Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru link-uri. Mă ocup de asta mâine când voi primi o lupă. Cred că a mea va avea și tinichea rece pe ace.
    Voi raporta dacă a ajutat.​

    Comment


    • Daca doresti citeste mai ales postul 42 pag. 3 din primul link https://www.loganclub.ro/forum/forum...16#post2518216
      unde 77sky a descris cu lux de amanunte totul legat de acest subiect , vezi si capturile atasate inclusiv arhivele NewZipX.zip, pozele fiind bine facute si destul de clare, mai adaug ca microfisurile aparute in lipiturile acestea “reci” in aliajul cu un continut redus de plumb si contacte imperfecte sunt des intalnite din pacate si la alte modele Renault din perioada aceea.
      Desigur ca poti sa citesti si “istoricul” din celelalte legat de asta, 77sky facand in prealabil toate verificarile aferente, atat via diagnoza (CLiP) cat si mecanice, electrice, chiar “intarit” masa motor, etc… (si este recomandat ca toate acestea sa se faca in mod corespunzator, acelasi efect putand sa fie generat si de cauze diferite)

      Este bine si de apreciat daca revii cu un update , experienta ta putand sa fie de folos si altora, eventual poti posta cele legate de ECU in acel topic (sa fie toate in acelasi loc) iar cele legate de AC aici.

      Bafta!

      Comment


      • Am lipit toti pinii din acest mufa, unde este C1 (aer conditionat), din pacate ambreiajul nu se cupleaza. Ventilatorul pornește, dar aerul condiționat nu se cuplează Nu există erori prin Obd2.

        Comment


        • Tocmai de aceea am sugerat (chiar subliniat de cateva ori) sa se faca toate verificarile in mod conform, sau apelat la cineva care stie\poate sa le faca corespunzator (ex AC configurat si autorizat, 12V pe ambreiaj, bobina compresor, relee, butonul comanda de pe tabloul de AC, circuite electrice, cablaj, etc...)

          Comment


          • Totul măsurat. Am găsit pe forumul rus că au avut o astfel de problemă și la controlerul meu Delphi dcm1.2 k9k 796 și au fost ajutați de actualizarea configurației mașinii (probabil că recunoaște din nou setările) prin Can Clip. Există și setări diferite în ddt2000, de exemplu AC_relay, dar nu funcționează pentru mine.

            Uită-te la acest link și traduce. Tipul chiar a urmărit și
            circuite integrate care controlează ambreiajul și ventilatorul.

            https://forum.adact.ru/topic/57551-r...a-kondicioner/

            Comment


            • Pai daca "totul masurat" si esti asa de sigur ca ai facut totul in mod conform atunci care\unde este "buba" .
              Iar de uitat si tradus cred ca mai bine faci tu asta, eu doar repet ca acelasi efect poate sa fie generat si de cauze diferite, iar toate acestea mai depind si de tine, informatii si experiente \exemple sunt destule (inclusiv un extras din procedura din CLiP atasata anterior, mai este si o stare ETxxx de configurare AC, etc.), dar ce\cum\cu ce ai verificat sau verifici ramane la "alegerea" ta ...
              Last edited by Gil26; 27 June 2024, 12:56.

              Comment


              • Nu prea inteleg.

                În Ddt2000-ul meu, arată așa.​
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                • Eu ma refeream la "ET164: Configuration with air conditioning. YES - NO States whether the vehicle is fitted with air conditioning or not. YES: Air conditioning is detected by the injection computer. NO:Airconditioning is not detected by the injection computer.", acesta cred ca este primul lucru care se poate verifica via diagnoza, urmeaza celelalte din procedura de diagnosticare, apoi se poate trece la cele electrice, mecanice, etc...

                  PS: totusi captura din DDT2000 este primul lucru mai "concret" din tot ceea ce ai scris pana acum (iar detaliile pot sa conteze).

                  Comment


                  • AIR_CON_relay_fitted = 0?
                    ... = Air condition relay does not exist?

                    Este normal?
                    Dupa parerea mea ar trebui sa fie

                    Cum să setați acești parametri în ddt2000?​

                    Comment


                    • Plus ca in DDT2000 mai este un ecran Air Conditioning Frame in care printre altele sunt si AC_Present_NVV si Air_cond_on, dar din cate stiu nu se poate “seta” nimic, grija si atentie mare cu ECU Reset, trebuie inteles bine ce face fiecare optiune de acolo si ce implica, iar in CLiP sunt si comenzi “echivalente” doar ca exemplu si atasat (pe langa celelalte), iar legat de DDT2000 putin mai inainte chiar tu ai scris asta:

