A Murit Motorul In Mers Si Acum Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    piesele pentru a pune motorasu in functiune...

    Comment


    • #32
      oo, nici nu m-am apucat de el ca doar ieri am patit-o. sunt inca in stadiul de evaluari ale pagubelor. O prima estimare are fi undeva la 1000 de ron cu piese(curea, supape, chiuloasa etc.) si manopera. Dar bugetul fiind limitat probabil o sa mai aman.

      Comment


      • #33
        Originally posted by grutzz View Post
        mie imi e ca eu ii dau si in gura,adica trag pe ea cand ma apuca, pana da afara...dar gata o las potol, ca ma speriaratii...
        off: calibreaza si tu acele alea ;)

        Comment


        • #34
          Originally posted by sorin17 View Post
          off: calibreaza si tu acele alea ;)
          is calibrate de electricianasa ca sunt calibrate ,dar atat trage masina....

          Comment


          • #35
            iar incepi?
            sigpicMy ride

            Comment


            • #36
              Intrebarea mea e,pentru cunoscatori, daca nu s-a auzit nici o pocnitura, trosnitura, scartaieli sau ceva de genu, sunt sanse sa scap cu pagube minime, gen decat cureaua?

              Comment


              • #37
                Slabe sanse, gen 1% ... depinde foarte mult turatia in care erai, acceleratie, frana de motor etc ... dar nu cred.
                sigpicMy ride

                Comment


                • #38
                  Originally posted by DeLuXe View Post
                  iar incepi?
                  pai cand ii vad ca comenteaza ,cum sa nu incep...

                  Comment


                  • #39
                    am inteles. astept sa desfac motorul zilele astea sa vad exact.

                    si totusi o alta curiozitate, ma contrazic cu alti prieteni: unii zic ca trebuia sa se auda un zgomot ceva in momentul ruperii curelii, iar altii ca nu. La mine nu s-a auzit nimic, si nu aveam muzica tare in masina, era chiar incet si eram si 3 persoane dintre care nici una nu a auzit nimic. Ar fi trebuit sa pocneasca, sa trocane ceva acolo?
                    Last edited by drakuxxx; 10 March 2011, 21:59. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by grutzz View Post
                      pai cand ii vad ca comenteaza ,cum sa nu incep...
                      ce comentez ? ca ti-am zis sa calibrezi acele?stiu al tau 1.4 in a2`a ajunge la 120:-j numai vb asa intepat;) scz de off
                      Last edited by sorin17; 11 March 2011, 00:14.

                      Comment


                      • #41
                        drakuxxx: poti sa auzi sau poti sa nu auzi. Depinde de pozitia relativa a componentelor in momentul ruperii curelei.
                        Last edited by Raziel; 12 March 2011, 00:08.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by drakuxxx View Post
                          am inteles. astept sa desfac motorul zilele astea sa vad exact.

                          si totusi o alta curiozitate, ma contrazic cu alti prieteni: unii zic ca trebuia sa se auda un zgomot ceva in momentul ruperii curelii, iar altii ca nu. La mine nu s-a auzit nimic, si nu aveam muzica tare in masina, era chiar incet si eram si 3 persoane dintre care nici una nu a auzit nimic. Ar fi trebuit sa pocneasca, sa trocane ceva acolo?
                          Crede-ma ai cel putin o supapa indoita sau rupta fara sa auzi nimic

                          Comment


                          • #43
                            daca mai e cineva interesat de subiect, datorita probleme financiare am reusit sa o rezolv pana la urma: concluzia cureaua de distributie cam franjuri, mecanicul mi-a zis ca ar fi fost proasta si dusa cam de la inceput, plus rola intinzatoare nu ar fi fost asezata bine. Am scapat printre altele doar cu 1 supapa indoita

                            Comment


                            • #44
                              Salutare din nou tuturor.

                              Revin cu mici nelamuriri. Dupa cum am mentionat motorul a fost reparat, fiind schimbata cureaua, rola si o supapa. Totul merge bine, mai putin relantiul. Cand sta la relantiu motorul dupa ce s-a incalzit nu are un mers cursiv, are mici caderi de turatie, cand sta undeva la 1000 de turatii atunci cand e inca rece nu are nici o problema merge foarte frumos si cursiv. Am vorbit cu mecanicul si el mi-a zis ca nu e nici o problema ca asa trebuie sa mearga si ca e posibil sa fie din cauza supapei noi pana se adapteaza cu celalalte. Posibil sa fie asa? Eu oarecum imi amintesc foarte bine ca inainte de problema, motorul mergea cursiv la o turatie constanta , fara absolut nici o intrerupere. Cineva, vreo idee?

                              Comment


                              • #45
                                normal supapele se schimba pereche , cea lovita si cealalta .
                                Faptul ca nu merge rotund la relanti ,inseama ca s-ar putea sa piarda compresie , ori mai e vreo supapa stramba ,ori pur si simplu nu a reglat corespunzator culbutorii . In general ar trebui sa iti palpaie Check engine dupa ceva vreme .
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google