If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut am nevoie de un ajutor am un logan si am avut conducta rupta cea groasa am anlocuito cu alta am bagat freon iar la masina mea se raceste cea subtire si nu face rece va rog ce sai fac care este cauza .multiumesc
Am facut si eu verificarea la AC, pentru ca nu mai verificasem din 2012, am fost surprins ca am gasit mai putin agent frigorific fata de cat a fost introdus in 2012 (395ml gasit), cu toate ca "masinaria" cu care s-a facut operatiunea nu a detectat nici o fisura in instalatie. totul a fost gasit etans. Acum a incarcat 500ml si sunt curios la verificarea urmatoare, cat gaseste in instalatie. Totusi as vrea sa stiu unde este diferenta de agent, unde s-a "consumat"....
Pentru Logan faza 1 - 1.6 16v, care este cantitatea de freon ???
Am vazut 475 sau 750, difera 'uscatorul' am vazut. De unde stiu exact??
Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa am prea mult freon, urla compresorul la temperaturi mari si turatii peste 2000.
Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
sigpic
Cand am completat acum 2 ani la dacia, baiatul mi-a zis ca 450 grame e cantitatea ideala ca sa nu faca zgomot. Eu am 1.6 mpi ph1, cred ca la ph1 toate sunt la fel ca si gramaj.
Si atunci zgomotul de unde???
Am fost sfatuit sa curat la spalatorie si radiatorul.
O sa incerc cu 450 gr sa vad reactia, ultima data (acu 2 ani) am bagat 750 sau 850, nu mai stiu exact, asa au gasit baietii cu aparatul cantitatea pt. logan. Cand mi-au dat bonul parca aveam ceva cu 400 gr (cantitate existenta)
Am gasit bonul, aveam 450 gr, si dupa au bagat 850gr.
Acum sigur o sa bag 450.
Last edited by Atinge Dragos; 23 July 2015, 10:08.
Reason: Automerged Doublepost
Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
sigpic
Cand am completat acum 2 ani la dacia, baiatul mi-a zis ca 450 grame e cantitatea ideala ca sa nu faca zgomot. Eu am 1.6 mpi ph1, cred ca la ph1 toate sunt la fel ca si gramaj.
gresit, unele au 745, alea mai vechi. Cele cu butelie deshidtanta integrata in condensor au 450.
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Totusi as vrea sa stiu unde este diferenta de agent, unde s-a "consumat"....
freonul scapa prin porii furtunelor de cauciuc. E a nibaii de greu de etansat, si porii aia nu lasa aer sa intre la tirajul de vid facut de statie. De aia se cere verificare la 4 ani.
Si cum stiu eu cat trebuie sa bag????
745 sau 450.
Trebuie sa fie un reper pt treaba asta.
vezi tabelul din postul 810 si indicatia data de mine in post. Nu trebuie sa stii tu, trebuie sa stii ala care opereaza statia. Daca nu stie mergi la unul care se pricepe.
Last edited by einstein1984; 23 July 2015, 10:28.
Reason: Automerged Doublepost
Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Salutare tuturor.
Am un logan 2, din 2013 care are AC.
Ieri am observat ca AC-ul fluctueaza. Adica baga aer rece, apoi aer caldut (adica aerul cald din exterior). Apoi iar aer rece apoi iar aer caldut.
Cu masina pe loc, se aude foarte clar cum porneste AC-ul apoi se opreste.
Aud acel "clanc" cand porneste compresorul si iar "clanc" cand se opreste compresorul.
Am fost la service de AC, am verificat, am reumplut sistemul.
In sistem era ~310grame in loc de 485grame +/-30grame.
Am reumplut sistemul si s-au mirat si baietii ca sistemul tot pornea si se oprea.
Tinea mana pe conducta si a constatat, cand porneste compresorul atunci se raceste foarte taresi probabil are un sensor si il opreste automat.
Am venit acasa, in parcare am bagat termomentru.
1. masina in relantiu - pornit AC - treapta 1 - temperatura bagata ~ 9-10C
1. masina in relantiu - pornit AC - treapta 4 - temperatura bagata ~ 14-15C
Voi ce spuneti, asa e normal sa functioneze sau e ceva problema.
Baiatul de la service nu a avut prea multe loganuri, si asa nu stie daca e vreo problema de serie sau nu.
Astept parerea voastra.
Numai bine.
Cu masina pe loc, se aude foarte clar cum porneste AC-ul apoi se opreste.
Aud acel "clanc" cand porneste compresorul si iar "clanc" cand se opreste compresorul.
E normal pentru X52, durata perioadelor Ton și Toff sunt în funcție de treapta ventilatorului de climatizare și e influențată și de activarea modului ECO.
S-a mai discutat, pe de altă parte vezi tabelul (marcat cu galben)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment