Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Separat. Le-a scos in recipiente separate.

    Comment


    • Chiar nu stie nimeni???????

      Comment


      • Am fost si eu la frigoservice , a mers treaba rapid in 10-15 min era gata .
        210g de freon mai erau in instalatie , se auzea un fasait ca o cascada , facea rece dar nu rece ca sa racesti , mai mult m-am dus pentru zgomot.
        750g de freon, 35cc ulei, 15 bar HP pressure, 1,8 bar LP pressure, temperatura ambientala 71 grade(?!?!) , 7 grade temperatura in masina (probabil acum am sa racesc)
        Masina are 9 ani si este a doua oara cand umblu la A.C. , cred ca am sa fac asta verificarea asta anual.
        Last edited by alexsr; 18 April 2016, 21:26.

        Comment


        • Originally posted by Fanez View Post
          Separat. Le-a scos in recipiente separate.
          Exista separator gaz-lichid in statia de incarcare, uleiul nou se toarna tot prin valvele de umplere cu freon odata cu freonul reintrodus in aceiasi cantitate cu cel care a fost scos (exceptie facand inlocuirile de componente).
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Am facut o re-umplere la instalatie anul trecut cu 750g freon( sa scos undeva la 560)
            si cam de atunci imi face asa la relantiu,in mers nu,mi dau seama
            De racit,raceste foarte bine
            Uneori in mers(mers mai sportiv,aud cum cupleaza si decupleaza)
            logan 1.5dci, 85cp, k9k
            Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

            Comment


            • Originally posted by alexsr View Post
              Am fost si eu la frigoservice , a mers treaba rapid in 10-15 min era gata .
              Mai precis, unde anume?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Salutare,

                Ligheanul din dotare (1.4 MPi) cu AC-ul pornit, GMV-ul functioneaza permanent pe prima treapta. La un interval de timp, porneste si pe a-2-a treapta dar este extrem de deranjant.....(vibreaza toata masina la propriu).
                Nu mai tin minte la primul Logan daca GMV-ul mergea permanent pe treapta 1....
                Daca ma poate lamuri cineva, multumesc anticipat.

                Comment


                • Poi din se aude am impresia ca doar electroventilatorul cupleaz si decupleaz, nu si compresor. Si la faza ca decupleaz la turatii ridicate, am vzut mai demult tot aici pe forum spuneam cineva ca asa e comandat de ecu sa nu raman fr putere si astfel decupleaz compresorul la turatii peste 4000. Nu stiu, n-am observat nici nu am încercat.

                  Comment


                  • Frigoservice ....in postul colegului ibuzescu se afla o legatura catre un site.

                    Comment


                    • http://frigoservice.ro

                      Comment


                      • Asta imi recomandati?
                        Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                        Comment


                        • Daca esti din Bucuresti da o fuga pana acolo.

                          Comment


                          • Ok
                            O sa revin cu detali
                            Dacia Logan Prestige 1.5DCI cu 85 CP Albastru Mineral

                            Comment


                            • Originally posted by enc_edy View Post
                              Salutare,

                              Ligheanul din dotare (1.4 MPi) cu AC-ul pornit, GMV-ul functioneaza permanent pe prima treapta. La un interval de timp, porneste si pe a-2-a treapta dar este extrem de deranjant.....(vibreaza toata masina la propriu).
                              Nu mai tin minte la primul Logan daca GMV-ul mergea permanent pe treapta 1....
                              Daca ma poate lamuri cineva, multumesc anticipat.
                              E normal sa se comporte astfel. Faptul ca vibreaza masina nu e normal, inseamna ca elicea ventilatorului este dezechilibrata (s-a depus mizerie sau au cazut greutatile de echilibrare).

                              Comment


                              • Multumesc pt. raspuns.
                                Daca nu se strica nimic (din cauza faptului ca ori au cazut greutatile, ori este dezechilibrata elicea, ori.....), o las in pace.......pot sa traiesc cu acea vibratie car nici macar nu este permanenta...
                                Last edited by 77sky; 20 April 2016, 18:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google