Postdaca ai probleme de buget iesi cu ea din localitate si dai blana cu benzina care o ai. mergi asa cum ti s-a mai recomandat peste 4000rpm. Inainte de plimbarea asta arunca un ochi la filtrul de aer sa vezi cat e de curat/murdar.
cum se limiteaza la 5000rpm? nu mai urca sau taie benzina si da in nas?
urca la 5500 si plafoneaza de acolo...inainte trecea de 6000 si ceva...abia apoi plafona..[Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]
Comment
-
nea caisa ala cu testerul stia ca il citeasca sau doar se uita daca are eroare si daca nu are e parfum? s-a uitat si el sa vada daca valorile principalilor parametrii sunt bine?
Acum o sa iti spun o parere personala, este mai mult o supozitie. Presupun ca ca la tine e o eroare de la electronica/soft pentru ca o defectiune mecanica nu cred ca ar limita turatia motorului tot timpul si in acelasi loc.
mai explica o data plafonarea te rog. taie benzina sau nu acolo, la 5500rpm?sigpic
Comment
-
deci...cand zic ca plafoneaza ma refer la faptu ca urca pana la 5500 si ramane acolo...nu mai urca mai departe...dar nici nu scade acul...nu stiu cum sa ti explic altfel...sper ca intelegi de aici
cat despre mecanic nu stiu ce sa zic...probabil cu minimul de cunostinte citeam si eu la fel de bine ca el aparatu ala[Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]
Comment
-
inclin sa fiu de acord cu yrman daca nu ti taie gazu ci doar se limiteaza la 5500...problema e undeva electronic..si cu bujii vechi pana la urma tot ajungeai la limitare, cu zdruncinaturi, bubuituri si tot ajungeai...da asa sa ramana in acelasi loc de fiecare data e ceva prea precis ca sa fie problema mecanica...sigpic
Comment
-
-
Originally posted by yrman View Postdaca stai pe loc si accelerezi trece de pragul ala?
daca se limiteaza fara sa treaca si fara sa taie gazul ori "cineva" nu stie sa dea comanda de mai mult gaz, ori nu poate sa dea mai mult.
in legatura cu motorasul ala...mpp...este posibil sa fie din cauza lui puterea scazuta...sa nu mai faca pasul ala inapoi complet ca sa dea drumul la suficient aer cat sa se tureze masina in conditii optime? sa fie si de aici nr de turatii scazut...poate nu primeste suficient aer incat sa urce mai departe de 5500:-?
oricum acul turometrului nu intepeneste la 5500...variaza pe undeva pe acolo...dar nu mai trece de 6000 ca inainte[Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]
Comment
-
gruttz, vezi ti de treaba ca daca citesti atent o sa vezi ca lumea zice acelasi lucru...mpp-ul clar e dus, schimba l..bujiile sunt vechi, schimba le...din pacate, ai n ai, tre sa faci o investitie ca astea sunt consumabile...daca tot discutam de ce nu trage, n o sa si revina...astea trebuie schimbate neaparat, dup aia vezi daca e vreo bobina sau de la soft...asa cu piese vechi si proaste vrei sa mearga...asta cu e noua si merge e o prostie..vrei sa aiba masina grija de tine, ai grija de ea..singura diferenta e ca e mai ieftin de intretinut ca alte marcisigpic
Comment
Comment