Buna,
Desi nu am mai gasit vre-un topic asemanator, nu exclud totusi sa existe (eventual poate ma puteti ajuta indicandu-mi unde sa gasesc raspunsurile).
Impricinata: 16 16v Laureate+ din 2009, revizii la timp, etc, etc...
De pe la vre-o 12.000 km (acum am 14500) atunci cand pornesc motorul dupa o pauza mai indelungata - indifernt de vreme - se aude din compartimentul motor (nu-mi dau seama de unde) cam pentru 3-4 secunde un ticait (nu stiu cum sa-l numesc altfel).
Este ca si cum ar bate / fula usor o curea ... apoi zgomotul dispare si nu-l mai aud decat doar a doua zi eventual dupa o pauza mai mare.
Un "nenea" cu un Megane I imi spunea ca e normal si ca ar fi de la corpul clapeta care revine pe nu stiu ce pozitie. Stiti daca e asa?
A mai sesizat cineva asemenea chestie?
Alte info: Masina porneste la cheie imediat - nu-s probleme ...
Ar mai fi chestia cu variatia relantiului dar asta nu ma ingrijoreaza pt ca e comuna la tipul asta de motoare..
Pareri ceva?
Desi nu am mai gasit vre-un topic asemanator, nu exclud totusi sa existe (eventual poate ma puteti ajuta indicandu-mi unde sa gasesc raspunsurile).
Impricinata: 16 16v Laureate+ din 2009, revizii la timp, etc, etc...
De pe la vre-o 12.000 km (acum am 14500) atunci cand pornesc motorul dupa o pauza mai indelungata - indifernt de vreme - se aude din compartimentul motor (nu-mi dau seama de unde) cam pentru 3-4 secunde un ticait (nu stiu cum sa-l numesc altfel).
Este ca si cum ar bate / fula usor o curea ... apoi zgomotul dispare si nu-l mai aud decat doar a doua zi eventual dupa o pauza mai mare.
Un "nenea" cu un Megane I imi spunea ca e normal si ca ar fi de la corpul clapeta care revine pe nu stiu ce pozitie. Stiti daca e asa?
A mai sesizat cineva asemenea chestie?
Alte info: Masina porneste la cheie imediat - nu-s probleme ...
Ar mai fi chestia cu variatia relantiului dar asta nu ma ingrijoreaza pt ca e comuna la tipul asta de motoare..
Pareri ceva?
Comment