Logan 1.6 16v Nu Mai Trage Ca Inainte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by - Geo - View Post
    gruttz, vezi ti de treaba ca daca citesti atent o sa vezi ca lumea zice acelasi lucru...mpp-ul clar e dus, schimba l..bujiile sunt vechi, schimba le...din pacate, ai n ai, tre sa faci o investitie ca astea sunt consumabile...daca tot discutam de ce nu trage, n o sa si revina...astea trebuie schimbate neaparat, dup aia vezi daca e vreo bobina sau de la soft...asa cu piese vechi si proaste vrei sa mearga...asta cu e noua si merge e o prostie..vrei sa aiba masina grija de tine, ai grija de ea..singura diferenta e ca e mai ieftin de intretinut ca alte marci
    tipic pot sa spun..cand nu sti unde e problema schimba tot din toate una tot trebuie sa fie...de unde sti tu ca mpp ul este dus atata timp cat el tine turatia constanta, de unde sti tu sigur ca este dus? macar de ar costa 10 lei dar cand vine vorba de niste sume ..i a ganditiva voi cum ar fi sa va puna mecanicul sa schimbati jumatate din motro doar pentru ca el asa presupune (nu vreau sa fiu rautacios dar pe ce te bazezi cand spui asta?)

    Originally posted by yrman View Post
    daca stai pe loc si accelerezi trece de pragul ala?

    daca se limiteaza fara sa treaca si fara sa taie gazul ori "cineva" nu stie sa dea comanda de mai mult gaz, ori nu poate sa dea mai mult.
    ca tot veni vorba de vorbit "mirc" ce inseamna ce ai scris tu aici ca eu unul nu am inteles nimic
    Last edited by horny; 7 January 2011, 19:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      1. stiu foarte bine simptomele mpp-ului si ce face pentru ca am patit o cu el si da, daca incepe sa cedeze, nu mai poti sa treci de o anumita turatie
      2. nu costa 10 lei da daca piesa e defecta trebuie schimbata...si fiind in domeniu i am explicat pasii logici pe care sa ii urmeze, asa ca nu vorbesc aiurea.
      3. daca nu il intereseaza sfaturile noastre sau nu vrea sa tina cont de ele depinde numai de proprietar, nu i am bagat mana in buzunar sa l oblig sa le cumpere.
      4. drumul logic de urmat ar fi sa faca o diagnoza, pe care a si facut o si nu i a iesit nimic in neregula, deci ori era ala prost care a citit, ori problema e in alta parte...daca se duce la service, o sa i spuna sa schimbe mai multe piese.
      5. daca tot ne dam academicieni, mai bine taceai..singura greseala a lu yrman a fost virgula dupa gaz..pe cand tu , citez : "de unde STII tu sigur ca este dus? macar de ar costa 10 lei dar cand vine vorba de niste sume ..IA (exprimare populara) GANDITI-VA ( "voi" e redundant) cum ar fi sa va puna..."
      6. daca incepem cu d astea cand vrem sa ne ajutam intre noi, eu o las balta..am incheiat aici..succes cu problema ta
      sigpic

      Comment


      • #48
        daca mpp ul ar fi fost stricat nu crezi ca ar fi iesit la diagnoza , am intrebat ce a vrut sa spuna acolo pentru ca nu am intele nu pentru ca i am facut analiza la fraza pe care a scriso, iar despre cautarea pe google cred ca oricine se descurca asa ca nu ma mai lua de sus ca nu rezolvi nimic ..important e sa ne ajutam intre noi, sa ne spunem parerile si sa facem algerile corecte!!
        Last edited by Seba; 8 January 2011, 21:19.

        Comment


        • #49
          @horny la partea cu mirc-ul ma abtin sa iti raspund ...

          legat de MPP nu e obligatoriu sa iasa la test si asa cum a zis si initiatorul topicului cel care a facut testarea avea mari lacune legate de mecanica. Toti cei care spunem aici cate ceva o facem pentru ca vrem sa il ajutam si am avut oarece experiente cu masinile noastre sau ale prietenilor nostri, nu scriem sa ne aflam in treaba, am trecut de mult de varsta aia la care ma bagam precum OB-ul in seama.
          Eu l-am intrebat de prima data daca cel care a facut testarea a verificat toti parametrii. La el poate sa fie si sonda lambda. A mea face fitze si daca pun testerul pe ea nu da nici o eroare.

          @mada_rmx incearca prima data variantele care ti s-au dat si au cost redus, dupa aia faci un test calumea la cineva care chiar are habar sa se uite in laptopul ala, nu ii da "test" si asteapta sa apara erorile si daca nu apar zice ca e bine. Eventual vii cu niste informatii concrete de acolo si discutam iar.
          numai bine!

          va rog sa imi scuzati greselile de scriere, pentru mine limba romana e limba straina, materna e alta.
          sigpic

          Comment


          • #50
            nu stiu ce vrei sa zici despre google, da legat de mpp, n are cum sa iasa la test direct, doar ceva genu ca nu primeste destul aer sau ceva de genu, cum a zis si yrman...si da important e sa ne ajutam, sa ne spunem parerile si sa facem alegeri corecte..exact ce faceam inainte sa zici tu ca e tipic si ca vorbim aiurea crede ma ca cei care erau pe langa s au cernut de mult sau posteaza pe my ride "misto, super, la multi km" i am oferit solutia cea mai buna din punct de vedere al bugetului limitat..alte bujii si mpp...da nu pot sa fie toate moca, din pacate...daca nu e de acolo, imi pare rau ca el o sa cheltuie mai mult..da astea trebuiesc schimbate... si facem off-topic degeaba
            un sfat: numai da quote la postu anterior..
            sigpic

