Salut!Cu tot respectul pentru utilizatorii acestui forum va dezvalui un incident care l-am avut cu putin timp in urma.Deplasandu-ma pe E 60 la iesire din Brasov spre Sighisoara cu viteza de 90km/h,la trecerea pe langa un TIR care venea din sens opus cu o viteza cel putin cat a mea,capota s-a deschis si s-a lipit de parbriz fara sa-l sparga.Am reusit sa franez si sa trag pe dreapta iar dupa ce mi-am tras sufletul am cautat explicatii la ceea ce mi s-a intamplat.Capota s-a "sifonat" destul de urat dar am reusit sa o inchid ,iar cand am tras de ea doi oameni "hotarati" nu s-a mai deschis .Aici nu am gasit explicatie.Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis.Capota nu s-a putut repara si a trebuit sa o inlocuesc ,la fel si balamalele care s-au strambat.Dispozitivul de inchidere l-am curatat cu un spray.De atunci am mai facut cateva dumuri in conditii similare dar capota nu s-a mai deschis.
Capota Deschisa In Mers
Collapse
X
-
mie mi.a sarit la masina lu fratemiu (super nova)
la logan verifica siguranta pe care o desfaci de afara, daca nu mai culiseaza cum trebuie picai putin ulei si misco de cateva ori pana simti ca merge usor, ca eu dupa ce am patit.o cu a lu' fratemiu asa i.am facut ca mai facea figuri siguranta (adica uneori deschideam capota direct fara sa mai dau de ea)
sigpic
Comment
-
Originally posted by gedor73 View PostSalut!Cu tot respectul pentru utilizatorii acestui forum va dezvalui un incident care l-am avut cu putin timp in urma.Deplasandu-ma pe E 60 la iesire din Brasov spre Sighisoara cu viteza de 90km/h,la trecerea pe langa un TIR care venea din sens opus cu o viteza cel putin cat a mea,capota s-a deschis si s-a lipit de parbriz fara sa-l sparga.Am reusit sa franez si sa trag pe dreapta iar dupa ce mi-am tras sufletul am cautat explicatii la ceea ce mi s-a intamplat.Capota s-a "sifonat" destul de urat dar am reusit sa o inchid ,iar cand am tras de ea doi oameni "hotarati" nu s-a mai deschis .Aici nu am gasit explicatie.Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis.Capota nu s-a putut repara si a trebuit sa o inlocuesc ,la fel si balamalele care s-au strambat.Dispozitivul de inchidere l-am curatat cu un spray.De atunci am mai facut cateva dumuri in conditii similare dar capota nu s-a mai deschis.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Mi-ai adus aminte de vechea Dacie...
In manualul scos pe acele timpuri (destul de bine documentat) specifica foarte clar: capota se inchide nu prin apasare ci prin a o lasa libera de la cca 30 cm.
Pe foarte multi i-am vazut lasand capota usor, apoi apasand cu mana peste ea, sa se inchida. I-am intrebat de ce procedeaza astfel si mi s-a zis...Ce, vrei sa stric broasca?
Inca un sfat, rezultat din practica recenta...aveti Maaare grija ce lasati pe la motor, sa nu intre vreo piesa, carton, plastic, carpa in mecanismul broastei - cand mesteriti pe acolo.
La tatane-miu am gasit capacul de protectie al bornei exact in locas...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by gedor73 View PostSalut!Cu tot respectul pentru utilizatorii acestui forum va dezvalui un incident care l-am avut cu putin timp in urma.Deplasandu-ma pe E 60 la iesire din Brasov spre Sighisoara cu viteza de 90km/h,la trecerea pe langa un TIR care venea din sens opus cu o viteza cel putin cat a mea,capota s-a deschis si s-a lipit de parbriz fara sa-l sparga.Am reusit sa franez si sa trag pe dreapta iar dupa ce mi-am tras sufletul am cautat explicatii la ceea ce mi s-a intamplat.Capota s-a "sifonat" destul de urat dar am reusit sa o inchid ,iar cand am tras de ea doi oameni "hotarati" nu s-a mai deschis .Aici nu am gasit explicatie.Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis.Capota nu s-a putut repara si a trebuit sa o inlocuesc ,la fel si balamalele care s-au strambat.Dispozitivul de inchidere l-am curatat cu un spray.De atunci am mai facut cateva dumuri in conditii similare dar capota nu s-a mai deschis.sigpic #
Comment
-
Originally posted by gedor73 View Post...Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis...
Comment
-
Mda, ca de obicei, nu sunt in randu' lumii si nu ma integrez in societate, cum imi spunea toa'rsa educatoare, aratandu-ma cu destu' in fata clasei...
Voua vi se deschide capota in mers, mie portbagaju'...'ai ca la mine problema a aparut de cand am instalat o deschidere electrica la portbagaj si e rost de ceva defect la actuator si/sau se freaca ceva fire, dar la capota motor sincer nu stiu ce defect sa aibe incat sa sara in mers...ori nu e inchisa bine, ori se contorsioneaza in asa hal caroseria, de o da pe spate...Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
Comment