Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe acolo se Injecteaza gazul ? de ce are capace insurubate de plastic ? se pot desface singure capacele ? capacele sint de protectie sau este ca la Valva roata ?
    Se baga ace ca la siringa ? sau concret cum se introduce gazul ?
    Attached Files

    Comment


    • Pe acolo, dar cine introduce are scule de masura. Nu cu ace, brice... Instalatia din cate am vazut la mine are si o valva si degeaba desfaci capacele de plastic, nu iese freonul. E o mufa care se insurubeaza acolo .

      Comment


      • 1.Deci daca din vibratie , s-au slabit capacele , nu ar fi o cauza de pierdere gaz ? Eu am pus mina pe capace si am observat ca nu erau strinse prea tare.

        2.Cum se poate curata vaporizatorul ? cu sprey ?

        Comment


        • Originally posted by hspinache View Post
          Pe acolo se Injecteaza gazul ? de ce are capace insurubate de plastic ? se pot desface singure capacele ? capacele sint de protectie sau este ca la Valva roata ?
          Se baga ace ca la siringa ? sau concret cum se introduce gazul ?
          Colega, mergi si consulta un specialist, asa cum ti-a fost indicat, nu mai umbla cu carpaceli. Poate faci vre-o prostie ca sa te pricopsesti; vad ca nu ai stare.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • 1.La specialist este o ingramadeala teribila .
            2.Intreb si eu , pentru ca ma tot gindesc cum poate sa ajunga unul la vaporizatorul care este inchis in cutia de sub bord.

            Comment


            • Acelea sunt capacele de protectie; nu ele asigura etanseitatea circuitului de la aer conditionat.
              Ti-am pus link la postul 164; daca urmareai acel film, ai fi vazut ce trebuie sa decupezi ca sa ajungi la vaporizator si implicit cum sa-ti montezi filtru de polen care e in fata acestuia.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • M-am uitat la filmul cu filtru de polen . Cum se curata vaporizatorul insa nu am vazut . Pun acesta intrebare deoarece din experenta , cind ajungi la service , trebuie sa stii la ce te astepti . Deci este util sa stiu cum se curata si daca este o procedura de sevice .

                Comment


                • Cu o "mana de dama", un spray de curatat aparate aer conditionat, o carpa, multa rabdare si o lanterna sa vezi rezultatul.
                  Apuca-te de treaba, te adaptezi din mers; vezi ca trece vara.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Originally posted by andreyi View Post
                    Cum ar trebui sa "livreze" aer rece o instalatie AC in parametri?
                    cam asa ceva...
                    Attached Files
                    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                    Comment


                    • Da , foarte buna informatia privind modul de masurare si determinate a functionarii corecte AC .
                      Deci , daca are debit si nu realizeza temperatura , are putin gaz ?

                      Acum in alta ordine de idei : am inteles ca filtru de "polen" este de fapt un filtru intre aer exterior si interior . Imi inchipui , ca prin gaura de la filtru , cu un spary cu teava lunga , se curata vaporizatorul de praf . Deci daca nu avem filtru polen , nu nu se poate curata vaporizatorul .

                      Daca insa se monteaza filtru , nu va fi o problema in plus ? nu se va infunda ? se poate curata usor ? se reduce mult debitul de aer datorita lui ?

                      Comment


                      • Se poate curata si daca nu ai filtru. Sunt unele spray-uri cu spuma care se aplica prin orificiul de scurgere a condensului (vezi pagina atasata)
                        Rolul filtrului asta este: sa retina mizeria si implicit sa se infunde. Filtrul nu se curata, se schimba.
                        Attached Files
                        Last edited by vi_escu; 13 June 2012, 17:16.
                        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                        Comment


                        • Filtrul de polen se schimba odata cu celelalte filtre, la revizie (aer, ulei, etc)
                          Nu ai cum sa umbli la instalatia de AC fara sa ai aparatul special si cunostinte adecvate. Acele capacele negre sunt doar de protectie, acolo sunt supape de presiune.
                          Ca idee, testul de etanseitate al instalatiei se face cu azot la 17 atm.

                          Verificarea / completarea cu freon se face astfel: Se conecteaza un aparat special prin intermediul a 2 furtune la cei doi robineti pe care i-ai remarcat.
                          Apoi isi face singur treaba:
                          - videaza si recupereaza agentul frigorific si uleiul frigorific existent in instalatie.
                          - se mentine vidul un anumit timp. Daca exista diferente de presiune pe instalatie, procesul se opreste, pentru ca instalatia nu este etansa.
                          - in continuare se introduce cantitatea necesara de agent frigorific, ulei, si adtiv UV in functie de necesarul intalatiei respective (presiune nominala de lucru, tip instalatie, etc)
                          - la sfarsit aparatul tipareste toate datele operatiei:
                          - freonul / ulei recuperat, diferenta de presiune in timpul testului de vidare, cantitatea finala de freon si ulei completata, presiunea nominala a instalatiei.

                          Si pretul este strict in functie de cat freon si ulei s-a completat in instalatie.
                          La mine, pentru ca instalatia a fost goala (s-a scos freonul inainte sa schimb radiatoarele) pretul a fost de 135 lei: test de etanseitate cu azot, si apoi umplerea la aparat.
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • Si e bine de stiut ca exista set de garnituri (oring-uri) pentru instalatia de aer conditionat. Nu uitati la le ungeti cu ulei in caz de schimbare (d'ala Sanden cum se baga si in instalatie).
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • Am inteles ; deci daca se pune filtru de polen , in fiecare an trebuie schimbat .
                              intrebare : de ce cei din fabrica , nu au pus filtru de polen ? masina a fost cumparata in varianta full option .
                              Nu cumva acest filtru este este un moft ? Daca se merge pe un drum cu mult praf , probabil ca se infunda.

                              Comment


                              • Eu am Prestige, Ph2 din 2008 si nu a fost dotata cu filtru de polen; probleme de cost al Loganului.
                                Nu e un moft filtrul de polen; preferi sa ai praful de care spui in plamani sau despus pe un filtru pe care il schimbi periodic?
                                Cu asa gandire ma mir de ce nu scoti filtrul de aer la motor.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google