            Comment


            • #51
              mpp, sonda de temp, sondele lambda, nu ies mereu la diagnoza

              sunetul mai ,,sportiv" si pierderea de putere ma duce cu gandul la aer fals pe undeva, sau garnitura de la galeria de evacuare
              verifica fluturasul de la corpul clapeta, daca face toata cursa cu pedala blana



              gapul la bujii e ca la carte? ce bujii ai? bobinele iti lucreaza corect?
              cu negreala pe toba cum stai?
              in frana de motor de la turatie mare 4-5000, iti merge in suturi?
              Last edited by DeLuXe; 10 January 2011, 22:27.
              sigpicMy ride

              Comment


              • #52
                Originally posted by DeLuXe View Post
                gapul la bujii e ca la carte? ce bujii ai? bobinele iti lucreaza corect?
                cu negreala pe toba cum stai?
                in frana de motor de la turatie mare 4-5000, iti merge in suturi?
                bujiile sunt cele de pe logan..de bobine nu stiu ce sa zic
                este destul de neagra toba si scoate si fum cateodata..dar asta ma gandesc ca e de la benzina proasta
                numai ce am incerca frana de motor si pe la 4mii si ceva intra in frana de motor
                si da merge in suturi cateodata....nu intens dar se simte
                [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                Comment


                • #53
                  ba da se vad la tester sonda de apa si sondele de oxigen,la sonda de apa se vede temperatura si la sondele de oxigen(lambda)au tensiune oscilanta si la mmp se da verificare actuatori si de acolo dai comanda pe mmp si se aude cum bazaie motorasu din el,DAR nu se regleaza ,e o istorie cum se regleaza si cine il regleaza in functie de temperatura apei(motorului),de regimu de turatie al motorului,de tensiunea de la sondele lambda ECU trebuie sa faca tot,bobinele leai verificat pe tester
                  Last edited by nikuniku; 10 January 2011, 23:06.

                  Comment


                  • #54
                    @mada_rmx din pacate e greu de gasit cauza problemei.
                    sfatul meu e sa nu dai bani aiurea. la service vor face experimente pe banii tai si pe masina ta.
                    las-o daca, nu e grav, tine-o sub observatie. dupa ceva timp daca nu descoperi cauza ceva tot va crapa si atunci mergi la sigur cu reparatia.

                    Comment


                    • #55
                      se vad normal, eu ma refeream ca nu iti apare error, ca le vezi din parametrii e altceva, dar un ochi cunoscator vede, nu cum fac majoritatea scan, no error e good ...

                      eu totusi raman la aer fals, sau garnitura de la galerie

                      am avut si aici in ct pe cineva cu simptome asemanatoare, si a fost un gunoi pe un injector, care s-a dus, dar daca tu zici ca a inceput sa urle mai tare ... e o gaura in butoi undeva
                      sigpicMy ride

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by george_07 View Post
                        @mada_rmx din pacate e greu de gasit cauza problemei.
                        sfatul meu e sa nu dai bani aiurea. la service vor face experimente pe banii tai si pe masina ta.
                        las-o daca, nu e grav, tine-o sub observatie. dupa ceva timp daca nu descoperi cauza ceva tot va crapa si atunci mergi la sigur cu reparatia.

                        de asta mi e si mie teama...am un prieten cu un opel care dupa ce l au tinut cateva zile bune in service, i au luat cateva milioane bune si masina tot tractata a luat o acasa:| deci de nu i au zis ca e de la pompa de la calculator de la ce i or mai fi zis dar de facut n au reusit sa o faca...
                        eu o sa schimb bujiile sa vad dak problema e de acolo..pe urma mpp ul si o curatare de corp clapeta..in rest nu stiu ce as mai putea face...o sa incerc si cu un aditiv de acela pentru injectoare sa vad si eventual esapamentul sa l curat...in rest nu stiu ce as mai putea face.multumesc baietilor pentru sfaturi...vad ca s au cam certat putin pe aici
                        [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                        Comment


                        • #57
                          e posibil sa traga aer fals dar ar trebui sa se vada la tester aerul aspirat ca are senzor presiune pe galerie,dar cel ce citeste valorile sa stie ce citeste nu sa vada niste numere care defileaza si sa zica e OK si masina sa mearga ca un ........bip
                          aaaaaaaaaaa vezi ca mai este un senzor pe cutia de viteze,senzoru de turatie, sa nu fie buba de la el incearca si dal jos si curatal de mizerie sau inlocuiestel cu unu de pe o masina care merge bine,,,asteptam raspunsuri si sa auzim ca merge brici,,,,

                          Comment


                          • #58
                            Ai spus ca ai toba destul de neagra.

                            Nu cred ca poate fi de la benzina proasta.

                            La 1.4 meu de 42k km nu am urma de negreala pe teava.
                            Neagrala aia e ulei ars. Daca arde ulei si motorul suna diferit nu e bine.

                            Vezi sa nu urme de lichid pe la garnitura chiulasei. Eu i-as verifica si compresia, dar uzura la atat de putini km nu prea vad cum poate aparea.

                            Ca sa fii sigur ca nu ai probleme majore cu aprinderea, incearca sa scoti joja si sa mirosi, sa vezi daca simti miros de benzina in ulei.

                            Comment


                            • #59
                              BUJIILEEEE!! Zboara acum Le am schimbat azi si alearga ca noua
                              [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                              Comment


                              • #60
                                si iti faceai probleme aiurea... oricum bujiile ar fi trebuit sa tina mai mult. S-au dus asa repede ca ai mers ff mult in oras si probabil subturat . deaia e Dumnezeiasca o forja macar odata pe saptamana . Eu de exemplu nu ratez nici o ocazie sa schimb vitezele in 5000rpm cand traficul imi permite

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google