Probleme Cu Relantiul La Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Cu Relantiul La Cald

    nu sunt probleme la rece ,dar il opresc la cald si il las 30 min-1 ora se raceste un pic si il pornesc dupa cateva secunde parca se inneaca si nu il pot tura,parca de ineaca dar tre sa insist sa isi revina,daca il opresc si il pornesc isi revine pe loc. e1.4 benzina 2005 la 55.000 km

  • #2
    Problema s-a mai discutat si in alta parte!!
    Curata corpul clapeta,curata mpp-ul(sau schimbal cu unul nou,eventual cu unul de SRL,schimba bujiile, si eu am avut problema asta si am rezolvat-o!!!
    Tinc fest !!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Kalimera22 View Post
      Problema s-a mai discutat si in alta parte!!
      Curata corpul clapeta,curata mpp-ul(sau schimbal cu unul nou,eventual cu unul de SRL,schimba bujiile, si eu am avut problema asta si am rezolvat-o!!!
      am curatat corpul clapeta si am schimbat bujiile si face tot asa

      Comment


      • #4
        ai posibilitatea sa verifici pe un tester informatiile pe care le da sonda de temperatura lichid racire?
        poate sonda vede mereu temperatura scazuta a antigelului si da comanda calculatorului sa bage benzina mai multa, provocand innecarea motorului
        e o chestie patita la o alta marca

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google