Probleme Motor Logan 1,5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Motor Logan 1,5 Dci

    am doua pistoane topite unul la 75000 km altul la 93000 duze de injector scimbate la greu turbosuflanta stricata. stie cineva care ar fi cauza? multam

    salut, am un logan din 2006 diesel pe care l-am luat la 55000 km iar la 75000 km mia topit primul piston si mia cazut turbosuflanta ,lam reparat iar la 90 si ceva mia topit al doilea piston intre timp mia cazut duzele de retur de la injectoare pe care le-amschimbat de 3-4 ori pana acum, iar acum la 115000 sa dus din nou turbosuflanta . are cineva idee care este cauza de se duce d... mereu?

    salut, am un logan din 2006 diesel pe care l-am luat la 55000 km iar la 75000 km mia topit primul piston si mia cazut turbosuflanta ,lam reparat iar la 90 si ceva mia topit al doilea piston intre timp mia cazut duzele de retur de la injectoare pe care le-amschimbat de 3-4 ori pana acum, iar acum la 115000 sa dus din nou turbosuflanta . are cineva idee care este cauza de se duce d... mereu?
    Last edited by silviu75_2007; 14 January 2011, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Problema cu topirea pistoanelor este clar din cauza injectoarelor care nu au mai transformat motorina in vapori, insa problema turbinei poate avea mai multe cauze:mers subturat, injectoare stricate care au cauzat multa funingine(cel mai probabil),ungere proasta,tubulatura fisurata,etc.
    Cel mai probabil de la injectie a plecat totul, asta tine de combustibil si de mersul conducatorului.

    Comment


    • #3
      baga niste detalii,de genul,cat mergi cu masina zilnic,la ce turatii schimbi viteza,uleiul la cati km il schimbi,ce motorina folosesti?
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #4
        piston topit = functionare incorecta a injectorului
        turbo defect = insuficenta ulei ungere si mersul subturat si daca ai avut problema cu injectoarele si mai mergeai si sub turat de aici probleme cu turbo.
        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

        Comment


        • #5
          cred

          problema este ca sunt care au probleme cu ele de la 10000 dar toti dau vina pe motorina atunci filtrele de motorina ce rol mai au?

          Comment


          • #6
            Ce regim de mers ai?La ce rpm schimbi vitezele?Ce ulei folosesti?

            Apropo tu mi-ai scris in pm ca au desfacut filtrul, au curatat rezervorul si ca au gasit mizerie, apa si pilitura.Nu au luat nici o masura?Asta inseamna ca toate problemele tale pleaca de la pompa de inalta presiune(pompa de injectie) care produce pilitura din cauza motorinei de proasta calitate.Ungerea pompelor de acum nu mai este cum era candva cu ulei si se face cu motorina care trece prin ea.Iar cum e foarte greu acum sa gasesti motorina buna, recomandat e sa folosesti ulei 2T(de scuter)adaugat in motorina sa aiba ungere. pentru ca aceste pompe daca nu au ungere buna produc pilitura.Acea pilitura trece prin injectoare stricandu-le in timp destul de scurt.De aici reies si problemele cu pistoanele topite.
            Concluzie:motorina proasta-pilitura-injectoare stricate-pistoane topite.(poti schimba la injectoare cu sutele daca nu repari pompa sau o inlocuiesti cu una noua ceea ce e si recomandat nu faci nimic,o sa le schimbi in continuare)
            Cu turbo repet pot fi mai multe cauze.
            Last edited by costin158; 22 January 2011, 00:13.

            Comment


            • #7
              Originally posted by silviu75_2007 View Post
              am doua pistoane topite... ...din nou turbosuflanta . are cineva idee care este cauza de se duce d... mereu?
              Soferul?

              Comment


              • #8
                frate dci asta scos de dacia a creat mari probleme....urmatoare masina NU o sa mai fie diesel dacia la mine !!!!! cea mai tare versiune 1.2 benzina parerea mea

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google