Problema Motor 1.5 Dci Se Tureaza Singur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor 1.5 Dci Se Tureaza Singur

    Buna ziua,

    Am un Logan 2009 facelift 1.5 Dci 85cp,30mii km la bord si cred ca am o problema la motor: se tureaza singur la relanti cam o data la 10 secunde- scade la 500 rpm si apoi creste cam la 1100 rpm, in loc sa se mentina constant la 8-900 rpm.Ce credeti ca are? Am schimbat toate filtrele la 30mii km, inclusiv uleiul care este Castrol 10W-40 magnetic, pt motoare turbo diesel.Mentionez ca la pornire la prima cheie nu face asta, ci doar dupa ce mergi cativa km..

    Merci

  • #2
    Mi ai garantie?(Ar trebui sa ai daca ai respectat anumite conditii )Fugi la service cu ea.
    sigpic

    Comment


    • #3
      99% nu cred ca mai am..am luat-o duminica cu 4k la 30400km..fostu proprietar facuse la 15mii dar in august 2009, iar daca a trecut un an fara revizie,am pierdut-o..si in + acum am 30600km, iar pe cartea de service scria ca un an sau 30500 km urmatoarea revizie..sper sa fie doar relati-ul de shcimbat, dar nu stiu..o sa-i fac o diagnoza la motor, ma gandeam ca ati mai intalnit voi problema asta si stiti ce e...

      Comment


      • #4
        figura asta ti-o face cand ai aeroterma pornita,pt ca dizalu are radiator electric de caldura si porneste o data cu aeroterma cat este rece radiatorul de apa al aerotermei,dupa ce ajunge la o anumita temperatura se opreste radiatorul electric,si eu patesc asa pret de cca 5-7 min,dar nu scade nesimtit turatia,un pic asa se misca acul turometrului,e normal ca e totusi tensiune consumat sa incinga acea rezistenta...incearca sa vezi daca iti face cu ea aeroterma oprita...daca nu e asta problema,astept sa ne spui ce a avut...stima !
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          Da ce a spus AGENTUL NYT pica din start dupa parerea mea daca ai fi citit mai atent nyt ai fi vazut ca la kta99 turatia variaza foarte mult intre 500 si 1100 de turatii ceea ce este foarte mult ce spui tu se intampla si la mine cand activez inchiderea centralizata din buton dar se modifica foarte putin mersul motorului ( adica daca nu esti atent nu observi) dar daca spui ca si la tine ai aceiasi problema cad pornesti aeroterma sa sti ca nu este ceva normal si inseamna ca si tu ai un defect la masina ,acum hai sa revenim la subiectul nostru referitor la problema domnului kta99,sincer eu nu am patit asa ceva dar dupa ce am mai auzit pe aici pe forum si din alte surse iti dau o idee :verifica sau curata senzorul de turatie si inca o chestie foarte importanta pune calculatorul pe masina si acolo spune tot ce o doare .
          PS: dragi colegi numai vreau sa intru cu nimeni in conflict pe acest forum ce am spus este o parere si nu este ceva din propria experienta asa ca va rog sa va spuneti parerea fara sa aveti ceva personal cu mine .Va multumesc!

          Comment


          • #6
            si eu patesc asa pret de cca 5-7 min,dar nu scade nesimtit turatia,un pic asa se misca acul turometrului,e normal ca e totusi tensiune consumat sa incinga acea rezistenta..e o mica mare diferenta intre ce am zis eu si ce spui tu,ca si intre ce am inteles eu si ce a scris colegul kta99
            Last edited by 77sky; 11 April 2012, 07:27.
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              Eu cred ca amandoi aveti dreptate . Cand exista conectarea sau deconectarea unui consumator electric este normal sa oscileze un pic turatia la motor , cel mai bine se vede la cuplarea AC. Dar nu ocileaza turatia cu cca 500 rpm in nici un caz . Iar simptomul de la masina lui Kta 99 , seamana mai mult cu ce a spus Gelica.
              Cu stima domnilor.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                Problema asta a avut vecinul meu, oscilatia rezultand de la regulatorul de presiune. A schimbat regulatorul sub garantie si oscilatia a disparut.
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • #9
                  @kta99: la diesel e mai greu de diagnosticat daca nu imposibil fara a pune testeru' pe masina. Sfatul meu e sa fugi la reprezentanta, ori un service in care ai tu incredere si sa ceri o testare pt. a afla cauza oscilatiei de turatie... pentru ca normal sa faca asa clar nu e.

