If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Pe acolo se Injecteaza gazul ? de ce are capace insurubate de plastic ? se pot desface singure capacele ? capacele sint de protectie sau este ca la Valva roata ?
Se baga ace ca la siringa ? sau concret cum se introduce gazul ?
Pe acolo, dar cine introduce are scule de masura. Nu cu ace, brice... Instalatia din cate am vazut la mine are si o valva si degeaba desfaci capacele de plastic, nu iese freonul. E o mufa care se insurubeaza acolo .
1.Deci daca din vibratie , s-au slabit capacele , nu ar fi o cauza de pierdere gaz ? Eu am pus mina pe capace si am observat ca nu erau strinse prea tare.
Pe acolo se Injecteaza gazul ? de ce are capace insurubate de plastic ? se pot desface singure capacele ? capacele sint de protectie sau este ca la Valva roata ?
Se baga ace ca la siringa ? sau concret cum se introduce gazul ?
Colega, mergi si consulta un specialist, asa cum ti-a fost indicat, nu mai umbla cu carpaceli. Poate faci vre-o prostie ca sa te pricopsesti; vad ca nu ai stare.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
1.La specialist este o ingramadeala teribila .
2.Intreb si eu , pentru ca ma tot gindesc cum poate sa ajunga unul la vaporizatorul care este inchis in cutia de sub bord.
Acelea sunt capacele de protectie; nu ele asigura etanseitatea circuitului de la aer conditionat.
Ti-am pus link la postul 164; daca urmareai acel film, ai fi vazut ce trebuie sa decupezi ca sa ajungi la vaporizator si implicit cum sa-ti montezi filtru de polen care e in fata acestuia.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
M-am uitat la filmul cu filtru de polen . Cum se curata vaporizatorul insa nu am vazut . Pun acesta intrebare deoarece din experenta , cind ajungi la service , trebuie sa stii la ce te astepti . Deci este util sa stiu cum se curata si daca este o procedura de sevice .
Cu o "mana de dama", un spray de curatat aparate aer conditionat, o carpa, multa rabdare si o lanterna sa vezi rezultatul.
Apuca-te de treaba, te adaptezi din mers; vezi ca trece vara.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Da , foarte buna informatia privind modul de masurare si determinate a functionarii corecte AC .
Deci , daca are debit si nu realizeza temperatura , are putin gaz ?
Acum in alta ordine de idei : am inteles ca filtru de "polen" este de fapt un filtru intre aer exterior si interior . Imi inchipui , ca prin gaura de la filtru , cu un spary cu teava lunga , se curata vaporizatorul de praf . Deci daca nu avem filtru polen , nu nu se poate curata vaporizatorul .
Daca insa se monteaza filtru , nu va fi o problema in plus ? nu se va infunda ? se poate curata usor ? se reduce mult debitul de aer datorita lui ?
Se poate curata si daca nu ai filtru. Sunt unele spray-uri cu spuma care se aplica prin orificiul de scurgere a condensului (vezi pagina atasata)
Rolul filtrului asta este: sa retina mizeria si implicit sa se infunde. Filtrul nu se curata, se schimba.
Filtrul de polen se schimba odata cu celelalte filtre, la revizie (aer, ulei, etc)
Nu ai cum sa umbli la instalatia de AC fara sa ai aparatul special si cunostinte adecvate. Acele capacele negre sunt doar de protectie, acolo sunt supape de presiune.
Ca idee, testul de etanseitate al instalatiei se face cu azot la 17 atm.
Verificarea / completarea cu freon se face astfel: Se conecteaza un aparat special prin intermediul a 2 furtune la cei doi robineti pe care i-ai remarcat.
Apoi isi face singur treaba:
- videaza si recupereaza agentul frigorific si uleiul frigorific existent in instalatie.
- se mentine vidul un anumit timp. Daca exista diferente de presiune pe instalatie, procesul se opreste, pentru ca instalatia nu este etansa.
- in continuare se introduce cantitatea necesara de agent frigorific, ulei, si adtiv UV in functie de necesarul intalatiei respective (presiune nominala de lucru, tip instalatie, etc)
- la sfarsit aparatul tipareste toate datele operatiei:
- freonul / ulei recuperat, diferenta de presiune in timpul testului de vidare, cantitatea finala de freon si ulei completata, presiunea nominala a instalatiei.
Si pretul este strict in functie de cat freon si ulei s-a completat in instalatie.
La mine, pentru ca instalatia a fost goala (s-a scos freonul inainte sa schimb radiatoarele) pretul a fost de 135 lei: test de etanseitate cu azot, si apoi umplerea la aparat.
Si e bine de stiut ca exista set de garnituri (oring-uri) pentru instalatia de aer conditionat. Nu uitati la le ungeti cu ulei in caz de schimbare (d'ala Sanden cum se baga si in instalatie).
Am inteles ; deci daca se pune filtru de polen , in fiecare an trebuie schimbat .
intrebare : de ce cei din fabrica , nu au pus filtru de polen ? masina a fost cumparata in varianta full option .
Nu cumva acest filtru este este un moft ? Daca se merge pe un drum cu mult praf , probabil ca se infunda.
Eu am Prestige, Ph2 din 2008 si nu a fost dotata cu filtru de polen; probleme de cost al Loganului.
Nu e un moft filtrul de polen; preferi sa ai praful de care spui in plamani sau despus pe un filtru pe care il schimbi periodic?
Cu asa gandire ma mir de ce nu scoti filtrul de aer la motor.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment