Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Garnitura presostat ac. dci

    Buna seara,In ce set de garnituri se gaseste si O-ringul de la presostatul de ac. dci.Multumesc

    Am vazut o colectie de garnituri cod 77.01.208.363,contine 6buc. O-ringuri de culoare rosie.Poate cineva sa confirme daca se gaseste si garnitura pt.presostat?
    Last edited by Mester Vali; 15 May 2013, 10:41. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by iulius s.p. View Post
      Este indicat ca AC-ul sa fie pornit si iarna cel putin 10min. pe saptamana ca sa nu ai surprize cand vine vremea sa-l folosesti intens.Turatia compresorului este reglata automat de calculatorul masinii in functie de temperatura motorului, avand o fulie care are o bobina electromagnetica pe ea.Calculatorul de injecţie motor comandă ventilatorul de răcire motor în funcţie de presiunea înaltă a circuitului de refrigerent şi de viteza vehiculului[pe o conducta o sa observati un senzor de presiune].Principiul de funcţionare este următorul:
      - Acţionarea de către utilizator a butonului AC de pe tabloul de comandă creează o stare 0 (solicitare de
      aer rece dezactivată) sau 1 (solicitare de aer rece
      activată).
      - Această stare este transmisă prin legătură filară la
      calculatorul de injecţie, care va autoriza sau nu
      solicitarea de aer rece.
      - Calculatorul de injecţie pune în acţiune strategiile sale
      de autorizare:
      Turaţie motor: dacă este prea mică, nu autorizează
      pornirea compresorului.
      Sarcină motor: dacă este prea mare (tip apăsare
      bruscă pe pedala de acceleraţie, creştere înclinare
      sau vehicul încărcat), calculatorul nu autorizează
      pornirea compresorului.
      Presiune gaz în compresor: dacă există presiune în
      compresor, calculatorul trece în mod securitate de
      interzicere şi nu autorizează pornirea compresorului.

      Trataţi sistemul de AC cu un agent de curăţare special după fiecare perioadă de iarnă sau de nefuncţionare prelungită pentru a elimina eventualele emanaţii.
      De asemenea nu uitati sa curatati si conducta de scurgere a apei din condens.
      Salut,
      Spui ceva de tratare a sistemului de climatizare cu agent de curatare special si de curatarea conductei de condens.
      Poti sa ne oferi un nume ptr acest agent sau de unde se poate cumpara si mai multe detalii de folosire.
      In toate supermarket -urile pe unde am umblat am gasit ceva sparay -uri care se pun prin masina, se blocheaza pe deschis cu toata masina inchisa si aerul pornit 15 min. Dar cred ca nu despre asta vb tu, corect?
      Multumesc,

      Comment


      • " Turatia compresorului este reglata automat de calculatorul masinii in functie de temperatura motorului, avand o fulie care are o bobina electromagnetica pe ea."

        ?????????? chiar asa ?

        Comment


        • Da, compresorul de AC are ambreiaj electromagnetic. Nu stiu daca turatia compresorului este variabila.
          Compresorul este SANDEN SD7V16. Se gasesc pe net cam toate detaliile, fiind un model foarte raspandit in toata industria auto.
          GL-22-TOF

          Comment


          • Compresorul este antrenat de cureaua de accesorii ; la masinile care au compresor , cureaua este mai lunga si au in plus ceva role de ghidare .
            Cureau antreneaza fulia compresorului ; fulia se invirte permanent , cit timp merge motorul.
            Intre fulie si compresor propiuzis , exista un cuplaj electromagnetic , adica o bobina care cind este alimentata , cupleaza compresorul de fulie . Nu are caracteristici de ambreaj .
            Daca compresorul este cuplat , se va invirti corespondent cu motorul ; adica daca motorul este cu turatie mare , si compresorul va fi cu turatie mare .
            Fulia compresorului este mai mare la diametru decit axiul motorului ; deci turatia la compresor va fi mai mica decit turatia motorului , cu un raport constant .
            Compresorul are cilindee variabila .

