Logan 1.6 16v Nu Mai Trage Ca Inainte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bujia merge sau nu merge. Nu are tendinte ca si vremea si iese la diagnoza corect facuta. Si iese si presiunea de impingere a pompei de benzina pana in rampa comuna. Fa cum crezi ca e mai bine pentru tine, fara a afecta prea mult bugetul.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #32
      pompa se demonteaza destul de usor in principiu... numai ca iti trebuie cheia ai speciala ca sa nu strici capacul de plastic mai ales acum pe frig...

      Comment


      • #33
        Pe frig nu-i recomandat sa lucrezi cu nimic din plastic / cauciuc / furtune, fiindca risti sa crape si atunci "distractia" devine cu adevarat scumpa.
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #34
          daca ai probleme de buget iesi cu ea din localitate si dai blana cu benzina care o ai. mergi asa cum ti s-a mai recomandat peste 4000rpm. Inainte de plimbarea asta arunca un ochi la filtrul de aer sa vezi cat e de curat/murdar.

          cum se limiteaza la 5000rpm? nu mai urca sau taie benzina si da in nas?
          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by yrman View Post
            daca ai probleme de buget iesi cu ea din localitate si dai blana cu benzina care o ai. mergi asa cum ti s-a mai recomandat peste 4000rpm. Inainte de plimbarea asta arunca un ochi la filtrul de aer sa vezi cat e de curat/murdar.

            cum se limiteaza la 5000rpm? nu mai urca sau taie benzina si da in nas?
            m am uitat la filtru de aer si e curat..adica e acceptabil...nu e imbacsit
            urca la 5500 si plafoneaza de acolo...inainte trecea de 6000 si ceva...abia apoi plafona..
            [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

            Comment


            • #36
              nea caisa ala cu testerul stia ca il citeasca sau doar se uita daca are eroare si daca nu are e parfum? s-a uitat si el sa vada daca valorile principalilor parametrii sunt bine?

              Acum o sa iti spun o parere personala, este mai mult o supozitie. Presupun ca ca la tine e o eroare de la electronica/soft pentru ca o defectiune mecanica nu cred ca ar limita turatia motorului tot timpul si in acelasi loc.

              mai explica o data plafonarea te rog. taie benzina sau nu acolo, la 5500rpm?
              sigpic

              Comment


              • #37
                deci...cand zic ca plafoneaza ma refer la faptu ca urca pana la 5500 si ramane acolo...nu mai urca mai departe...dar nici nu scade acul...nu stiu cum sa ti explic altfel...sper ca intelegi de aici

                cat despre mecanic nu stiu ce sa zic...probabil cu minimul de cunostinte citeam si eu la fel de bine ca el aparatu ala
                [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                Comment


                • #38
                  inclin sa fiu de acord cu yrman daca nu ti taie gazu ci doar se limiteaza la 5500...problema e undeva electronic..si cu bujii vechi pana la urma tot ajungeai la limitare, cu zdruncinaturi, bubuituri si tot ajungeai...da asa sa ramana in acelasi loc de fiecare data e ceva prea precis ca sa fie problema mecanica...
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Acelasi lucru la patit si un prieten cu un megane coach 1.6 16v i se blocase corpul clapeta de la nu stiu ce... si nu trecea de 4000 rpm.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Renault View Post
                      Acelasi lucru la patit si un prieten cu un megane coach 1.6 16v i se blocase corpul clapeta de la nu stiu ce... si nu trecea de 4000 rpm.
                      pai prietenului tau i se bloca mereu la 4000 ? in sarcina sau pe liber?

                      Comment


                      • #41
                        inteleg k poate fi si de aici...dar la mine si pana la 5500 urca mai greu decat urca inainte..in conditii similare...nu mai are acelasi elan masina...e mai puturoasa...sunetul motorului e schimbat...
                        [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                        Comment


                        • #42
                          daca stai pe loc si accelerezi trece de pragul ala?

                          daca se limiteaza fara sa treaca si fara sa taie gazul ori "cineva" nu stie sa dea comanda de mai mult gaz, ori nu poate sa dea mai mult.
                          Last edited by yrman; 7 January 2011, 17:51.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            mada,mergem la un prieten,care a lucrat la lazar, si vedem ce rezolvam,daca stai aici si astepti parerii.....sigur vine pastele...unu zice de bujii,altu de altceva si tot asa...

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by yrman View Post
                              daca stai pe loc si accelerezi trece de pragul ala?

                              daca se limiteaza fara sa treaca si fara sa taie gazul ori "cineva" nu stie sa dea comanda de mai mult gaz, ori nu poate sa dea mai mult.
                              nu trece nici pe loc de acel prag...
                              in legatura cu motorasul ala...mpp...este posibil sa fie din cauza lui puterea scazuta...sa nu mai faca pasul ala inapoi complet ca sa dea drumul la suficient aer cat sa se tureze masina in conditii optime? sa fie si de aici nr de turatii scazut...poate nu primeste suficient aer incat sa urce mai departe de 5500:-?
                              oricum acul turometrului nu intepeneste la 5500...variaza pe undeva pe acolo...dar nu mai trece de 6000 ca inainte
                              [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                              Comment


                              • #45
                                gruttz, vezi ti de treaba ca daca citesti atent o sa vezi ca lumea zice acelasi lucru...mpp-ul clar e dus, schimba l..bujiile sunt vechi, schimba le...din pacate, ai n ai, tre sa faci o investitie ca astea sunt consumabile...daca tot discutam de ce nu trage, n o sa si revina...astea trebuie schimbate neaparat, dup aia vezi daca e vreo bobina sau de la soft...asa cu piese vechi si proaste vrei sa mearga...asta cu e noua si merge e o prostie..vrei sa aiba masina grija de tine, ai grija de ea..singura diferenta e ca e mai ieftin de intretinut ca alte marci
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google