Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aurelian68 View Post
    Nu are nicio treaba ventilatia un oring de la conducte scapa ori pe la compresor dar mai degraba pe la intrarea in vaporizator ,mai verifica si o sa fie ok.
    Merci de raspuns Aurelian, eu vorbeam de ventilele de la incarcare/descarcare Freon. Cat despre scapari pe instalatie nu se vede nimic cu lampita si ochelarii.

    Vaporizator te referi la cel de sub bord?

    Comment


    • Ala se poate verifica cu detectorul daca ai gaura pentru filtru de polen in principiu. Dar au fost cazuri cand era si ala gaurit, nu ai fi primul.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Oky
        astazi am vorbit iarasi cu cei de la service si tot insistau sa dea bordul jos sa vada vaporizatorul. Eu parca sa zic ca am vazut cateva picaturi de ulei pe compressor ( poate ar fi de acolo ). Cand le-am zis ca sunt de accord sa dea bordul jos sa vada vaporizatorul a fost delir, dar le-am zis ca daca nu e de acolo il desfac pe cheltuiala lor ca eu nu le dau niciun ban, si atunci tragedie ( stai sa vorbesc cu sefu' )li s-au innecat corabiile la baieti.
        De priincipiu plec fara AC la mare asta daca nu imprumut alta masina

        Comment


        • Mai omule.. cauta oringurile de la imbinarile dintre tevi, inlocuieste-le si apoi verifica pe unde a mai zis Aurelian.. nu e mare scofala dar macar mergi la un service unde au aia habar..
          "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
          Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

          Comment


          • Fara fluorescent? Asculta ce zic baietii, ca nu sunt fraieri.

            Comment


            • Salutare

              poate nu am fost eu explicit.
              Treaba asta nu am facut-o eu au facut-o cei din repezentanta DACIA ( deci un service care s-ar presupune ca stiu ce fac )
              Au bagat fluorescent de fiecare data si inca au completat si cu seringa de 2 ori cate 10 ml, deci daca era sa dea pe la oringurile de la imbinari se vedea si mama lui.
              Fuzzy daca erai putin atent la ce am postat prima data vedea ca am spus ca este vorba de cei de la o reprezentanta si nu un service din curtea cuiva. In alta ordine de idei cum pot verifica daca scapa pe la compresor? El pleaca normal fara zgomote caudate sau alte figuri

              Multumesc si o seara buna tuturor.

              Comment


              • ar putea scapa intre radiatoare ca acolo nu ajunge solutia uv ...

                Comment


                • Cât ulei e necesar la un logan din 2005 1.6 8 valve modelul ambition? Am facut revizia la aer si am 740 grame de refrigerant si 7 ml sustanta de contrast dar ulei nu a scos si nici nu a bagat aparatul era bosh.

                  Comment


                  • CUm naiba nu a scos deloc ulei????? Nu ai folosit AC inainte sa ajungi acolo? Ulei se pune cat scoti sau in functie de ce element inlocuiesti. Dar la o vidare de circuit ar trebui sa scoata 5-10 ml de ulei.
                    SUbsatanta de contrast se pune DOAR DACA NU GASESTi GAURA cu detectorul, NU PREVENTIV!!!!!!!!!
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Pai asa ma intreb si eu. Nu a scos nu a bagat. Sa scos refrigerant 645 g si substanta de contrast 7 ml si au bagat 735 g refrigerant. Aerul merge dar zic ca nu la capacitate maxima. Acum 3 ani jumătate a fost schimbate radiatoarele de apa si aer, operatiunea avind loc in decembrie. Dupa circa un an reparand o aripa fata la service am cerut si verificarea aerului dar nu am fost de față(au zis ca au bagat 200 g refrigerant). Anul asta in mai am facut din nou verificarea si am asistat si va zic ce am vazut cu ochii mei. Am întrebat mecanicul si a zis ca la unele se baga ulei la altele nu. Eu stiu ca ar fi necesar 120 g de ulei. Cum pot curata zona de la vaporizator deoarece la pornirea aerului uneori baga umezeala cu un pic de miros.

                      Comment


                      • Originally posted by djxhouse View Post
                        Andyno - cand ai masurat ca baga 12 / 14 grade... atunci motorul mergea pe relantiu?
                        Motorul mergea la relanti. La mine nu am observat sa bage mai rece daca o turez. Doar ma observat ca baga rece mai repede.

                        Termometru exterior dupa oglinda: ora 14:00 arata 45 grade dupa ce masina a stat in soare cam 2 ore. Am deschis toate usile sa iasa caldura (aveam cateva sticle cu apa in masina...nu stiu cate grade avea, dar nu puteai sa te speli pe maini cu ea !) pornit si cu geamurile inchise am dat drumul la a.c pe recirculare pe treapta 3. In jur de 5 minute se facute racoara in masina destul.

                        La Logan, clapeta de recirculare este manuala? sau este actionata de un motoras?

                        Comment


                        • Originally posted by Andyno View Post
                          La Logan, clapeta de recirculare este manuala? sau este actionata de un motoras?
                          Clapeta de recirculare la Logan este manuală.

                          Comment


                          • Salutare, in completarea celor spuse de Aurelian: recomand (ca si unul care a trecut prin asa ceva) sa verifici absolut toate O-ringurile. incepe cu O-ringul de la condensor (acel rezervor) apoi o-ringurile de la conducte (capetele de la radiator) si capetele care intra in masina la vaporizator. Apoi cele de la compresor si apoi in ultima instanta sa dai bordul jos.. daca vrei o poti face tu, sunt tutoriale pe net si mai sunt colegi pe forum care te pot ajuta cu sfaturi.

                            si inca ceva vidarea tre sa stea 30 min, eu ultima data am tinut-o 1 h , asa ca sa fiu sigur ca nu dau bordul jos a 4 oara

                            Si dupa substanta de contrast, nu s-a vazut pe unde a iesit freonul?? ciudat..

                            In rest mult succes.

                            Comment


                            • De curand am fost plecat intr-o deplasare prin tara cu un Duster 1,5 dci 110 cp,2 ani vechime si vreo 36.000 km la bord,tinuta "ca noua",masina merge f bine doar ca am intampinat o problema.Afara canicula, AC on permanent ,treapta a doua la ventilatie,aer pozitionat spre fata pasageri,tras de afara nu recirculare,la un moment dat a-nceput sa se-ncalzeasca in masina iar zgomotul aerului suflat pe aeratoare a devenit mai mult o fasaiala,fara nicio eficacitate.Trag pe dreapta,ma uit sub masina condens scurs zero.Bag mana prin zona filtrului habitaclu si ce sa vezi,acolo era GHEATA,da oameni buni,gheata.Opresc tot si astept pret de cateva minute,cand la un moment dat a-nceput sa curga apa din condens,semn ca acolo fusese un dop de gheata si a curs de mi s-a urat.Am pornit motorul si climatizarea si iar mergea perfect,am plecat la drum si dupa circa 100-150 km a inceput sa faca iar figura,mi-am dat seama dupa zgomotul produs de aer,am oprit AC-ul fara sa mai trag pe dreapta si dupa un timp l-am repornit acesta mergand din nou perfect.S-a mai lovit cineva de problema asta,care ar putea fi cauza?De infundat orificiul nu cred ca dupa dezhget curgea apa aproape ca la chiuveta.Am mai vb cu un coleg care a utilizat masina o data si mi-a relatat aceleasi simptome.
                              Last edited by burtosu; 19 August 2015, 11:51.
                              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                              Comment


                              • Sigur nu erai pe recirculare? Verifica si starea filtrului de habitaclu.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google