Salut, in ultima perioada am unele probleme cu functionarea motorului, am un Logan de 1,4 cu GPL, 59 000 km (la 54 000 am montat GPL -ul), in ultimul timp motorul imi merge intrerupt pana cand se tureaza dupa aceea nu mai sunt probleme. Am verificat bujiile si am constatat ca doua nu functioneaza, le-am schimbat dar tot la fel. Face la fel si pe benzina si pe GPL, in toate treptele de viteza, pana cand se tureaza apoi nu mai sunt probleme. Care ar defectiunea?
Probleme Motor 1,4 Cu GPL....cred Ca La Bujii
Collapse
X
-
As curata MPP -ul, dar nu stiu ce este acela, nu stiu unde este localizat, si cum se curata?
Gata am gasit ce este MPP-ul, si unde este pozitionat dar am inteles de la cei cu aceasta problema (MPP-ul murdar) ca lor nu le tine relanti-ul si au fluctuatii de turatii, mie imi merge chiar bine le relanti-ul, mie mi se intrerupe in timpul mersului cand schimb viteza si accelerez, dupa aceea la turatie in timpul mersului isi revine.
Comment
-
Verifica fisele bujiilor... eventual fa o proba cu alte fise pe masina. Deasemenea verifica daca face la fel si pe benzina si pe GPL. Daca face doar pe GPL fugi la service-ul unde ai montat instalatia, ori iti trebuie un reglaj ori e ceva defect la instalatie.
Comment
-
Salut,
-ai schimbat toate bujiile sau doar pe cele doua?
-fisele,posibil sa fie defecte/intrerupte sau sa nu fie bine bagate
-sau bobina cu ceva probleme
ar fi bine o verificare pe tester.
numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Salut.
curata mpp-ul si pe urma mai vezi cum evolueaza.Sau pune-o pe tester
numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
dupa doar 5mii de km sa reglezi tacheti/culbutorii.............hmmm.......dubios.........t otusi incearca sa o pui pe tester...............Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Marian, poate te ajuta astea :
Joc supape pentru reglarea la rece:
- admisie 0,10 - 0,15 mm
- Evacuare 0,25 - 0,30 mm (fara schimbarea supapelor)
- Evacuare 0,20 - 0,25 mm (cu schimbarea supapelor)
- Cuplu piulita reglare supape 9 Nm
Sunt date din manualul de reparatii, dar in practica, tot umbland pe la motor, am constatat ca cel mai bun setup la culbutori este 0.25/0.35 (admisie/evacuare).Keyboard error or no keyboard present.
Press F1 to continue or DEL to enter setup...
Comment
-
Regleaza-ti culbutorii la cei care ti-au montat GPL-ul, trebuie sa stie. Reglajul se face cu motorul rece.
Inainte aveam un tremurat al masinii la relanti (se simtea in volan), reglasem tachetii la un service insa dupa cativa kilometri tot tremura. Am fost la cei de la GPL si iau reglat ceas, nici acum nu tremura, ca-i pe benzina, ca-i pe gaz, la fel de frumos toarce.
Comment
-
Negresit asta am sa fac, marti sunt progamat la Pitesti la cei ce mi-au montat GPL-ul, dar la indemnul unui cumnat am schimbat bujiile ce le aveam (cu un electrod) cu altele cu doi electrozi si culmea masina merge bine. Ce s-o fi intamplat de numai merge cu bujii cu un electrod (si a mers destul de bine cu ele)? Ce s-o fi dereglat? Sa fie din cauza GPL-ului?
Ce bujii imi recomandati si cu cati electrozi?
Comment
-
Am fost astazi la Pitesti la service-ul unde am montat GPL-ul, am pus-o pe tester si au gasit o "eroare" la ... bujiile 2,3, au corectat eroarea, mi-au reglat GPL-ul (intre timp schimbasem bujiile cu un electron punand cu doi electrozi). Mi s-a spus ca defectiunea mea a plecat de la bobina de inductie, ca nu lucreaza bine. In concluzie odata schimbate bujiile masina merge ceas.
Va multumesc la toti.
Sa auzim numai de bine.
Comment
-
Comment