Capota Deschisa In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Capota Deschisa In Mers

    Salut!Cu tot respectul pentru utilizatorii acestui forum va dezvalui un incident care l-am avut cu putin timp in urma.Deplasandu-ma pe E 60 la iesire din Brasov spre Sighisoara cu viteza de 90km/h,la trecerea pe langa un TIR care venea din sens opus cu o viteza cel putin cat a mea,capota s-a deschis si s-a lipit de parbriz fara sa-l sparga.Am reusit sa franez si sa trag pe dreapta iar dupa ce mi-am tras sufletul am cautat explicatii la ceea ce mi s-a intamplat.Capota s-a "sifonat" destul de urat dar am reusit sa o inchid ,iar cand am tras de ea doi oameni "hotarati" nu s-a mai deschis .Aici nu am gasit explicatie.Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis.Capota nu s-a putut repara si a trebuit sa o inlocuesc ,la fel si balamalele care s-au strambat.Dispozitivul de inchidere l-am curatat cu un spray.De atunci am mai facut cateva dumuri in conditii similare dar capota nu s-a mai deschis.

  • #2
    bravo, o facusi pe treaba...

    Comment


    • #3
      E bine de stiut.Suntem multi ce facem mai multe lucruri la masina cu intentie buna.
      sigpicPasionat de MCV si natura

      Comment


      • #4
        mie mi.a sarit la masina lu fratemiu (super nova)
        la logan verifica siguranta pe care o desfaci de afara, daca nu mai culiseaza cum trebuie picai putin ulei si misco de cateva ori pana simti ca merge usor, ca eu dupa ce am patit.o cu a lu' fratemiu asa i.am facut ca mai facea figuri siguranta (adica uneori deschideam capota direct fara sa mai dau de ea )
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by gedor73 View Post
          Salut!Cu tot respectul pentru utilizatorii acestui forum va dezvalui un incident care l-am avut cu putin timp in urma.Deplasandu-ma pe E 60 la iesire din Brasov spre Sighisoara cu viteza de 90km/h,la trecerea pe langa un TIR care venea din sens opus cu o viteza cel putin cat a mea,capota s-a deschis si s-a lipit de parbriz fara sa-l sparga.Am reusit sa franez si sa trag pe dreapta iar dupa ce mi-am tras sufletul am cautat explicatii la ceea ce mi s-a intamplat.Capota s-a "sifonat" destul de urat dar am reusit sa o inchid ,iar cand am tras de ea doi oameni "hotarati" nu s-a mai deschis .Aici nu am gasit explicatie.Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis.Capota nu s-a putut repara si a trebuit sa o inlocuesc ,la fel si balamalele care s-au strambat.Dispozitivul de inchidere l-am curatat cu un spray.De atunci am mai facut cateva dumuri in conditii similare dar capota nu s-a mai deschis.
          cand inchizi capota,ai obiceiul sa o lasi usor,daca da,cea mai mare prostie,in manual specifica ca cel mai indicat e sa ii dai drumul de la o distanta de cca 30 cm pt a evita astfel de necazuri,stima si pe viitor aveti grija
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            Mi-ai adus aminte de vechea Dacie...
            In manualul scos pe acele timpuri (destul de bine documentat) specifica foarte clar: capota se inchide nu prin apasare ci prin a o lasa libera de la cca 30 cm.
            Pe foarte multi i-am vazut lasand capota usor, apoi apasand cu mana peste ea, sa se inchida. I-am intrebat de ce procedeaza astfel si mi s-a zis...Ce, vrei sa stric broasca?

            Inca un sfat, rezultat din practica recenta...aveti Maaare grija ce lasati pe la motor, sa nu intre vreo piesa, carton, plastic, carpa in mecanismul broastei - cand mesteriti pe acolo.
            La tatane-miu am gasit capacul de protectie al bornei exact in locas...
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #7
              Originally posted by gedor73 View Post
              Salut!Cu tot respectul pentru utilizatorii acestui forum va dezvalui un incident care l-am avut cu putin timp in urma.Deplasandu-ma pe E 60 la iesire din Brasov spre Sighisoara cu viteza de 90km/h,la trecerea pe langa un TIR care venea din sens opus cu o viteza cel putin cat a mea,capota s-a deschis si s-a lipit de parbriz fara sa-l sparga.Am reusit sa franez si sa trag pe dreapta iar dupa ce mi-am tras sufletul am cautat explicatii la ceea ce mi s-a intamplat.Capota s-a "sifonat" destul de urat dar am reusit sa o inchid ,iar cand am tras de ea doi oameni "hotarati" nu s-a mai deschis .Aici nu am gasit explicatie.Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis.Capota nu s-a putut repara si a trebuit sa o inlocuesc ,la fel si balamalele care s-au strambat.Dispozitivul de inchidere l-am curatat cu un spray.De atunci am mai facut cateva dumuri in conditii similare dar capota nu s-a mai deschis.
              Dece s-a deschis , nu era inchisa ? era pe siguranta ?
              sigpic #

              Comment


              • #8
                Originally posted by gedor73 View Post
                ...Dar de ce nu a prins-o carligul de siguranta?.Aici am gasit explicatia.La "batrana" Dacia 1310 pe care am avut-o 12 ani inaintea Loganului eram obisnuit(ca multi altii) sa ung toate balamalele, articulatiile,etc. si uite asa am uns cu ulei si dispozitivul de inchidere a capotei la Logan.Astfel, cum merg frecvent pe drum neasfaltat,uleiul s-a imbacsit cu praf iar carligul de siguranta se misca cu "incetinitorul" si nu a prins capota cand s-a deschis...
                Adi, te plictisesti...?

                Comment


                • #9
                  nu, dar e mai simplu sa intrebi, decat sa citesti primul post...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 77sky View Post
                    Mi-ai adus aminte de vechea Dacie......
                    Daca ti-a adus aminte de vechea dacie,,atunci trebuie sa stii ca la vechea dacie capota se deschidea invers.
                    Capota aia si daca o lasa-i tu intredeschisa si tot nu se ridica!

                    Comment


                    • #11
                      Sky se referea la ceea ce scria in manualul Daciei 1300 referitor la inchisul capotei.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        @gedor73 ai cumva cheder la capota?

                        Comment


                        • #13
                          si eu am patit la fel ,doar ca la mine s-a spart si parbrizul si m-ia infundat si antena un pic .....atentie deci.

                          Comment


                          • #14
                            Am vazut si eu multe logane cu capotele indoite in jurul balamalelor, incep sa cred ca este o problema majora

                            Comment


                            • #15
                              Mda, ca de obicei, nu sunt in randu' lumii si nu ma integrez in societate, cum imi spunea toa'rsa educatoare, aratandu-ma cu destu' in fata clasei...
                              Voua vi se deschide capota in mers, mie portbagaju'...'ai ca la mine problema a aparut de cand am instalat o deschidere electrica la portbagaj si e rost de ceva defect la actuator si/sau se freaca ceva fire, dar la capota motor sincer nu stiu ce defect sa aibe incat sa sara in mers...ori nu e inchisa bine, ori se contorsioneaza in asa hal caroseria, de o da pe spate...
                              Keyboard error or no keyboard present.
                              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google