Probleme Pornire Logan 1.4 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut .am si eu o problema cu pornirea: De cateva zile nu mai porneste bine, adica:
    -nu porneste la prima cheie;
    -nu conteaza ca este 7 dimineata sau 14:00 ea tot l fel face;
    -la a doua cheie astept putin mai mult si totusi porneste putin mai greu
    -tin sa mentionez "toata iarna a pornit la prima cheie ,fara probleme"
    Masina este pe benzina 1.4mpi
    Sa fie oare din buji?

    Comment


    • #17
      curata senzorul de turatie, undeva deasupra cutiei,

      cauta pe forum topicul despre el...

      Comment


      • #18
        @ leoparu - ceva de genul face si a mea...nu am idee de la ce este...poate fi canistra de carbon...dar ce am observat eu...vreo 2 saptamani am avut 4 liniutze la benzina si a pornit ok...probabil daca ai putina benzina si mergand pe gpl se "usuca" vaporii de benzina si probabil de aia porneste aiurea...incearca sa ai benzina multa in ea...20-25 L ....si revino cu un raspuns sau pm..te rog

        Comment


        • #19
          m-am gandit sa schimb si chestia aia de carbon,dar m-am zgarcit la 350 de lei.o sa te tin la curent.si a mea tot cam asa face cu liniutele la benzina si cu pornirea.

          Comment


          • #20
            o sa mai incerc si eu cu benzina mai multa...dar deocamdata e la pregateala de vara :d

            Comment


            • #21
              Salut ,uitati o chestie buna de testat bobina de inductie,,daca o suspectati ca ar fi de la ea atunci cand iarna porneste la sfert de cheie si vara dupa mai multe chei,,se demonteaza bobina si se baga an frigider dupa care se monteaza la loc daca porneste din prima cheie sa depistat cauza.

              Comment


              • #22
                Am si eu o problema cu logaul azi am intalnit-o prima data , incerc sa pornesc masina si electromotorul se invarte parca in gol , apoi am luat contactul l-am pus iar si a pornit .
                Ce ar putea sa aiba?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by leopardu View Post
                  salut,baieti! Si eu am o problema cu pornirea de dimineata la rece si in timpul zilei in sensul ca porneste foarte greu,dar la prima cheie.trebuie sa dau la cheie aproape 10 secunde ca sa pornesca,iar dupa aceea am fluctuatii de relanti.am schimbat pana acum urmatoarele piese si tot degeaba:bobina inductie,fise,bujii,senzor turatie,pompa benzina,filtre de gaz (fiindca am instalatie gpl).am curatat injectoarele acum vreo 2-3 luni,am reglat culbutorii de doua ori (prima oara la 0.15-0.25,iar a doua oara 0.10-0.25)corpul clapeta de vreo 100 de ori,am fost la toti mecanicii cu ea,am dus-o si la agrom la bucuresti sa verifice daca este vreo problema de la gpl,ceva dereglat si nu au gasit nimic.am pus-o pe tester clip la reprezentanta si nu mi-a dat nici o eroare,de asemenea la gpl nici o eroare.acum cateva zile am remapat calculatorul de benzina la dim sport,dar sigur nu este asta cauza pentru ca exact la fel facea si inainte de remapare.nu stiu ce sa mai fac si ma gandesc ca vine iarna acum si nu o sa mai porneasca probabil deloc sau o sa descarc bateria.
                  ai gasit de unde era problema ? Am si eu aceleasi probleme ca si tine,pornire grea cand masina are motorul rece, dupa ce porneste are fluctuaii de relanti, parca merge in doua pistoane cateva secunde, am fost cu ea la cei de la gpl si au mai reglat instalatia si degeaba,vara trecuta mi-a mai facut asa dar sia revenit,dar acum face rau . Daca ai gasit problema poate imi zici si mie ?

                  Comment


                  • #24
                    mie imi suna a aer fals pela clapeta de acceleratie. cu prima ocazie cand o pornesti ia un prieten cu tine.
                    deschizi capota, apesi pe carcasa filtrului de aer, pe partea din spate si dai la cheie.

                    acum 2 3 zile am facut asta unui 1.6 care facea aceleasi figuri. acum a schimbat garniturile de la clapeta, a prins carcasa bine in suruburi si e ok.

                    Comment


                    • #25
                      salut.problema ta se va rezolva cu o resetare a parametrilor de functionare in calculatorul de benzina, dupa care mers numai pe benzina pana la service-ul gpl pt a-ti reconfigura harta de injectie gpl, presiunea in rampa, etc.
                      Mult succes si nu dispera, se va intampla din nou, mai devreme sau mai tarziu,totul este cat de tarziu . Am patit si eu aceleasi lucruri si dupa ce i-am curatat si injectoare si incercat alta pompa benzina + multe alte lucruri am rezolvat-o din calculator in 5 minute.

                      Comment


                      • #26
                        salut, am ceva probleme la pornire( la rece porneste doar la a 3-4 a cheie, logan 1,6 mpi laureat..dupa ce se incalzeste motorul porneste la sfert de cheie) am inteles ca se poate sa fie de la semzorul de turatie de pe volanta....merita sa il curat sau mai bine il schimb cu unul nou?cam la ce preturi gasesc si unde sa merg sa il schimb? merita reprezentanta??
                        multumesc

                        Comment


                        • #27
                          mai intai curata-l si apoi daca mai persista problema il schimbi.

                          Comment


                          • #28
                            mutumesc pt. sfat, am sa ma bag la "tehnica" sa il curat sa vedem ce iasa...si cat sunt de priceput e ok o "baie" cu w40 si pe mufa si pe senzor? sau trebuie ceva mai deosebit??

                            Comment


                            • #29
                              raspunsul il ai aici http://www.tutorialelogan.ro/2011/05...nta-logan.html

                              Comment


                              • #30
                                leopardule de 5 stele , ai gasit raspunsul la problema ta , ai zis mai sus ca ai sch senzorul de turatie . schimba pompa de benzina sau doar motorasul , dar sa iei de logan nu de solenta , cel de logan face presiune mai mare 3,5 bari si la solenta 2,8 bari , sau verifica supapa de presiune din corp pompa si o sa porneasca la sfert

                                ai grija la limbaj, ca nu suntem la usa cortului. 5 stele e calificativ dat de forum, pt ca a depasit cateva sute de posturi. repet, grija cum ne adresam...
                                Last edited by Seba; 2 September 2012, 14:03.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google