Logan 1.6 16v Nu Mai Trage Ca Inainte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.6 16v Nu Mai Trage Ca Inainte

    sallut problema mea e urmatoarea: am un logan 1.6 16v care mergea perfect pana anul trecut in toamna.nu stiu din ce motiv a inceput sa devina mai lenes...are urmatoarele simptome
    -sunetul motorului s a schimbat,nu mai e acelasi sunet lin..acum e unul mai sport si mai puternic(asta la turatii mai mari)
    -porneste mai greu dekt de obicei
    -uneori knd plec cu masina dp loc...cand schimb viteza,ridic ambreiaju si accelerez mai intai parca se infraneaza asa putin si pe urma porneste...asta pana rulez cateva sute de metri pe urma nu mai face asa
    -plafoneaza de la 5500 turatii :|..inainte treceam de 6000
    filtrul de aer si de ulei si uleiul le am schimbat la 38.000km iar acum masina are in jur de 46.000. cam asa s a manifestat si inainte sa i fac revizia la 38.000 si cand am iesit cu ea din service ma uimea ce fugea dar dupa o perioada problema a reaparut.m am gandit si la o diagnoza dar din ce am citit aici pe forum am vazut ca unele pot fi in zadar...arata totul ok desi nu e asa.poate a mai trecut cineva prin asa ceva si ma poate ajuta

    mentionez ca inca nu am schimbat bujiile
    Last edited by mada_rmx; 4 January 2011, 22:16. Reason: Automerged Doublepost
    [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

  • #2
    la fel am patit si eu dar eu am facut revizia la 31500 si acum am 35000 si aceleasi simptome dar oricum inca nu e lesinata dar parca ezita uneori....

    Comment


    • #3
      In primul rand ar trebui sa inlocuiesti bujiile si dupa aia vezi daca se schimba ceva ....de principiu problema poate sa fie de acolo si automat o ardere proasta duce la o lipsa de putere . Eu am patit acelasi lucru tot la un benzinar si dupa ce am inlocuit bujiile (45.000 km fara sa fie schimbate) parca era alta masina
      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
      sigpic

      Comment


      • #4
        Se poate sa fie si din cauza injectoarelor sau catalizator infundat.
        Sunetu "sport" probabil ca este din cauza ca ceva sugruma motoru(benzina putina,aer putin,evacuare infundata) si nu lasa sa urce cum trebuie in ture.
        Last edited by al!n; 4 January 2011, 23:15.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #5
          La 38.000 km nu prea vad cum sa se infunde catalizatorul , iar injectoare la benzina nu am vazut stircate la km astia decat pe gpl
          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
          sigpic

          Comment


          • #6
            inainte de logan am avut o dacie 1310 la care am dat catalizatorul jos la mai putin de 30.000 pt ca se infundase dar nu prezenta aceleasi simptome(atunci cand dadeam a doua pur si simplu mai avea putin si se oprea motorul...). daca si in cazul asta si catalizatorul poate fi sursa problemei o sa l am in vedere. mi a mai spus cineva k poate fi de la discul de ambraiaj...este posibil? sau persoana respectiva nu stia ce spune.
            [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

            Comment


            • #7
              ai incercat o curatare de clapeta acceleratie?
              daca nu, poti sa o faci oricum, nu are ce sa strice

              Comment


              • #8
                schimba bujiile daca nu le ai schimbat pana acuma si dup aceea vezi mai departe..mergi des in regim de trafic urban? poate si fltru ala de aer e imbacsit, ca la reprezentanta pun aia niste filtre incredibil de proaste...n ai cum sa termini ambreiaju asa repede, doar n o tii non stop in blana..si n am auzit pe nimeni sa umble la catalizor ca ar fi infundat..si daca a ajuns sa se infunde catalizatoru inseamna ca ceva nu e bine in motor, plus ca ti se aprindea si martoru in bord..vezi mpp si corp clapeta , curata le
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mada_rmx View Post
                  inainte de logan am avut o dacie 1310 la care am dat catalizatorul jos la mai putin de 30.000 pt ca se infundase dar nu prezenta aceleasi simptome(atunci cand dadeam a doua pur si simplu mai avea putin si se oprea motorul...). daca si in cazul asta si catalizatorul poate fi sursa problemei o sa l am in vedere. mi a mai spus cineva k poate fi de la discul de ambraiaj...este posibil? sau persoana respectiva nu stia ce spune.
                  daca ar fi discul de ambreiaj ar trebui sa se tureze in gol cand o fortezi .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    deci pot sa elimin discul de ambreiaj si injectoarele
                    pai 80% din rulaj e urban...dar knd am facut revizia filtru de aer scos era inca bun...chiar si mecanicul s a mirat si ma gandesc ca nici asta nu avea cum sa se imbacseasca asa repede..
                    dar kre dintre ceilalti factori(catalizator,bujii,clapeta..) pot sa reduk numarul de turatii pana la plafonare?
                    o sa curat clapeta aceea si bujiile o sa le schimb dar catalizatorul are vreo legatura cu turatiile motorului:-?
                    [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                    Comment


                    • #11
                      e posibil sa fie si de la pompa de benzina?
                      Last edited by mada_rmx; 5 January 2011, 00:14.
                      [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                      Comment


                      • #12
                        catalizatoru face reactii de oxidare..adica gazele arse trec prin el si reduce numarul de substante toxice, sa zicem pe scurt..influenteaza puterea unui motor, da nu cred ca intr atat incat sa nu mai urce in ture..degeaba ne dam cu parerea pe forum...schimba bujiile si curata/schimba corpu clapeta/mpp...daca nu merge in ture pana la final, s ar putea sa fie de acolo..faza cu filtru de aer e relativa..si lu unchi miu i au zis ca e super dupa un an si m am uitat din curiozitate si era negru, deci nu m as incredere foarte mult in mecanicii astia
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          sallut.am desfacut azi motorasul pas cu pas..l am curata si knd l am pus la loc..am pornit masina si nu mai sta la relanti.....se opreste motorul imediat.care sa fie cauza:|
                          [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                          Comment


                          • #14
                            de ce faceti d astea fara sa cunoasteti toate datele inainte...ala are un numar de spire exact care trebuie infiletat la loc dupa ce il cureti..daca e scos de tot inchizi circuitu, nu mai intra aer si normal ca nu tine relanti..daca il bagi de tot o sa se tureze de nebun ...din ce zona esti?
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by - Geo - View Post
                              de ce faceti d astea fara sa cunoasteti toate datele inainte...ala are un numar de spire exact care trebuie infiletat la loc dupa ce il cureti..daca e scos de tot inchizi circuitu, nu mai intra aer si normal ca nu tine relanti..daca il bagi de tot o sa se tureze de nebun ...din ce zona esti?
                              nu am umblat la kpul ala de acolo(la nr de spire)doar am sters depunerea de pe acolo si l am pus la loc...am pornit motorul si s a oprit.a facut asa de kteva ori pana m am hotarat sa l pornesc fara mpp...pe urma am conectat si motorasul si si a revenit.oricum scoate un zgomot aiurea motorasul ala....am fost si am facut o diagnoza la un service si l a gasit defect..mi a mai spus sa schimb bujiile k nu mai functioneaza la parametrii normali.
                              motorasul ala nici nu se numeste motoras pas cu pas din kte mi a zis baiatul ala....e senzor de aer si are o alta denumire...
                              ideea e k e defect dar cred k puterea scazuta a masini sa fie de la bujii nu de la motoras...
                              [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google