Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am fost la service , imi bagase 650 g de freon omul si cand l-a scos acum a scos decat 205 g , rezultatul pierde undeva , dupa 2 ore de uitat cu lampa UV , niciun rezultat (desigur a bagat substanta de contrast). Am reincarcat iar instalatia bagand si mai multa substanta de contrast , sa speram ca apare undeva. A zis ca daca este un por mic sau cat un varf de ac pana depistezi problema iti ies peri albi.... Deasemenea mi-a zis ca de la vaporizator (care l-am schimbat) nu este ca ar mirosi a freon in habitaclu. Vreo idee a mai patit cineva asa ceva ?

    Precizez ca masina a fost ridicata pe elevator s-au uitat sub ea la radiatorul din fata la filtru la compresor peste tot si nimic ...

    @Ampt : aveam 200 g de freon deci sub jumatate iar compresorul pornea si baga si rece dar foarte putin
    Last edited by Shadow; 26 May 2014, 14:33.
    LoganClub Craiova

    Comment


    • @Shadow Treaba cu simtitul mirosului de freon in habitaclu in cazul pierderilor este vrajala... ar trebuii sa ai simturi de caine... dar poti incerca cu o tigare daca esti fumator, adica in momentul in care tragi din tigare, daca ai pierderi ar trebuii sa i-ti ramana un gust dulceag in gura. Incearca sa mai strangi suruburile de etansare de la conducte.
      Mai mult ca sigur nu ai cantitatea necesara de freon si nici nu cred ca cel care a facut lucrarea nu a bagat 650g cum spune. in manual spune clar 750+/- 35g
      Anul trecut am facut un "experiment" destul de costisitor... Am fost la un atelier sa fac verificarea instalatiei si la vidare au scos 350gr, dupa care a bagat 650gr. In drum spre casa am verificat daca raceste cum trebui si nu mi-a placut. A doua zii am mers la alt centru cu un print din manualul de service cu cantitatile de freon necesare. Surpriza... cand a recuperat freonul a scos 450gr.
      Dupa lungi discutii si explicatii, am cerut sa bage 750gr, oricum nu i-a cazut bine deloc.. si daca baga 750 o face pe raspunderea mea. Am fost de acord bineinteles. De atunci compresorul nu a mai urlat indiferent cat de cald a fost afara si a facut rece cum trebuie.

      Comment


      • Originally posted by Shadow View Post
        Am fost la service , imi bagase 650 g de freon omul si cand l-a scos acum a scos decat 205 g , rezultatul pierde undeva , dupa 2 ore de uitat cu lampa UV , niciun rezultat (desigur a bagat substanta de contrast). Am reincarcat iar instalatia bagand si mai multa substanta de contrast , sa speram ca apare undeva.. Vreo idee a mai patit cineva asa ceva ?

        Procedura incompleta, daca a pus lichid trasor, procedura standard este sa se uite atunci pe loc, dupa o functionare de 30 min in continuu la maxim a AC si apoi trebuie sa recheme masina dupa aprox 6-7 zile pt a face verificare din nou......in tot acest timp de 6-7 zile trebuie sa folosesti AC cat poti de mult din motive evidente.....asa se face correct, theoretic (asa te poti orienta si dupa eventualii pori etc, chestiile astea se vad in timp insa in interval de zile nu ore...)

        Esti din Craiova, vezi ca la Redac inca fac operatiunea correct - insa costul poate fi o problema (230 lei + schimb garnituri AC 20 lei + manopera 20 lei)

        Comment


        • Extras din manual logan"Dacă fluidul refrigerent este deja sub presiune în
          compresor: calculatorul trece în mod de securitate de
          interdicţie şi pornirea compresorului este neutorizata"

          Comment


          • Originally posted by dyngo View Post
            @Shadow Treaba cu simtitul mirosului de freon in habitaclu in cazul pierderilor este vrajala... ar trebuii sa ai simturi de caine... dar poti incerca cu o tigare daca esti fumator, adica in momentul in care tragi din tigare, daca ai pierderi ar trebuii sa i-ti ramana un gust dulceag in gura.
            tigara + freon = gust dulce in gura? tu te gandesti la freon sau la antigel?
            eu stiam ca asta e metoda pentru depistat alcoolicele imbogatite cu zahar.
            freonul miroase slab dar totusi cumva un amestec intre mirosul de caine ud si cel de pipilica. oricum nu e prea sanatos sa il mirosi.

