If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?
Buna seara. La un Logan 1.4, 2005 se intampla urmatoarele: In majoritatea cazurilor AC porneste normal, face rece cam ca si al meu, doar ca uneori porneste ventilatorul pe viteza mica dar compresorul nu cupleaza si evident nici rece nu face. Pe diagnoza s-a observat ca atunci cand nu porneste la ac afiseaza 28 presiune(cand merge bine cam 7.5). Sonda de pe radiatorul mare s-a inlocuit, aceeasi problema. Chestia asta poate sa o faca de cateva ori pe zi sau odata pe saptamana, deci aleator. Pareri?
salut am si eu un logan din 2005 cu ac ,cand am cumparato in 2011(second) nu prea ma interesa aerul conditionat dar vara aceasta am zis sai bag si eu freon ca e prea cald in masina si impulsionat de colegii de la munca (siau umplut 3 instalatia de aer)am zis sami pun si eu si era si ieftin 85 ron
toate bune si frumoase ,am stat circa 45 de minute cat a durat sa face masinuta aia verificare vidare ungere pana mea si cand sa terminat procesul surpriza nu baga aer rece
butonul din bord se aprinde gmv porneste compresorul cupleaza dar nu se racesc acele tevi de AC si bineinteles nu da aer rece .
care ar fi problema ? mia zis ala care mia umplut instalatia ca e compresorul defect dar ei de vreo saptamana au acea masinerie de umplere aer conditionat
si ei se ocupa cu vulcanizare su service.nu se ocupa cu mecanica doar dastea usoare geometrie roti ,schimburi de placute frana ,montat cauciucuri ... cam cu ce se ocupa vulcanizarile
din cate am citit aici banuiesc ca ar fi instalatie infundata sau preostatul de presiune sau radiaiatorul de ac ,ce moartea caprioarei mele ar avea????
va multumesc anticipat. pareri?
ps am remarcat ca la turatii mai mari compresorul decupleaza dupa care cand ajung la turatii mai mici cupleaza iar
Last edited by fyeratanye; 21 June 2016, 20:27.
Reason: adaugare detalii
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Am citit toate raspunsurile postate ulterior, dar nu am aflat nicio opinie despre acest lucru. Au mai aparut ceva informatii noi ? Exista o rezolvare ?
Sau e din ciclul "asa face toate PH2" ?
Multumesc anticipat pentru orice raspuns !
Ti-a verificat cineva cantitatea de ulei din instalatie?Aceeasi ineficacitate o aveam si eu,am fost la frigotehnist,iar cand a pus ceasurile pe ea,mi-a zis ca am ulei mult,cand a purjat pe teva cea subtire bora ulei de ziceai ca functioneaza pe ulei.Acesta fiind mult ajuta in vaporizator si nu mai raceste bine.Mi-a scos tot uleiul,vreo 80 ml,a spalat instalatia,apoi a facut vid si a bagat ulei si freon.Totul s-a facut cu o instalatie automatizata.Ma mir ca pe fisa postata de tine arata 135 ml ulei,pe cand la mine "doar" cu 80 ml era instalatia full de ulei.Initial fusesem la parlitii de la Dacia,masina fiind in garantie,au pus-o pe aparatul ala al lor si ce dracu o fi facut de mi-a umplut-o de ulei numai el o stii.Niciodata un mecanic din service nu se compara cu un frigotehnist de meserie,care doar asta face zilnic.Colegii din Buzau poate au auzit si reparat la Geofrig.
o problema si la mine.
am un logan 1.4 din 2006. dimineata ac-ul merge normal.
la amiaza 37 de grade afara, pornesc ac-ul si dupa cateva minute de mers prin oras in turatii se aude un zgomot ca la o drujba (huruit), dar ac-ul baga rece in continuare. opresc ac-ul dispare zgomotul instant. la relanti e doar zgomotul de la motor putin mai turat.
am accelerato pe loc se aude un clantanit, se mareste viteza la ventilator si apoi incepe zgomotul de drujba . am fost la 2 meseriasi, unul zice ca e compresorul defect, altul zice de rulmentul de la ac.
mai este cineva care a patit la fel?
multumesc
De obicei zgomotul de drujba este dat de treapa a doua a gmv,pe caldurile astea si intr-un mers aglomerat este foarte normal sa porneasca gmv pe treapta a 2 a.Si la mine face la fel cand merg in trafic aglomerat.
PS poate ai vrut sa scrii "meseriasi".
exact zgomotul se aude in treapta a II a ventilatorului de la motor (gmv). am sesizat si vara trecuta in concediu zgomotul si iar zilele astea. ma gandeam ca ar fi un rulment gripat
saptamana viitoare plec in concediu si ma nelinisteste zgomotul. totusi se aude tare ca un huruit. am de facut cam 2000 de km si cu doi copii dupa mine.
Zgomotul de drujba o sa-l auzi doar in oras. In afara orasului n-o sa te mai deranjeze.
Stai linistit, nu-ti face probleme. Eu de 9 ani nici nu-l mai bag in seama. Imi mai aduc aminte cei care merg cu mine in masina, dar in rest face parte din decor.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Da si eu am sesizat , cu temperaturile astea mari, cu Ac pornit, cand motorul e in turatie
ridicata se aude un huruit, dar nu e din compresorul de AC? Practic zgomotul creste/scade odata cu turatia motorului si dispare daca inchid AC-ul, care functioneaza perfect. Dar daca-mi amintesc bine, am avut in fiecare vara acest zgomot.
saptamana viitoare plec in concediu si ma nelinisteste zgomotul. totusi se aude tare ca un huruit. am de facut cam 2000 de km si cu doi copii dupa mine.
Asa este cum spunea colegul @vitriol,la drum intins n-o sa auzi acea huruiala,doar in aglomeratie coroborată cu temperatura ridicata.Asa ca dai bice si drum bun.
Si a mea face la fel....si cea veche făcea la fel.....si a unui prieten face la fel....
Eu zic sa te bucuri de concediu....)) stai sa dai banii pe prostii....))
multumesc pt raspunsuri. maine am programare la un meserias sa dea jos scutul si apoi cureaua de accesorii sa se uite. initial a zis ca e dus compresorul. ma gandesc daca sa ma duc sau nu. meditez.
azi am verificat freonul. au scos 650 de gr de freon si 44 ml de ulei. apoi au bagat inapoi 750 de freon si 50 de ml de ulei. La ulei au zis ca nu baga mai mult pentru ca restul pana la 150 de ml e prin compresor.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment