Problema Motor 1,6 Benzina (nu Merge Rotund)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor 1,6 Benzina (nu Merge Rotund)

    Sal la toata lumea am si eu un logan 1,6 normal benzina si am o problema. L-am cumparat la mana a doua si imi sta martorul de motor aprins.porneste normal dar dintr-o data nu mai merge rotund, adica o data merge in trei pistoane si nu se mai tureaza iam schimbat bujiile si face la fel,eu cred ca este de la bobina dar poate ma ajutati si pe mine, poate ati mai intalnit aceasta problema,am uitat sa precizez ca am fost cu ea la tester si a dat ca este de vina sonda lambda dar eu cred ca este din cauza ca nu merge rotund motorul iar gazele de evacuare nu unst in parametrii sondei lambda.

    Va multumesc
    Alex

  • #2
    pai daca la test a dat ca e sonda lamba,insemna ca aia e,fa rost de una de imprumut,probeazo si vezi ce zice motorul
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #3
      Se poate si invers, motorul nu merge rotund din cauza sondei lambda - a semnalelor eronate date de ea mai exact. Fa o proba mai intai cu una de imprumut.

      Comment


      • #4
        Sonda lambda masoara cantitatea de oxigen din gazele evacuate şi trimite semnalul către ECU. Semnalul este utilizat de aceasta pentru a regla exact amestecul aer-combustibil la nivelul optim. O sonda lambda defecta poate cauza un consum excesiv de benzina, emisii de noxe crescute, uzura excesiva a catalizatorului şi scaderea performanţei motorului.

        Daca tu crezi ca stiai exact defectul, de ce ai mai dus'o la tester?
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • #5
          SCHIMBA SONDA NU MAI STA asculta-l pe niki

          Comment


          • #6
            Daca motoru' merge "in 3" nu cred ca are treaba sonda...mai degraba e caz clasic de bujie, fisa, bobina, chiar si senzor turatie si mpp, sau ceva intern pe la cilindrul respectiv.
            Eu am agatat pe coclauri la peste cablu de la sonda si am mers asa cateva zile bune pana intr-un tarziu cand s-a aprins martorul din bord 'check engine'...dar motorul mergea fara intreruperi sau ceva, chiar nu stiam nimic daca nu se aprindea ala.
            Am fost la service, mi-au cositorit la mufa acolo, au dat cu spray de contacte, au suit-o pe lift si au bagat-o in tr.5 sa mearga in gol asa si mi-au sters eroarea din calculator...cost 76 sau 78 lei plus ceva de "protocol" normal.
            Keyboard error or no keyboard present.
            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

            Comment


            • #7
              Am schimbat sonda lambda si are acelasi simptome. Astept sugestii de la 'mecanicii de pe forum''

              Comment


              • #8
                Originally posted by B.alex View Post
                ...................eu cred ca este din cauza ca nu merge rotund motorul iar gazele de evacuare nu unst in parametrii sondei lambda.

                Va multumesc
                Alex
                Cauta un prieten cu Logan, ia bobina de la el si pune-o la tine. Asa elimini o cauza.
                Si eu cred ca e bobina dusa.

                Comment


                • #9
                  1. daca ai luat o sonda din targ toate sansele sa mearga aiurea (poti proba daca intradevar este sonda astfel: scoti mufa de la sonda 1 (pe cutia de viteze este mufa) si o pornesti ,iar daca iti merge normal motorul inseamna ca ai dat gres cu sonda )
                  2. gasesti un prieten si faci schimb de bobine ...daca nu ai ca face intr-o seara poti veni pe Timisoara vis a vis de OMV sa-ti fac mai multe incercari..

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google