1.6 16v Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    masina e cumparata in 2009. e a doua iarna. iarna trecuta nu a facut la fel. prin ianuarie 2010 daca bine retin am facut prima revizie.
    masina de cand a dat frigul a inceput sa geama si de prin vara aud eu sunetul ala de caruta al motorului.

    problema e ca am desfacut ceasurile de bord sa pun folie de caron ) sper sa nu se lege de asta. in rest totul e stok, inclusiv jantele cu pneuri de iarna

    Comment


    • #17
      Am vazut masini cu filtrele de aer NEGRE precum carbunele si nu functionau asa nasol. E o problema de amestec sau aprindere. Ar mai trebui verificat tot sistemul de injectie. Uleiul nu are nici o treaba.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        Nu cumva prinde aer fals pe la corpul clapeta pe acolo pe la garnituri?Dupa ce se incalzea mergea perfect.Si altii pe aici pe forum cu 16 v au avut problema asta si a fost de la garnituri.intai o diagnoza iar daca zice ca nu are nimic verifica si tu mmp-ul ,corp clapeta curatat,senzor turatie,bujii,bobimne inductie,sonda lambda si cam atat.Cum stai cu temperatura motorului?vezi si termostatul poate e blocat pe deschis.is multe de vazut.Spor la treaba!Ai o lista intreaga de verificat.
        Last edited by margelatu; 31 January 2011, 15:33.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #19
          Tocmai de aia trebuie pusa pe diagnoza, ca daca trage aer fals, se poate vedea mai usor pe unde il trage si sa se ia masuri.
          The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

          Comment


          • #20
            Cel mai bine mergi cu ea la service si ii faci o diagnoza si vei afla sigur ce are.

            Ca vad ca toti isi dau cu presupusul.

            @JREwing: Vezi ca nu toate piesele intra in garantie cum ar fi de exemplu bujiile si/sau bobinele care sunt consumabile. Si cum iti explici atunci ca Elf-ul este mult mai bun si se comporta mult mai bine decat Dacia Oil daca sunt la fel ? Sau vb din auzite de la mecanici din aia priceputi rau ( vecini de parcare ).
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • #21
              Si la mine se balbaia putin dar am remapat-o si acum merge ok

              Eu am remapat-o tot asa facea fite dar acum pare in regula
              Last edited by costi2011; 10 February 2011, 12:25. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                probleme de turatie la relanti si la turatie de pina la 2500rpm

                al meu 16v nu merge rotund la relanti. nu stiu ce sa ii mai fac , i-am schimbat bujiile de 3 ori, 1 set de la servis si doua de la magazin cumparate de mine cu sfatul celor de pe forum si tot nu am rezolvat problema . am pus testerul pe ia si imi spune ca totul este bine , dar ea nu merge rotund. daca o tin turata la 1100 de rotatii turatia oscileaza daca o tin la 1500 de rotatii turatia oscileaza la 2000-2500 oscileaza mai putin dar tot oscileaza de la 3000 in sus nu mai oscileaza sau asa mi se pare mie , ori cum cert este ca nu ii gasesc rezolvarea. am uitat sa spun ca am curatat motorasul pas cu pas inclusiv corpul clapeta si degeaba . va rog sa imi dati un raspuns la aceasta problema .

                care a fost cauza bilbiieli, si ce ai reparat de nu iti mai bilbiie
                Last edited by alecu sandu; 11 February 2011, 17:06. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  cati km are masina ,ai schimbat distributia,ala de tia pus testeru se uita ca pisoiu ca cifrele alea sau sa mai uitat si el pe manual sa vada valorile date de constructor,ca poate sa ai o bobina care da scanteia cand vrea ia ,vezi in spatele motorului este un senzor pe bloc(senzor de detonatii)se mai intampla sa se slabeasca,mai pune un fir gros cu papuci intre caroserie si motor(cablu de aparat de sudura)cu papuci cositoriti

