Cutie De Viteze Dacia Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @sorinxp: dupa 4 loganuri, 1.4, 1.6 si 1.6_16v, nu pot decat sa confirm ce-a zis cristi-xp. daca "spitui" cand dai tr1, intra si la 50km/h, dar trebuie sa astepti un pic cu piciorul pe ambreiaj. si toate agata ocazional cand schimbi mai sus de 4500-5000rpm, mai ales cand te grabesti iar ca timonerie si rapoarte, piese componente, cutiile petardelor astora sunt identice. difera ambreiajul si rezistenta pinioanelor si a nervurilor cutiei.
    @cristi_xp: cei din service nu vand chiar gogosi cu tr1 scurta, asta in ideea in care caderea de turatie dintre tr1 si tr2 e mai mare decat intre oricare alte doua trepte consecutive. avand in vedere diferenta de ture relativ mare, daca nu esti cu bagare de seama, tr1 agata, oricum ai regla ambreiajul. apropo, sincron pe duca la o masina cu 12km in bord? atat a avut ggb-ulo cand a carait tr2 prima data... si cu asta n-am dat 1-2-3-2 in loc de 1-2-3-4
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      caraie , ca nu astepti destul cu ambreiaju calcat ) ,sau nu pica destul in ture.
      Asa e gandita cutia . Eu tot timpu la schimbare de 7000 pateam sa nu intre tot timpul in 2a .Daca schimbam 6000 era ok . Oricum tre sa dai tare in schimbator ca sa intre, asa e la orice schimbare de viteza sus in ture .
      Oricum la orice masina cu sincroane duse merge treaba cu mestecatul in schimbator, asteptatul sa pice in ture...etc
      Multi practica sprituirea acceleratiei la schimbarea de ture
      Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2011, 02:53.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        @Cristi_xp eu nu am ridicat problema cu caraitul cand fortezi sa bagi in treapta 1 sau R cand rotile sunt in miscare.
        Eu am zis doar ca la Sandero tranzitia din treapta 1 in 2 la o turatie mare se face mult mai nerafinat decat la orice alta masina cu care am mers, fenomen neintalnit la treptele superioare.
        Acum daca accelerezi puternic nu o sa stai sa faci pauza intre treapta 1 si 2 sau sa lasi sa scada turatia , doar nu asta a fost obiectivul sa ma duc in 6000 de rotatii si sa astept a pice la 3000.

        Comment


        • #19
          se asteapta o fractiune de secunda . Nu pica nici 100 rpm .Dar nah,daca vreti sa invatati sa schimbati sportiv mergeti la cursuri de pilotaj .
          1a o sa ia dracu daca tot o bagi asa fortat ,dai un sprit pe acceleratie si o sa intre perfect .Era o perioada cand ma opream asa la semafor, in frana de motor pe 1a )
          Nici macar pe ClioRS , super extramega masina sportiva frantuzoaica nu intra 1a din pura ciobanie in mers .
          @nec ti-am explicat ca e posibil ca masinile respective sa aibe cutii pe cabluri etc etc.
          Si oricum comparam mere cu pere,timonerii diferite etc.
          Last edited by Cristi_Xp; 17 February 2011, 12:18.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google