                      Originally posted by carlo80 View Post
                      Am verificat releele, sunt bune. Bobinele au aproximativ 110 ohmi și se comută în timpul testului. Problema este lipsa de masă de la ECU - pinul C1. În aplicația ddt2000, cererea AC este permisă și pare a fi activată. Afișează aproximativ 8 bari de presiune AC la turația de ralanti… .

                      si in mod normal daca totul este OK la pornirea motorului si AC acesta este “recunoscut” implicit si componentele acestuia (presiunea putand sa fie 4-6 bar cu AC oprit, 15-20 bar cu el pornit) iar despre releul AC am atasat o captura in care am si subliniat: “Check the resistance value of the cold loop/air conditioning relay between connections 3FB (or 3FB2) and 38K of the relay. If the resistance is not between: 75 W < X < 85 W at 25°C, replace the relay.” asa ca inchei aici reiterand ca absolut toate verificarile trebuie facute in mod conform.

                      Pentru ceilalti colegi de forum sau cine doreste si\sau are nevoie mai atasez cateva capturi (in cele doua pagini am atasat aproape totul legat de asta) despre AC Logan L90 ph1 :
                      Attached Files

                      Comment


                      • După cum puteți vedea în imaginile de mai jos, aerul condiționat se pornește, dar ambreiajul compresorului de aer condiționat nu se atașează

                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                        • Check the resistance value of the cold loop/air conditioning relay between connections 3FB (or 3FB2) and 38K of the relay. If the resistance is not between: 75 ohm < X < 85 ohm at 25°C, replace the relay.”​

                          Este această rezistență admisă a bobinei de releu a compresorului de aer condiționat? (pentru că nu văd exact scrisorile din imagini, dar cred că din engleză înseamnă asta)
                          Pentru mine, releul și de fapt bobinele din el - au 110 ohmi, adică trebuie înlocuite?​

                          În plus, releul de la ventilator are, de asemenea, 110 ohmi, iar ventilatorul pornește - am schimbat și în locuri, iar fanul funcționează pe ambele relee.
                          Last edited by carlo80; 28 June 2024, 19:20.

                          Comment


                          • Referitor la aceste intrebari la randul meu intreb retoric: daca s-a verificat absolut totul (diagnoza, electric, mecanic, ECU, etc.) in mod conform si toate sunt OK atunci care\unde este problema ...

                            PS: daca se da click pe poza si se descarca cred ca se vede destul de clar, valabil pentru toate celelalte atasate, apoi documentul din acea captura este valabil si pentru alte modele Dacia \Renault si motoare (Vehicles: LOGAN /SANDERO /THALIA 2 /SYMBOL 2 /DUSTER /KANGOO; Engines: K9K 714, 718, 740, 790, 792, 794, 796, 880, 890) cu injectie K9 DELPHI DCM 1.2, dar cred ca poate sa fie util la fel ca si celelalte despre AC Logan L90 pe care le-am atasat, insa cui nu ii place \convine poate sa le ignore, pana la urma intelegerea sau folosirea \aplicarea lor depind de fiecare, dar acestea cred ca pot sa fie de ajutor unor\altor colegi de forum in rezolvarea diverselor probleme cu aerul condtionat, plus ca pe forum se gasesc foarte multe alte informatii, detalii si experiente legate de acest subiect.

                            Comment


                            • Mai atasez doua scheme electrice AC pentru motoare pe benzina (K7J710 si K4M690), poate sunt de folos, sunt si deosebiri dar si asemanari, numerotarea si denumirea componentelor este aceeasi ca la K9K794 atasata anterior, plus mufele din injectie, desigur ca alocarea pinilor depinde si de motor, nivel echipare, an de fabricatie, etc. dar se pot vedea pinii corespunzatori AC, sensor presiune gaz de racire, GMV, …
                              Attached Files

                              Comment


                              • LE: iar referitor la problemele tehnice cu AC la Logan L90 (chiar daca sistemul este destul de simplu) acestea pot sa fie diverse, doar ca ex stiu destule (ne)cazuri si cu butonul AC de pe panoul de comanda cand nu se dadea comanda si 12V de pe pinul 5 -38Z pe pinul E3 sau 46 din injectie fie din cauza butonului \contactelor fie din cea a diodei (ex atasat plus capturile anterioare) care are anodul pe pinul de treapta 1 ventilator si catodul pe comutatorul de on/off AC si nu pornea compresorul AC, nu se transmitea starea 1 care activa\alimenta actuatorul compresorului.

                                Deci efectele \problemele cu AC pot sa fie si diferite, ba mai mult, acelasi efect poate sa fie generat de cauze diferite \diverse, tocmai de aceea am scris de cateva ori ca trebuie facute toate verificarile in mod conform pentru a elimina variabilele si a gasi mai usor cauza problemei.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google