Probleme Servodirectie 1.4 Mpi Model 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Servodirectie 1.4 Mpi Model 2005

    salut, am observat o trepidatie la masina la plecarea de pe loc, sau in viraje la viteza mica. masina are 48k km si intrun timp scazuse nivelul lichidului de servo, era undeva sub minim. am completat pana la nivelul normal si nu a mai scazut deloc, insa trepidatia este tot acolo, ca si cum ar fi prea putin turata la plecarea de pe loc. este vreo problema, in conditiile in care nivelul din bidon nu scade? multumesc

  • #2
    nu ai observat pe unde se pierde ? dac pe la semeringurile pompei sau cap bara nu prea e in regula. cel mai des insa cedeaza manocontactul sondei de nivel dar asta ar fi trbuit sa vezi pt ca imprastie lichidul in zona compresorului de a.c. trepidatii la viraje cu viteza mica sau pe loc oricum au toate loganurile pt. ca au pompa actionata mecanic si nu electric

    Comment


    • #3
      Probleme Servodirectie 1.4 Mpi Model 2005

      Am si eu o problema la un logan Laureat din 2005 cu servodirectia.De 2 zile se roteste volanu foarte greu mai ales cand stau pe loc, trebuie sa folosesc 2 maini, inainte doar cu podul palmei il roteam.Si de exemplu cand luam o curba la 90 de grade se indrepta singur , acum trebuie sa il indrept eu.
      Uleiul este la servodirectie l-am verificat,mai de mult imi pierdea ulei pe la senzorul de servodirectie si pe la imbinarile acele furtun cu conducte, dar mergea foarte usor volanul.
      Ma poate ajuta cineva ??

      Comment


      • #4
        Daca nu ai nici o curea rupta este posibil sa fie pompa stricata
        In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by gmv97 View Post
          Daca nu ai nici o curea rupta este posibil sa fie pompa stricata
          Unde verific cureaua ? Ai ideie cat costa o pompa ?

          Comment


          • #6
            sau pompa stricata, cum spune colegul de mai sus, sau mai poti verifica sa nu franeze flansele de amortizor la viraje........ridici fata(ambele roti) si virezi roata cu mana sa vezi cum merge: usor sau greu

            Comment


            • #7
              Pai ridici capota si cum te uiti la masina in stanga se vad niste curele ...daca sunt la locul lor insemna ca nu de acolo e problema ....o pompa nu stiu cam cat ar fi ...dar cel mai bine daca nu te pricepi ar trebui sa mergi la un service pentru o constatare ca sa stii ce ai de facut dupa aia
              In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by gmv97 View Post
                Pai ridici capota si cum te uiti la masina in stanga se vad niste curele ...daca sunt la locul lor insemna ca nu de acolo e problema ....o pompa nu stiu cam cat ar fi ...dar cel mai bine daca nu te pricepi ar trebui sa mergi la un service pentru o constatare ca sa stii ce ai de facut dupa aia
                Ms pentru sfaturi

                Comment


                • #9
                  suna cam aiurea ,dar mai verifica si presiunea in roti ) pentru ca eu cand aveam rotile mai dezumflate mergea foarte greu ... (le dezumflam de obicei iarna ca sa am aderenta mai buna si cand venea primavara era foarte frumos ziceai ca sunt intr-o dacie 1300)

                  Comment


                  • #10
                    Daca zice ca foloseste 2 maine ca sa vireze nu pre are cum sa fie presiune rotilor ...asta in cazul in care nu e cu rotiile pe jante
                    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gmv97 View Post
                      Daca zice ca foloseste 2 maine ca sa vireze nu pre are cum sa fie presiune rotilor ...asta in cazul in care nu e cu rotiile pe jante
                      Rotile sunt prea umflate chiar ) da imi mergea mai greu cand erau desumflate, da nu chiar in halu cum merge acuma.de cand merge greu am parca o stabilitate mai buna in curbe )

                      Da cand merg cu ia isi mai da drumu asa.da cand stau pe loc e jale

                      Comment


                      • #12
                        Si-a revenit fara sa ma duc la service.Mi-a zis cineva sa o accelerez pe loc si sa misc de volan.Si vad ca acum se misca usor.

                        Comment


                        • #13
                          uita te la lichidul de servo din vas ca poate numai ai sau este furtunul spart.. eu asa am avut probleme si mereu aveam al mine lichid de servo sa completez.. in cele din urma am schimbat furtunul si gata cu problemele la servo.. era un chin ziceai ca este dacia aia veche si targeai greu de volan
                          sigpichttp://www.loganclub.ro/forum/my_rid...ght=ride+grecu
                          Simply Stance

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by grecu_28golan View Post
                            uita te la lichidul de servo din vas ca poate numai ai sau este furtunul spart.. eu asa am avut probleme si mereu aveam al mine lichid de servo sa completez.. in cele din urma am schimbat furtunul si gata cu problemele la servo.. era un chin ziceai ca este dacia aia veche si targeai greu de volan
                            E la maxim lichidu....mai curge putin pe la imbinari se vad urme de ulei...Are toane ea cand merge cand nu merge.

                            Comment


                            • #15
                              Va salut! Am si eu o problema cu servo-directia la al meu Laureate 2005 . A sesizat tata ieri un bazait suspect in curbe (pe care l-am auzit si eu , in plus de asta se aude si un scartait la schimbarea treptelor). Bazaitul se simte cumva si in podea (in dreapta am simtit) , o vibratie . Nivelul uleiului de la servo este foarte scazut si am observat ca pe scut este ulei in zona pompei de servo + o teava care vine pe sub conducta de servo si urca este murdara de ulei la baza. Maine o sa mergem la service. Aveti vreo sugestie? Sa stiu la ce sa ma astept multumesc!

                              Era sonda dusa , pe acolo pierdea lichid . Am schimbat-o impreuna cu uleiul de servo si cel din cutie (care e recomandat sa fie schimbat la 100.000km , eu am depasit cu vreo 14.000 termenul ) . Acum totul pare sa fie normal .
                              Last edited by Teo21Din; 6 July 2015, 15:34. Reason: Automerged Doublepost
                              I changed her oil , she changed my life
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google