Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by hspinache View Post
    Si de ce la ph2 este mai putin ?
    Pentru ca are butelia integrata in condensor.

    Originally posted by hspinache View Post
    Compresoarele sint diferite la 1.4 vs 1.6 vs disel ?
    La diesel nu stiu dar 1,4 si 1,6 folosesc aceleasi compresoare.

    Comment


    • si la diesel sunt la fel cu cele de mpi,dar inca nu stiu motivul

      Comment


      • Ce motiv? De ce ar trebui sa fie diferite?
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • Originally posted by aurelian68 View Post
          si la diesel sunt la fel cu cele de mpi,dar inca nu stiu motivul
          Da' totusi, urci si tu pe forum poza aia cu documentu' cu pricina (600gr freon), s-o vedem si noi?
          Ca indicatii cum s-o faci ai primit.

          Comment


          • Eu nu inteleg ceva, spre exemplu la ph2 se incarca cu 475 +/- 35g, de ce aceasta abatere ? Adica poti baga 440g sau 510g si ai acelasi efect ?...sau exista unele mici diferente constructive functie de motorizare, an fabricatie (adica sa ziceam intre 2010 si 2012) ?

            Comment


            • Totul tine de presiunile la care lucreaza sistemul. Cu un condensor mai ''turtit'' de pietricele, etc, cu capacitate de racire mai mica, nu ai sa poti lucra la cantitatea maxima +35g, pentru ca va face suprapresiuni.

              Asta-i doar cel mai la indemana exemplu.

              Eu am avut si 850g in instalatie si nu decupla nici o data, doar era foarte zgomotos compresorul din cauza suprasarcinii.
              sigpic

              Comment


              • Adica daca am condensorul nou (schimbat acum o luna pe garantie datorita pb cu "disparutul" lamelelor), as putea sa bag sa zicem 500 g in instalatie ?

                PS. Referitor la substanta de contrast fluorescenta (fluorescenia sau cum ii zice), stiu ca se baga 7 g, dar se baga la fiecare reumplere a instalatiei cu "freon" sau doar o data ?...ca am auzit ambele variante.
                Last edited by SYL40; 23 June 2013, 13:12.

                Comment


                • Dupa cum apare , cantitatea necesara de freon este dependenta de componentele sistemului AC folosite . Adica toate volumele adunate , ar genera necesarul de freon . Deci cum se poate identifica ce volum are instalatia ? Nu prea se poate si atunci ar fi normal ca fabricantul sa scrie pe masina datele necesare .
                  Deci , dupa parerea mea , este greu de definit , in fiecare an de fabricatie , ce componente s-au folosit .

                  Comment


                  • Ai anumite presiuni optime de functionare, in special presiunea pe circuitul de ''inalta''. 50 de grame in plus sau minus o modifica foarte mult atunci cand afara este cald, masina lasata in soare.

                    La 700 grame (750 +/- 35g, zice la Ph1) mie imi raceste foarte bine si evident imi face si galagie cand se indeplinesc conditiile necesare. Raceste la fel de bine ca si la 750, adica in soare puternic, cu usile inchise, pe recirculare, am 9 grade la aerul din aeratorul central, afara fiind aproape 40. Galagia facuta de compresor in oras, pe canicula, la semafor este sesizabil mai mica. Cu 750 face la fel de urat ca si cu 850 grame. Dar, la 850 de grame, crede-ma ca racea mult mai bine. La drum intins, indiferent de canicula, in 20 de minute nu mai puteai sta cu el la maxim. Aerul la aeratorul central, masurat in aceleasi conditii, avea 6 grade, in loc de 9.

                    Dupa vidare corespunzatoare, de regula se pune cantitatea ''de mijloc'', in cazul tau 475 grame, se lasa masina sa mearga si se urmaresc presiunile, plus evident ce temperatura iti scoare dupa cateva minute pe aeratorul central. Daca totul este ok se lasa asa, in caz contrar de mai adauga sau se mai scoate freon in limitele date de carte.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by iulius s.p. View Post
                      Presiune gaz în compresor: dacă există presiune în compresor, calculatorul trece în mod securitate de interzicere şi nu autorizează pornirea compresorului.
                      Aici vorbiti de cantitatea de freon sau de altceva? La masina mea apas degeaba pe butonul de AC, adica se aprinde ledul dar nu se intampla nimic. Nu porneste compresorul, nu se aude niciun clanc, nu se modifica turatia motorului.
                      Poate fi de la prea putin freon??? sau probleme mai grave, compresor stricat sau alte nebunii.
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • Mihai, mie mi-au bagat ~480g si mi-a zis ca daca e prea mult si face faza cu oprit/pornit compresorul, sa mai scot "freon" pe la unul din ventilele de umplere/golire.

                        Comment


                        • Tu ai compresor cu cilindree fixa, care este normal sa cupleze/decupleze.

                          Au lasat aparatul conectat la instalatie ca sa poata urmari presiunile ? Compresorul decupleaza la suprapresiune, evident, dar atunci cand atinge prsiunea X. Altfel el poate cupla/decupla la ralanti sau in mers, fara sa fie vorba de suprapresiune.

                          Check again.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ei uite ca nu mai stiu exact cat au lasat aparatul cuplat la instalatie, de fapt nu am urmarit prea atent ce au facut, ca eram prins si cu altele...

                            PS. Sunt Loganuri care au compresor cu geometrie variabila ?, daca DA, care anume ?

                            PS2. La intrebarea mea de mai sus (post 487), referitoare la substanta de contrast, stii sa imi raspunzi ?

                            Comment


                            • Ph1 au toate compresoare Sanden cu cilindree variabila, alea nu decupleaza decat daca fac suprapresiune.

                              Aia trebuia pusa obligatoriu pentru ca s-au demontat componente ale instalatiei, pentru a verifica eventuale scurgeri. Nu o ai din fabrica sau la reumpleri normale. Cel putin eu asa stiu.
                              sigpic

                              Comment


                              • Mi-a pus si solutie de contrast (fluoresceina parca ii zice), cred ca 7 g, dar intrebam daca mai trebuie sa pun la urmatoarele completari (ma rog goliri + reumpleri) ale instalatiei ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google