            Comment


            • Salut
              Puteti sa imi recomandati si mie un service sau un atelier in Bucuresti unde se poate face o constatare si eventual reparatii (sa aiba piese de schimb) la instalatia de AC
              Multumesc

              Comment


              • Vezi la astia, cica ar fi ok oamenii, mai ales pe reparatii:

                Reparatii aer conditionat auto si incarcare freon.Preturi avantajoase.Servicii Profesionale. Te asteptam!


                Uite si link cu ceva pareri:

                Comment


                • Problema umplere instalatie cu freon

                  Salut,
                  Azi am fost sa imi umplu si eu instalatia de AC cu freon, e prima oara cand o fac de cand am luat masina.
                  AC functioneaza fara nici un fel de problema face rece, dar am simtit ca nu mai face asa mult cum facea si am decis sa ma duc sa mai bag freon in instalatie.
                  La service mi-a bagat 750 mg in instalatie, fapt dupa care compresorul cupla si decupla imediat datorita presiunii prea mare.
                  Eu aveam initial 320 mg in instalatie cand am ajuns la service.
                  I-am bagat 700 mg si la fel decupla, 600 mg la fel, pana la urma mi-a bagat la loc cat aveam si m-a sfatuit sa merg cu ea la reprezentanta.
                  Acum functioneaza normal, doar ca eu simt ca nu face suficent de rece si asta din cauza cantitatii mici de freon.
                  Baiatul mi-a spus ca ar fi infundat nu stiu ce filtru care nu permite instalatiei sa isi faca circuitul complet si creaza presiune mare.
                  Voi ce cantitate de freon ati bagat in instalatie?

                  Comment


                  • 785gr am bagat eu in aprilie a.c. (conform manual, adica 750 plus / mins 35gr). Am fost sfatuit sa merg pe maxim admis.
                    Avea undeva pe la 730-740gr si tot asa cupla si decupla aleator, mai ales la relanti.
                    Nici cu uleiu' de copresor nu statea prea bine, s-a completat cu cat scrie la carte.
                    Vreau sa zic ca acum raceste beton si nu mai intrerupe deloc, indiferent cum merg. Chiar ma declar multumit.
                    Io te sfatuiesc sa nu te duci la reprezentanta...te rupe de bani si s-ar putea sa pleci si cu problema nerezolvata.

                    De curiozitate, cat ai platit?

                    L.E. Io unu' n-o musc p-aia cu filtru infundat, gandeste-te ca masina mea are 7ani vechime si n-are nici o treaba filtru' ala...
                    Last edited by Kojak; 10 June 2013, 22:00.

                    Comment


                    • @Kojak
                      Multumesc pentru link. Apropo, cat ai dat pentru revizie si completare cu freon?

                      Comment


                      • @dyngo, ai PM

                        Comment


                        • Parerea mea , este ca utilizatorul nu trebuie sa isi incarce memoria cu freonul din instalatie . Utilizatorul trebuie sa masoare temperatura la esire si daca se respecta tabelul dat de fabricant , insemna ca atit poate instalatia ; daca nu se respecta , se reclama acest lucru la cei ce fac revizia . In definitiv ne interesaza temperatura aer racit si nu cit freon este in instalatie .

                          Ce am patit eu ?
                          Dupa 6 ani de functionare , tot imi parea ca este prea putin aer rece ; era cit pe ce sa ma duc la specialistul cu gazul si sa ii cer sa bage gaz ; intre timp , am primit idei bune , de pe aici ; adica sa ii pun filtru de polen si sa curat evaporaturul . Dupa ce s-a facut operatia , a fost satisfacut conditia de buna functionare din tabel si deci nu a mai foat nevoie sa umblu la gaz.

                          Comment


                          • Salut, eu tot asa am facut revizia pt prima oara de cand a iesit din fabrica si m-am dus la reprezentanta dacia. Eu aveam 320 mg de freon si mi-a completat pana la 475 mg. Cica atata trebuie. Mentionez ca nu sunt multumim de cum face rece. Cat freon trebuie sa intre in instalatia de la logan?

                            Comment


                            • Daca e faza 2, intra in jur de 560gr. Daca e faza 1, am scris mai sus.

                              Comment


                              • Stiu ca scrie la motor cat se baga freon. La masina mea nu am ac si nu stiu. Am incarcat la un opel si scria chiar deasuprea armaturii, pe banda unde e prinderea capotei.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google