            Comment


            • Salut colegii ,

              Cand am avut vaporizatorul spart anul trecut , unchiul meu care este frigotehnist de 20 de ani cand s-a urcat in masina fara sa stie a zis din prima aici miroase a freon.

              Cat despre cantitatea necesara de freon (ma refer la cat am zis ca a bagat 650g) te asigur ca atat a bagat , am reamintit mai sus imi este prieten si a lucrat cu foarte mare grija , cand a retras a retras 205 g. Acum cand a bagat iar si a bagat substanta de contrast mai multa a bagat 720 g de freon am vazut cu ochii mei.

              Am depistat problema , teava de joasa presiune care pleaca din compresor spre vaporizator avea scurgeri pe la butoiasul acela din stanga (filtru) , teava care dealtfel a fost schimbata cu una luata de la un utilizator de pe acest forum. M-am lecuit , am comandat una noua , la 2 ani de nefunctionare al ac-ului corect ma cam saturasem.

              Depistarea am facut-o eu , bagand solutie de contrast foarte multa nu prea am avut stare dupa ce am venit de la service (vreo 15 km distanta si am mers cu ac pornit) si ma uitam pe tevi foarte atent cand vad uleios in dreptul acelui butoias , am luat servetel si cand am dat surpriza s-a facut verde.
              LoganClub Craiova

              Comment


              • Originally posted by skd_ozenel View Post
                tigara + freon = gust dulce in gura? tu te gandesti la freon sau la antigel?
                eu stiam ca asta e metoda pentru depistat alcoolicele imbogatite cu zahar.
                freonul miroase slab dar totusi cumva un amestec intre mirosul de caine ud si cel de pipilica. oricum nu e prea sanatos sa il mirosi.
                Treaba asta mi-a spus-o un frigotehnist batran... nici eu nu am crezut pana nu am incercat

                Comment


                • Am depistat problema , teava de joasa presiune care pleaca din compresor spre vaporizator avea scurgeri pe la butoiasul acela din stanga (filtru) , teava care dealtfel a fost schimbata cu una luata de la un utilizator de pe acest forum. M-am lecuit , am comandat una noua , la 2 ani de nefunctionare al ac-ului corect ma cam saturasem.
                  Pfff, ne-ai omorat cu vaporizatorul in sus, vaporizatorul in jos, de teava aia n-ai zis nimic.
                  La cati frigotehnisti ai fost, nu te-a intrebat unul macar ce ai mai schimbat la instalatie?
                  E de bun simt sa faca asta.
                  Si tot ma minunez cum de nu a reusit niciunul sa vada scurgerea, dupa atata substanta de contrast.

                  Comment


                  • I-am zis ca a mai fost schimbata teava aia dar da pe acolo foarte foarte putin (probabil cat un varf de ac) si cred ca de asta nu se vedea. Am mentionat daca citesti mai in spate

                    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


                    La acel moment nu banuiam ca este vaporizatorul ...
                    LoganClub Craiova

                    Comment


                    • Doar cu vreo 2 ani in urma.

                      Comment


                      • De la atata substanta de contrasta s-a corodat si teava aia...
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Pana la urma am reusit sa rezolv problema.

                          1. Vaporizator schimbat
                          2. Teava joasa presiune schimbata
                          3. Teava inalta presiune schimbata

                          De ce s-a spart vaporizatorul sau teava de inalta presiune nu pot sa va spun pentru ca nu am nicio explicatie , masina nefiind vreodata lovita , intr-adevar este din 2004 daca asta reprezinta un motiv.
                          Tevile le-am luat noi , nu m-am mai complicat cu cele luate second pentru ca am avut o experienta neplacuta.

                          Daca are cineva nevoie sa imi dea mesaj si va spun de unde le puteti cumpara.

                          Cea originala de joasa presiune era 820 lei , am gasit aftermarket identica pt logan 2004-2009 cu 170 de lei , fara nici cea mai mica problema potrivire perfecta.
                          Cea originala de inalta presiune era 1200 lei , am gasit aftermarket identica pt logan 2004-2009 cu 165 de lei , tot potrivire perfecta.
                          LoganClub Craiova

                          Comment


                          • @Shadow: În final cât te-a costat toată afacerea?

                            Comment


                            • In total a fost 460 de lei cu tot cu vaporizator (luat de la dezmembrari) , neplatind mana de lucru (bordul dat jos si montat + freonul)
                              LoganClub Craiova

                              Comment


                              • Şi manopera respectiv încărcarea cu Freon a instalaţiei de Aer Condiţionat cât te-au mai costat, că doar nu au fost gratis.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google