Tic-tic-tic la pornirea motorului .. Sa-mi fac probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tic-tic-tic la pornirea motorului .. Sa-mi fac probleme?

    Buna,
    Desi nu am mai gasit vre-un topic asemanator, nu exclud totusi sa existe (eventual poate ma puteti ajuta indicandu-mi unde sa gasesc raspunsurile).

    Impricinata: 16 16v Laureate+ din 2009, revizii la timp, etc, etc...

    De pe la vre-o 12.000 km (acum am 14500) atunci cand pornesc motorul dupa o pauza mai indelungata - indifernt de vreme - se aude din compartimentul motor (nu-mi dau seama de unde) cam pentru 3-4 secunde un ticait (nu stiu cum sa-l numesc altfel).
    Este ca si cum ar bate / fula usor o curea ... apoi zgomotul dispare si nu-l mai aud decat doar a doua zi eventual dupa o pauza mai mare.

    Un "nenea" cu un Megane I imi spunea ca e normal si ca ar fi de la corpul clapeta care revine pe nu stiu ce pozitie. Stiti daca e asa?
    A mai sesizat cineva asemenea chestie?

    Alte info: Masina porneste la cheie imediat - nu-s probleme ...
    Ar mai fi chestia cu variatia relantiului dar asta nu ma ingrijoreaza pt ca e comuna la tipul asta de motoare..

    Pareri ceva?
    Last edited by raduroane; 6 February 2011, 13:38.

  • #2
    Exact asa face si a mea,ba mai mult scartaie ceva acolo vreo 1 minut pana se incalzeste putin.

    Comment


    • #3
      Pai la mine nu scartaie inca nimic ....
      Oricum, la Opel aveam un scartatit ca la tine si de vina era o fulie cu peretii tociti in sensul in care orice curea (trapezoidala) puneam, se freca de interorul rolei si rezultatul era acelasi ..
      Dar sa revenim la Logan .......

      Alte idei ??

      Comment


      • #4
        da , dureaza pana se regleaza culbutorii ca sunt hidraulici .
        E posibil sa se auda ceva bataie la pornirea la rece .
        asta e zgomot de culbutori

        Dar daca zici ca e din partea cu fulia poate fi de la motorasul de relanti ,si ala mai face niste zgomote.
        asta vine de la motoras .
        Last edited by Cristi_Xp; 6 February 2011, 14:25.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Hallo,
          Din pacate nu regasesc exact zgomotul "meu" in filmuletele tale ...
          tic-tic-ul despre care zic dureaza doar cateva secunde si poate fi intalnit doar dupa pauze mai mari si numai la prima cheie ... poate cei cu 16v stiu mai bine despre ce vorbesc

          In schimb sunetul de la motorasul de relanti (din clipul 2) il recunosc perfect - asa face si la mine dupa ce se incalzeste motorul la un drum mai lung ... Oricum, sunetul poate fi perceput doar atunci cand asculti motorul cu capota deschisa si urechea bagata pe acolo .. Apropo, credeti ca ar trebui curatat daca se comporta asa?

          Comment


          • #6
            inregistreaza zgomotul .Altfel de zgomote nu stiu de pe la motor ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Mai tacane si ambreiajul (se aude la ralanti, mai tare in partea stanga - pasajul rotii).

              Cum zice si CristiXP, la 16v jocul la tacheti/culbutori este reglat hidraulic, deci dureaza un pic pana ajunge uleiul ca lumea in rampa culbutorilor.
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #8
                parchezi cumva cu partea dreapta pe trotuar si masina sta inclinat? daca da inceaca sa nu o mai lasi inclinata eu am patit cu un megane 1.6 16v si era de la fulia defazoare si pana ajungea ulei la ea ave o bataie usoara pentru ca se scurgea uleiul explicatie data de cai de la renault
                cert este ca daca o parcam normal sau cu partea stanga mai sus nu mai avea acea bataie

                Comment


                • #9
                  K4M pe logan nu are fulie defazoare.Doar meganele cu vvt .
                  Plus ca se stie ca meganele au problema cu fulia defazoare prin simplul fapt ca sunt de proasta calitate si se strica repede ,deci sunt gogosi vandute de serviceuri. Au picat cu sutele cat masinile erau in garantie .Ala este inceputul sfarsitului , cand incepe sa tacane ,caraie daca nu mergi cu masina 2-3 zile .Daca o folosesti zilnic nu are nicio treaba.Incepe odata la 2-3 sapt , si apoi din ce in ce mai des pana cand face ca o drujba cand pornesti masina si nu tine relantiul .
                  Last edited by Cristi_Xp; 6 February 2011, 15:56.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    daca stii mai bine probabil ca asa este ori cum nu ma interesat asa de mult ca este una din masinile de servici si este in garantie cand crapa se repara

                    Comment


                    • #11
                      Daaa...
                      Am incercat chiar acum sa inregistrez cu telefonul mobil ... nu a mai facut tic-tic-tic
                      Poate maine sau poimaine sa am mai mult noroc.

                      Oricum, dace e sa fiu indulgent sunetul se poate asemana de departe cu cel facut de colbutori...
                      Faza e ca am mai auzit motoare facand asa la prima cheie dar niciodata nu m-am gandit sa intreb de ce face asa.

                      PS: Iaca, ... un coleg imi zice ca sunetul s-ar auzi totusi de undeva din zona alternatorului in opinia lui.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google