S-a Oprit Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a Oprit Motorul

    S-a oprit motorul din mers, am tras pe dreapta, am verificat pompa de benzina, releul nu facea bine atingere, am scos si am pus la loc releul si a pornit pompa de benzina, cand am dat o cheie tot nu porneste. Am verificat fisele la bujii si nu vine curent. Distributia am schimba-to recent.
    Mai este cumva vre-un releu care da scanteie la bujii ?
    Ca eu nu stiu ce sa-i mai fac, acum am luat masina si nu stiu nimic la ea.

    Ajutati-ma !!!

    Va multumesc !

  • #2
    senzor de turatie murdar sau defect se afla pe cutia de viteze si e prins cu 2 surubele cu hexagon de 10 mm, se scoate mufa,se da cu sprey de contacte si senzoru se sterge si se monteaza

    Comment


    • #3
      senzorul de turatie face figuri cand e motorul cald, porneste peste 10-11 chei
      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

      Comment


      • #4
        Pai daca zici ca ai verificat si nu ai curent pe bujii vezi daca iti funcioneaza bobina de inductie ....sa nu fie acolo ceva
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #5
          pai le iei si tu in ordine , ce e cel mai simplu .
          Cel mai simplu zic eu , e sa te uiti pe la buson ,la axul cu came sa vezi daca se invarte .Daca nu se invarte s-a rupt cureaua de distributie .
          Daca e ok ,iei o bobina imprumut de la un coleg cu logan , o incerci .
          Daca nu merge , cureti senzorul de turatie de pe volanta .
          Mai poti incerca sa o pornesti cu pedala de acceleratie calcata, poate e mort motorasul de relanti . Semnalizarile merg ? asta ca sa excludem siguranta de la UCH .
          Daca tot nu reusesti , ii faci un test de compresie si vezi cate supape sunt strambe .
          Scanteie poate sa nu vina din cauza imobilizatorului , nu neaparat din cauza bobinei .
          Fa astea si revino cu noutati
          Last edited by Cristi_Xp; 20 January 2011, 23:51.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Sau poate o duci in service

            Comment


            • #7
              S-a oprit motorul

              Originally posted by gmv97 View Post
              Pai daca zici ca ai verificat si nu ai curent pe bujii vezi daca iti funcioneaza bobina de inductie ....sa nu fie acolo ceva
              Unde este bobina de inductie si cum arata ?
              Nu cumva e defect si releul ?

              Comment


              • #8
                la tabloul de sigurante ai incercat ? ca sigur a fost vreuna plesnita ))))
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Symbolmi View Post
                  Unde este bobina de inductie si cum arata ?
                  Nu cumva e defect si releul ?
                  daca nu stii care e bobina , mai bine nu mai umbla si du masina la service.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by samy0388 View Post
                    la tabloul de sigurante ai incercat ? ca sigur a fost vreuna plesnita ))))
                    Si eu tot cu asta as incepe!
                    Desi, daca zici ca s-a oprit motorul in mers ... e putin probabil sa fie vreo siguranta arsa.
                    Sa ne tii la curent!

                    Comment


                    • #11
                      unde este imobilizatorul asezat ca bobina nu are nimic ?

                      Comment


                      • #12
                        imobilizatorul e un releu care taie injectia si plusul injectoarelor, ca sa nu poata fi pornit motorul in caz ca se incearca alta cheie. si ca veni vorba, cu cheia de rezerva porneste? atunci elimini partial imobilizatorul din problema.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          daca ar fi imobilizatorul , ti-ar palpai becul rosu din bord foarte repede.Daca nu palpaie de loc inseamna ca e moarta siguranta sau chiar uch dar in cazul ala ar trebui sa nu ai nici semnalizari . Daca palpaie normal inainte sa pui contactul,si nu mai palpaie dupa ce ai pus contactul inseamna ca e ok.Te-ai uitat la axul cu came ? se invarte cand dai la automat ?
                          Last edited by Cristi_Xp; 22 January 2011, 14:08.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            releele alea comandate de immo pot fi "moarte" fara ca immo sa aibe ceva de-a face cu fail-ul releului. oricum, trebuiesc verificate. iar prin "dau la cheie, dar nu porneste", nu toti intelegem ca nu se invarte motorul. iar daca se invarte, atunci bobina, fise, senzor turatie...axul cu came e improbabil sa se opreasca dar motorul sa se invarta.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              daca se rupe distributia motorul nu se mai invarte ? io cred ca se invarte cand dai la automat...si culmea axul nu )
                              Last edited by Cristi_Xp; 22 January 2011, 16:38.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google