Salut,
Am citit si eu acest thread printre randuri, cei drept, (imi cer scuze) cautand raspunsul la problema mea. Am un logan de 1.4 cu aer conditionat si ieri cand am facut un drum mai lung prin oras am zis sa pornesc si aerul conditionat sa se mai "miste" freonul prin instalatie nitel. Imediat cum am pornit aerul de la butonul din habitaclu, am sesizat un zgomot mult mai mare decat cel care aparea de obicei cand porneam AC-ul. Am mers asa prin oras cu ea, si l-a un moment dat cred ca l-am oprit. Ajuns acasa, dupa vreo ora, am ridicat capota, am pornit motorul, am pornit AC-ul. Ce sa vezi? Odata cu pornirea AC-ului porneste si electroventilatorul. La oprirea AC-ului se opreste electroventilatorul. Unii dintre voi au spus ca este normal ca electroventilatorul sa porneasca odata cu pornirea AC-ului. Mie unul mi se pare ciudata treaba asta intrucat pana acum, la mine nu a mai pornit, adica, clar, nu am avut acelasi zgomot pe care il am acum din pricina functionarii electroventilatorului. Am vazut ca unii spuneti ceva precum ca porneste pe treapta I/treapta II. Nu bag mana in foc ca la mine nu pornea inainte electroventilatorul odata cu pornirea AC-ului (poate pornea pe prima treapta, functionand insesizabil ca zgomot, eu nu am sesizat, nu am bagat de seama vreodata avand capota deschisa, sa se invarta electroventilatorul in timp ce functioneaza AC-ul) dar acum (ieri) sesizand zgomotul "in plus" aparut la pornirea AC-ului, mie mi se pare a fi o anomalie. Tin sa precizez ca ieri cand am repornit motorul, am facut-o dupa vreo ora dupa ce m-am intors din oras, iar la bord aveam 2 liniute la temperatura atunci cand am facut verificarea.
Normal, stiu ca electroventilatorul (la mine sigur asa este, pentru ca am vazut/simtit) porneste cand sunt 4 liniute la temperatura motorului.
Ce pareri aveti?
Am citit si eu acest thread printre randuri, cei drept, (imi cer scuze) cautand raspunsul la problema mea. Am un logan de 1.4 cu aer conditionat si ieri cand am facut un drum mai lung prin oras am zis sa pornesc si aerul conditionat sa se mai "miste" freonul prin instalatie nitel. Imediat cum am pornit aerul de la butonul din habitaclu, am sesizat un zgomot mult mai mare decat cel care aparea de obicei cand porneam AC-ul. Am mers asa prin oras cu ea, si l-a un moment dat cred ca l-am oprit. Ajuns acasa, dupa vreo ora, am ridicat capota, am pornit motorul, am pornit AC-ul. Ce sa vezi? Odata cu pornirea AC-ului porneste si electroventilatorul. La oprirea AC-ului se opreste electroventilatorul. Unii dintre voi au spus ca este normal ca electroventilatorul sa porneasca odata cu pornirea AC-ului. Mie unul mi se pare ciudata treaba asta intrucat pana acum, la mine nu a mai pornit, adica, clar, nu am avut acelasi zgomot pe care il am acum din pricina functionarii electroventilatorului. Am vazut ca unii spuneti ceva precum ca porneste pe treapta I/treapta II. Nu bag mana in foc ca la mine nu pornea inainte electroventilatorul odata cu pornirea AC-ului (poate pornea pe prima treapta, functionand insesizabil ca zgomot, eu nu am sesizat, nu am bagat de seama vreodata avand capota deschisa, sa se invarta electroventilatorul in timp ce functioneaza AC-ul) dar acum (ieri) sesizand zgomotul "in plus" aparut la pornirea AC-ului, mie mi se pare a fi o anomalie. Tin sa precizez ca ieri cand am repornit motorul, am facut-o dupa vreo ora dupa ce m-am intors din oras, iar la bord aveam 2 liniute la temperatura atunci cand am facut verificarea.
Normal, stiu ca electroventilatorul (la mine sigur asa este, pentru ca am vazut/simtit) porneste cand sunt 4 liniute la temperatura motorului.
Ce pareri aveti?
Comment