@sorinxp: dupa 4 loganuri, 1.4, 1.6 si 1.6_16v, nu pot decat sa confirm ce-a zis cristi-xp. daca "spitui" cand dai tr1, intra si la 50km/h, dar trebuie sa astepti un pic cu piciorul pe ambreiaj. si toate agata ocazional cand schimbi mai sus de 4500-5000rpm, mai ales cand te grabesti
iar ca timonerie si rapoarte, piese componente, cutiile petardelor astora sunt identice. difera ambreiajul si rezistenta pinioanelor si a nervurilor cutiei.
@cristi_xp: cei din service nu vand chiar gogosi cu tr1 scurta, asta in ideea in care caderea de turatie dintre tr1 si tr2 e mai mare decat intre oricare alte doua trepte consecutive. avand in vedere diferenta de ture relativ mare, daca nu esti cu bagare de seama, tr1 agata, oricum ai regla ambreiajul. apropo, sincron pe duca la o masina cu 12km in bord? atat a avut ggb-ulo cand a carait tr2 prima data... si cu asta n-am dat 1-2-3-2 in loc de 1-2-3-4

@cristi_xp: cei din service nu vand chiar gogosi cu tr1 scurta, asta in ideea in care caderea de turatie dintre tr1 si tr2 e mai mare decat intre oricare alte doua trepte consecutive. avand in vedere diferenta de ture relativ mare, daca nu esti cu bagare de seama, tr1 agata, oricum ai regla ambreiajul. apropo, sincron pe duca la o masina cu 12km in bord? atat a avut ggb-ulo cand a carait tr2 prima data... si cu asta n-am dat 1-2-3-2 in loc de 1-2-3-4

Comment