Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema ac logan 1.5

    Salut am nevoie de un ajutor am un logan si am avut conducta rupta cea groasa am anlocuito cu alta am bagat freon iar la masina mea se raceste cea subtire si nu face rece va rog ce sai fac care este cauza .multiumesc

    Comment


    • sal

      Are careva ideie de ce scatie cureaua sau ce o fi pe la motor ,numai cand pornesc ac

      Comment


      • Am facut si eu verificarea la AC, pentru ca nu mai verificasem din 2012, am fost surprins ca am gasit mai putin agent frigorific fata de cat a fost introdus in 2012 (395ml gasit), cu toate ca "masinaria" cu care s-a facut operatiunea nu a detectat nici o fisura in instalatie. totul a fost gasit etans. Acum a incarcat 500ml si sunt curios la verificarea urmatoare, cat gaseste in instalatie. Totusi as vrea sa stiu unde este diferenta de agent, unde s-a "consumat"....
        passion 1.5 DCi

        Comment


        • Oricât de etanşă ar fi instalaţia, pierderi inerente de freon tot există.

          Comment


          • Pentru Logan faza 1 - 1.6 16v, care este cantitatea de freon ???
            Am vazut 475 sau 750, difera 'uscatorul' am vazut. De unde stiu exact??
            Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa am prea mult freon, urla compresorul la temperaturi mari si turatii peste 2000.
            Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
            sigpic

            Comment


            • Cand am completat acum 2 ani la dacia, baiatul mi-a zis ca 450 grame e cantitatea ideala ca sa nu faca zgomot. Eu am 1.6 mpi ph1, cred ca la ph1 toate sunt la fel ca si gramaj.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Daca aveai prea mult freon iti cupla/decupla in mod repetat compresorul.
                ...
                Dacia logan : Cum fac sa ....? Cat costa sa ....? Unde gasesc ....? si alte asemenea intrebari
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Si atunci zgomotul de unde???
                  Am fost sfatuit sa curat la spalatorie si radiatorul.
                  O sa incerc cu 450 gr sa vad reactia, ultima data (acu 2 ani) am bagat 750 sau 850, nu mai stiu exact, asa au gasit baietii cu aparatul cantitatea pt. logan. Cand mi-au dat bonul parca aveam ceva cu 400 gr (cantitate existenta)

                  Am gasit bonul, aveam 450 gr, si dupa au bagat 850gr.
                  Acum sigur o sa bag 450.
                  Last edited by Atinge Dragos; 23 July 2015, 10:08. Reason: Automerged Doublepost
                  Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by 827sam View Post
                    Cand am completat acum 2 ani la dacia, baiatul mi-a zis ca 450 grame e cantitatea ideala ca sa nu faca zgomot. Eu am 1.6 mpi ph1, cred ca la ph1 toate sunt la fel ca si gramaj.
                    gresit, unele au 745, alea mai vechi. Cele cu butelie deshidtanta integrata in condensor au 450.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Si cum stiu eu cat trebuie sa bag????
                      745 sau 450.
                      Trebuie sa fie un reper pt treaba asta.
                      Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                      sigpic

                      Comment


                      • Totusi as vrea sa stiu unde este diferenta de agent, unde s-a "consumat"....
                        freonul scapa prin porii furtunelor de cauciuc. E a nibaii de greu de etansat, si porii aia nu lasa aer sa intre la tirajul de vid facut de statie. De aia se cere verificare la 4 ani.

                        Originally posted by Atinge Dragos View Post
                        Si cum stiu eu cat trebuie sa bag????
                        745 sau 450.
                        Trebuie sa fie un reper pt treaba asta.
                        vezi tabelul din postul 810 si indicatia data de mine in post. Nu trebuie sa stii tu, trebuie sa stii ala care opereaza statia. Daca nu stie mergi la unul care se pricepe.
                        Last edited by einstein1984; 23 July 2015, 10:28. Reason: Automerged Doublepost
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • Ok, mersi.
                          Ceea ce n-a avut loc niciodată, poate avea loc mâine.
                          sigpic

                          Comment


                          • Probleme AC - Fluctuatie

                            Salutare tuturor.
                            Am un logan 2, din 2013 care are AC.

                            Ieri am observat ca AC-ul fluctueaza. Adica baga aer rece, apoi aer caldut (adica aerul cald din exterior). Apoi iar aer rece apoi iar aer caldut.

                            Cu masina pe loc, se aude foarte clar cum porneste AC-ul apoi se opreste.
                            Aud acel "clanc" cand porneste compresorul si iar "clanc" cand se opreste compresorul.

                            Am fost la service de AC, am verificat, am reumplut sistemul.
                            In sistem era ~310grame in loc de 485grame +/-30grame.

                            Am reumplut sistemul si s-au mirat si baietii ca sistemul tot pornea si se oprea.
                            Tinea mana pe conducta si a constatat, cand porneste compresorul atunci se raceste foarte taresi probabil are un sensor si il opreste automat.

                            Am venit acasa, in parcare am bagat termomentru.
                            1. masina in relantiu - pornit AC - treapta 1 - temperatura bagata ~ 9-10C
                            1. masina in relantiu - pornit AC - treapta 4 - temperatura bagata ~ 14-15C

                            Voi ce spuneti, asa e normal sa functioneze sau e ceva problema.
                            Baiatul de la service nu a avut prea multe loganuri, si asa nu stie daca e vreo problema de serie sau nu.
                            Astept parerea voastra.
                            Numai bine.

                            Comment


                            • Cu masina pe loc, se aude foarte clar cum porneste AC-ul apoi se opreste.
                              Aud acel "clanc" cand porneste compresorul si iar "clanc" cand se opreste compresorul.


                              E normal pentru X52, durata perioadelor Ton și Toff sunt în funcție de treapta ventilatorului de climatizare și e influențată și de activarea modului ECO.

                              S-a mai discutat, pe de altă parte vezi tabelul (marcat cu galben)
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Te cred ca e normal, dar astazi am fost in alta masina si ala baga aer rece de numa numa.
                                Al meu... abia abia baga ceva aer rece.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google