Probleme Motor 1,4 Cu GPL....cred Ca La Bujii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Motor 1,4 Cu GPL....cred Ca La Bujii

    Salut, in ultima perioada am unele probleme cu functionarea motorului, am un Logan de 1,4 cu GPL, 59 000 km (la 54 000 am montat GPL -ul), in ultimul timp motorul imi merge intrerupt pana cand se tureaza dupa aceea nu mai sunt probleme. Am verificat bujiile si am constatat ca doua nu functioneaza, le-am schimbat dar tot la fel. Face la fel si pe benzina si pe GPL, in toate treptele de viteza, pana cand se tureaza apoi nu mai sunt probleme. Care ar defectiunea?

  • #2
    mariancmm curata MPP ca poate are mizerie pe el,cum se curata si unde se gaseste sa discutat mult pe forum

    Comment


    • #3
      As curata MPP -ul, dar nu stiu ce este acela, nu stiu unde este localizat, si cum se curata?

      Gata am gasit ce este MPP-ul, si unde este pozitionat dar am inteles de la cei cu aceasta problema (MPP-ul murdar) ca lor nu le tine relanti-ul si au fluctuatii de turatii, mie imi merge chiar bine le relanti-ul, mie mi se intrerupe in timpul mersului cand schimb viteza si accelerez, dupa aceea la turatie in timpul mersului isi revine.
      Last edited by mariancmm; 1 March 2011, 20:14. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Verifica fisele bujiilor... eventual fa o proba cu alte fise pe masina. Deasemenea verifica daca face la fel si pe benzina si pe GPL. Daca face doar pe GPL fugi la service-ul unde ai montat instalatia, ori iti trebuie un reglaj ori e ceva defect la instalatie.

        Comment


        • #5
          Nepotu123 - face si pe benzina cat si pe GPL

          Comment


          • #6
            Salut,
            -ai schimbat toate bujiile sau doar pe cele doua?
            -fisele,posibil sa fie defecte/intrerupte sau sa nu fie bine bagate
            -sau bobina cu ceva probleme
            ar fi bine o verificare pe tester.
            numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #7
              Acum se intrerupe si la relanti. Sa fie Mpp-ul?

              Comment


              • #8
                Salut.
                curata mpp-ul si pe urma mai vezi cum evolueaza.Sau pune-o pe tester
                numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #9
                  am curatat mpp-ul, am schimbat bujiile, am pua alta bobina, dar tot la fel face. ce sa fac?
                  mi s-a spus ca de la tacheti sau de la culbutori, stie cineva "masurile"?

                  Comment


                  • #10
                    dupa doar 5mii de km sa reglezi tacheti/culbutorii.............hmmm.......dubios.........t otusi incearca sa o pui pe tester...............
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      Marian, poate te ajuta astea :

                      Joc supape pentru reglarea la rece:
                      - admisie 0,10 - 0,15 mm
                      - Evacuare 0,25 - 0,30 mm (fara schimbarea supapelor)
                      - Evacuare 0,20 - 0,25 mm (cu schimbarea supapelor)
                      - Cuplu piulita reglare supape 9 Nm

                      Sunt date din manualul de reparatii, dar in practica, tot umbland pe la motor, am constatat ca cel mai bun setup la culbutori este 0.25/0.35 (admisie/evacuare).
                      Keyboard error or no keyboard present.
                      Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                      Comment


                      • #12
                        Regleaza-ti culbutorii la cei care ti-au montat GPL-ul, trebuie sa stie. Reglajul se face cu motorul rece.

                        Inainte aveam un tremurat al masinii la relanti (se simtea in volan), reglasem tachetii la un service insa dupa cativa kilometri tot tremura. Am fost la cei de la GPL si iau reglat ceas, nici acum nu tremura, ca-i pe benzina, ca-i pe gaz, la fel de frumos toarce.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          Negresit asta am sa fac, marti sunt progamat la Pitesti la cei ce mi-au montat GPL-ul, dar la indemnul unui cumnat am schimbat bujiile ce le aveam (cu un electrod) cu altele cu doi electrozi si culmea masina merge bine. Ce s-o fi intamplat de numai merge cu bujii cu un electrod (si a mers destul de bine cu ele)? Ce s-o fi dereglat? Sa fie din cauza GPL-ului?
                          Ce bujii imi recomandati si cu cati electrozi?

                          Comment


                          • #14
                            Am fost astazi la Pitesti la service-ul unde am montat GPL-ul, am pus-o pe tester si au gasit o "eroare" la ... bujiile 2,3, au corectat eroarea, mi-au reglat GPL-ul (intre timp schimbasem bujiile cu un electron punand cu doi electrozi). Mi s-a spus ca defectiunea mea a plecat de la bobina de inductie, ca nu lucreaza bine. In concluzie odata schimbate bujiile masina merge ceas.
                            Va multumesc la toti.
                            Sa auzim numai de bine.

                            Comment


                            • #15
                              cum se regleaza culbutorii
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google