                  Comment


                  • #24
                    masina are 36000 km si mi-a scos peri albi.mai nou a aparut si o bataie la motor sau mai bine spus un pacanit la turatia de 1300- 1600 rpm si bine inteles ca nu stiu ce sa ii fac , la servis mi se pune testerul si mi se spune ca nu are nimic de oscilatia turatiei nu mai zic ca v-am inebunit si o sa spuneti ca sunt dus cu capul . cred ca o sa ma las pagubas si o sa merg asa pina o sa crape dupa care o sa vad ce imi ramine de facut.

                    am verificat bobinele , adica am pus altele noi si tot asa merge , senzorul de detonatie nu stiu unde este pozitionat mai precis dar am sa incerc sa il identific si daca spui ca se poate slabi am sa incerc sa il mai string. ma intreb daca se poate curata in vreun fel si daca mai sunt si alti senzori care ar putea influenta in vreun fel turatia va rog sa imi spuneti si mie pentru ca as vrea sa ma ocup personal de ei fara a mai merge la servis.am uitat sa va spun ca ultima explicatie data de la servis referitor la problema de turatie a fost aceea ca motorul de 1.6 16v este un motor de ultima generatie si ca el are oscilatii de turatie datorate vaporilor de benzina care ramin in corpul clapeta , si de aceea am aceste oscilatii, bine inteles ca ma buvnit risul si i-am spus sa imi ia vaporii si sa imi lase doar benzina . am uitat sa va spun ca este servis dacia cu traditiein bucuresti

                    scuze de repetari in exprimare dar cind incep sa vorbesc de problemele masini pierd sirul si nu verific textul

                    va rog sa imi recomandati un servis serios unde ati mai fost si sa fie in bucuresti inca o data va rog.
                    Last edited by alecu sandu; 14 February 2011, 22:58. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      o variatie mica de ralanti (galopant, intre 700-800rpm) e tipica motoarelor 16v. iar faza cu vaporii de benzina nu e chiar 100% falsa. variatiile mari de ralanti, in schimb, vin majoritatea de la aer fals. un senzor, o garnitura, ceva destrans pe tubulatura de admisie. sau pur si simplu plastic contractat de frig si face "luft" la imbinari. senzorul de detonatie lasa-l acolo unde e, nu-l cauta, ca ala n-are treaba cu ralanti-ul. daca ala e dus, se aprinde check-engine-ul in bord. eu am avut blocaj al acceleratiei si ralanti galopant de la o garnitura de etansare dintre galeria de admisie si capacul distributiei.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        in principiu pe la clapeta de aer e posibil sa traga aer fals , sunt 2 garnituri tip O-ring care se mai taseaza in timp . Cat e rece motorul grniturile sunt rigide si nu etanseaza iar dupa ce se incalzesc incep sa etanseze.
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • #27
                          salut si am o intrebare. ati avut probleme cu flansa defazoare?. este adevarat ca la 1.6 16v punctul slab la motor este flansa defazoare?si daca da ,care este cauza defectarii ei sau mai bine zis ce o afecteaza de se strica. va rog sa imi spuneti si mie.

                          Comment


                          • #28
                            dormi linistit colega, loganul n-are flansa defazoare, doar megane-ul. asa ca don't worry, be happy...happy ca n-avem petarda aia la distributie
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              )))))
                              fulie defazoare poate .Pacat ca n-ai , d-acolo mai luai 5-10 cp)
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                @alecu sandu: aceesi problema am avut-o si eu in urma cu vreo 4 ani la un peugeot 106GTI 1.6 16v...adus din germania, masina estetic si tehnic beton singura problema oscilatia descrisa de tine. la 2 serviceuri din cluj (printre cele mai bune) nu i-au dat de cap. am adus-o la 80.000km si am schimbat toate consumabilele pe ea (filtre, ulei, buji...) dar problema persista. s-au curatat clapete, injectoare, toata admisia.. nici la reprezentanta cu testeru pe ea nu i-au dat de cap. intr-un final un fost mecanic la peugeot de vreo 50 de ani, i-a dat de cap. bobina de inductie facea sexu mare. a curatat-o, a mers 5 minute rotund si iar s-a indracit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google