A Murit Motorul In Mers Si Acum Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Trebuia sa fi schimbat toate supapele.Si eu am avut toate 4 supape strambe pe evacuare si le-am schimbat pe toate, evacuare+admisie.
    Mergi si verifica compresia.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #47
      pai daca la 1000 de ture merge constant,la 700 de ture-acolo e relanti-merge prost inseamna ca merge cu alte supape??despre ce vorbim domnilor ingineri??tine-o la 2000-3000 rpm sa vezi ai caderi sau ambalari ale motorului?eu zic ca de la supapa exclus,dar de la montaj si reglaje........ai grija ca relanti-ul e electronic asa ca

      Comment


      • #48
        bravo domnule inginer , ai o logica ...
        Una inseamna sa mearga la 750 rpm in relanti , si alta e sa mearga rotund . Prin faptul ca nu merge bine jos in relanti, inseamna ca probabil nu se inchide bine o supapa si se pierde compresie , astfel ca pe un cilindru fiind compresie diferita fata de restul , motorul merge dezechilibrat,intrerupt ceva in genul mers in 3 .Sus in ture nu se mai simte asa tare pierderea de compresie ,poti merge si in 3 pistoane si sa nu iti dai seama daca nu ai urechea formata .
        Masina poate sa iti stea in relanti si cu distributia pusa prost .
        De ce ar fi exclus din supape ?
        Pentru initiatorul topicului , pune un filmulet din masina sa vedem relantiul , sau la evacuare .
        Last edited by Cristi_Xp; 11 April 2011, 19:36.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #49
          Originally posted by Cristi_Xp View Post
          Pentru initiatorul topicului , pune un filmulet din masina sa vedem relantiul , sau la evacuare .
          O sa pun si un filmulet cum imi fac timp. Si la evacuare tot asa intrerupt ies gazele.

          Comment


          • #50
            Originally posted by drakuxxx View Post
            am incercat la service, dar distributia fiind facuta in 2009, ei acorda doar 1 an garantie deci nu ma mai incadrez. Ce ma pune pe ganduri de ce a cedat cureaua asa repede dupa doar 26.000 de km, masina mergand in ritm normal, fara forjari in ultimii 2 ani.Ba chiar mai mult a stat in ultima perioada datorita benzinei scumpe
            La ce masina se mai rupe cureaua la 26000 km????? Astia ar trebui dati in judecata, deci numai la asa ceva nu ma mai gandeam ca e posibil dupa toate problemele pe care le-am avut cu ea, asta mai trebuie sa mi se rupa cureaua de distributie in timpul normat de exploatare ca ma duc cu ei de gat la tribunal!

            Comment


            • #51
              Originally posted by warhead View Post
              La ce masina se mai rupe cureaua la 26000 km????? Astia ar trebui dati in judecata, deci numai la asa ceva nu ma mai gandeam ca e posibil dupa toate problemele pe care le-am avut cu ea, asta mai trebuie sa mi se rupa cureaua de distributie in timpul normat de exploatare ca ma duc cu ei de gat la tribunal!

              da si eu m-as duce cu ei de gat la tribunal, dar cum sa le demonstrez eu ca masina a fost exploatata in conditii normale si mai ales ca a iesit din garantie tot?

              Comment


              • #52
                pai si conditiile alea "anormale" ei cum le demonstreaza?

                oricum , si eu sunt de acord cu vreo supapa care nu inchide bine.
                Last edited by mike26ro; 13 April 2011, 16:02. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  exact asta am patit eu ieri
                  s-a oprit masina pe autostrada buc-cta la km 120 cu 25 de km inainte de statia de taxare.
                  am adus-o la service in constanta si astia zic ca ma costa in jur de 1600
                  ma apuca dracii
                  cureaua avea 25000km pusa de 1,5 ani la o cunostinta

                  Comment


                  • #54
                    O fi fost coapta de caldura.Masina sta mult in soare?

                    Comment


                    • #55
                      Puneti distributia in service-uri ca lumea (de reprezentante daca se poate) si nu la prieteni/cunostinte.
                      Mesterii, prietenii, cunostintele intind cureaua dupa ureche, nu dupa cum spune cartea!
                      Si rezultatul se vede in timp...nu neaparat imediat.

                      Comment


                      • #56
                        Subscriu. Distributia nu se schimba la cunostinte. Pana la urma nu-i o avere sa dai 185 de lei manopera in loc de 50-100 de lei la "cunostinta".

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by arisul View Post
                          exact asta am patit eu ieri
                          s-a oprit masina pe autostrada buc-cta la km 120 cu 25 de km inainte de statia de taxare.
                          am adus-o la service in constanta si astia zic ca ma costa in jur de 1600
                          ma apuca dracii
                          cureaua avea 25000km pusa de 1,5 ani la o cunostinta
                          am eu o chiulasa la 500 lei in stare buna , cu simeringuri noi . Te mai costa 200-300 schimbatul si 50-60 cureaua .
                          1600 mi se pare o suma imensa ...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #58
                            Salut,

                            Ca sa nu mai deschid un alt topic o sa adresez o noua intrebare tot aici. De cand am facut distributia in urma pataniei, in afara de micile fluctuatii ale relantiului masina a mers impecabil neprezentand nici o problema in mers, legat de consum sau puterea motorului, efectuand vreo 5000 de km de atunci. Insa ieri dupa un drum de vreo 500 de km dus intors in afara,am intrat in bucuresti si am prins aglomeratia infernala de la ora 18. Dupa o jumatate de ora de mers, stat si iar mers in ritmul melcului am observat la un stop, dupa ce am oprit , ca turatia motorului in loc sa se opreasca frumos la 500 de rotatii unde e normalul, s-a dus pana aproape de 0 turatii motorul abia mergand timp de 2-3 secunde, dupa care revenea singur la 500 de turatii si ramanea asa. Am mai accelerat un pic pe loc motorul pana la 1500 de ture si dupa ce am luat piciorul de pe acceleratia facea la fel, scadea pana aproape de 0 apoi dupa 2-3 secunde revenea la 500 de turatii. Ajungand acasa dupa 15 minute de pauza m-am intors la motor l-am pornit si nu se mai prezenta problema decat micile fluctuatii obisnuite. Vreo idee cineva de la ce ar putea fi posibil sa faca asa?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google