                  Comment


                  • #10
                    am fost la service cu ea a2a zi dupa ce am postat prima data..am facut diagnoza la motor(1mil la un dealer Dacia, Auto Marcus, la iesirea spre Cernica) si mi-a iesit o singura chestie, regulatorul de presiune a combustibilului..piesa e 550 ron la ei..mecanicul mi-a zis ca a avut 30 masini cu aceeasi problema pana acum, iar problema cica ar veni de la motorina, care are apa in ea sau nu e pura ca in stainatate, cum ca ar baga ceva in ea...vestea buna e ca NU trebuie sa-l schimb neaparat, doar presiunea de combustibil scade cand intra in motor si o sa am acest mic disconfort la relanti..dupa aia la viteza nu se mai simte, desi exista..
                    SI ACUM DEZNODAMANTUL..am plecat de la ei si seara m-am gandit sa dau o tura pe A2 pana la km 40 si sa intorc la pod la Fundulea..am ramas pe la km 34 pe dreapta ...mi-a aparut indicatorul de apa la 4 liniute si chiar si indicatorul rosu de pe bord cu apa si m-am hotarat sa opresc pe dreapta..am OPRIT si motorul, aici a fost greseala..Din capota ieseau aburi la greu..am deschis capota, iar dupa cateva minute am deshis usor si capacul de la antigel, ca sa nu ma oparesc..lichidul s-a scurs imediat in motor, am mai umplut eu dupa vreo 15min cu juma' de litru ce mai aveam, dar problema e ca dupa aia nu mai pornea ...am luat platforma(Dacia Asistenta-283 ron pana la auto marcu)..a2a zi la 9 dimin am fost la ei..n-au putut sa porneasca motorul nici cu spray-ul, am 2 injectoare bulite..iar doar dupa ce repar injectoarele pot sa-mi zica ce altceva mai are, daca mai are..n-au cum, pana nu pornesc motorul..masina e la ei in service, dar probabil o s-o iau cu platofrma s-o duc ori la reconditionare de injectoare ori le schimb..la ei e 11mil injectoru si vreo 150 ron montajul la ambele..am gasit reconditionare cu 300 ron cu garantie pe injector, dar pot sa iau injectoare noi de la Delphi cu 540ron+tva pe bucata..ce imi recomandati? daca iau de la delphi macar scap de platforma, de plimbat cazanul, in schimb dau 150 ron (adica cam tot banii de pe platforma) la auto marcus la montaj..oricum masina ramane cu o problema la RACIREA motorului, care NU apare pe diagnoza..ce credeti ca are? asta e intrebarea de 1000p

                    Comment


                    • #11
                      cum frate sa ti se strice injectoarele la 30 si ceva de mii ......e culmea culmea culmea culmea ...ia injectoare noi cu 540 ron si temini balciul dar am am un gust amar cu dci asta !! si nu inteleg cum la tester nu tia dat eroare pe injectoare ca mai apoi sa iti cada deodata 2 injectoare suspect si dubios tot odata...ai lasat cumva masina nesupravegheata si mecanici pe langa ea>???? onorabile intre noi fie vb ai bagat motorina din alte 'parti' ?
                      Last edited by slim_daddy40; 23 January 2011, 17:46.

                      Comment


                      • #12
                        Fugi si cumpara 2 injectoare de la noi nu le reconditiona.

                        Da sti ce nu iinteleg eu cum naiba a fiert la 4 liniute.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • #13
                          a fost lovita inainte..i-am facut diagnoza in ziua in care i-am dat banii vanzatorului si nu i-a iesit nimic, in-afara de chestia cu regulatoru de combustibil,care e frectie..mi-a zis mecanicul de la dacia ca diferea vopseaua la bara fata, capota si o aripa..l-am intrebat inainte pe vanzator daca a fost lovita si mi-a zis ca e al2lea proprietar(lucru confirmat si pe CIV) si n-are de unde sa stie ce a facut ala inaintea lui..deci ligheanul mergea bec, chiar si la cateva zile dupa ce am luat-o!!!!!!... ce mi-a zis mecanicul de la dacia, CITEZ:"injectoarele de la logan se pot bulii fara nici un fel de motiv..si daca mergi pana la capatul lui 41 si se pot strica"..am incheiat citatul
                          Acum vrei sa-ti zic ceva: majoritatea masinilor sh au belele, am un prieten, acum un an si-a luat r32 cu 16k din germania la 40mii km, masina de 2 ani si a constatat in romania ca fusese lovita(radiatoru schimbat, cabluri la motor, vopseaua diferea, etc, etc)..bine, el nu a avut problemele mele, inca...

                          ahhh, uitasem sa va zic..ala la diagnoza,cand am luat-o mi-a si confirmat kilometrajul, cu eroare de + - 8%(nu stiam ca se poate face asta)..acum mai nou, adica ieri, am inteles ca pana si kilometrajul asta electronic se poate da inapoi(de la un taximetrist asta), mi-a zis ca pana si stampilele de pe cartea de service se pot fasifica(evident ca si cartea cu totul).. la mine pe carte e facuta revizia de 15mii km la dealer dacia acum un an si 2luni, cu stampila cu tot, verificata..acum nu stiu cat putea el sa faca intr-un an cu ea si sa-l dea inapoi dupa aia..banuiesc ca nu a facut taximetrie sau umblat cu ea prin toata europa cu ea..masina e 2009, luata din si inmatriculata in romania
                          Last edited by kta99; 23 January 2011, 19:28. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            sal, sunt nou pe topic si am si eu o problema cu dci-ul meu, o pornesc normal dupa care merge ce merge si incepe sa se acelereze singura ,intr-o fractiune de secunda scade pana la 500 de tur. si urca la 1000 de tur.apoi revine la normal si asta se intampla in intervale de la un min pana la 5 minute intre momentele knd se accelereaza singura si asta doar cand sta la relanti , in timpul mersului indiferent de viteza nu are nici o problema,

                            cineva mi-a zis ca poate e de la debitmetru, asta dupa ce am pus-o pe tester si nu are nici o problema cu injectoarele

                            am curatat si EGR-ul si face la fel

                            ce credeti ca are?

                            Comment


                            • #15
                              Nu cumva o fi de la acceleratie,de la sistemul ala cu s-o numi... ca la diesel acceleratie e electronica nu cu cablu.... :|

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google