Asta e o problema doar pentru tine, eu dorm linistit nestiind toate astea. Daca vrei, o poti inlocui pe Mioara cu un jiclor ca la Megane 2.
Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
OK; teoria o lasam .
Am pus in functie tabelul pentru AC si am constatat ca in coloana din stinga scrie :"Temperatura Ambianta" Adica cum ? Masuram cu termometru afara sau in cabina , in jet , cu AC oprit , exact acolo unde vom masura cu AC pornit ?
Comment
-
Nu stiu din ce motiv [ probabil clapeta de aer cald/rece] , daca introduc in cabina aer de afara , este mai cald ca cel de afara . Cred ca este imperfecta clapeta . In tabel se specifica ca exista diferente , pina la 5 grade .Probabil este o problema comuna a lor.
Deci :
a.-putem masura afara si considera ca este temperatura ambiant
b.-putem masura in cabina temperatura jetului de aer adus de afara , fara ac.
Logic ar fi varianta b .
Comment
-
Ca sa fiu sigur; sint multe situatii logice care nu se adeveresc practic.
Ce este NT6050 ?
Instalatia are o imbinare , cu surub , pe conducta de joasa , intre locul de incarcare si filtru ; pe acolo se vede ca s-a pirdut ceva ulei . Cum se face acolo etansarea ?
Mai se vad ceva urme , foarte putin la imbinarile cu surub dintre conducte si supapa ; cum se face acolo etansarea ?
Comment
-
Nu sitiu pe unde scapa presiune ; nu inteleg de ce dupa 8 ani , s-a imuiat . Azi am studiat tot traseul , mai putin inauntru vaporizatorul . Doar in 2 locuri sint urme dubioase ; la acesta imbinare si la imbinarile dintre conducte si supapa termostatica , unde se vad urme de ulei .
Oringurile isi pierd elasticitatea in timp ?
Comment
-
Originally posted by Florin_KDF View PostCand se foloseste AC, cum este indicat sa fie parghia pentru aer, pe recirculare din interior sau din afara?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment