If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da ,,freonul intra la categoria CONSUMABILE si se plateste completarea chiar daca masina este in garantie.
Daca freonul se pierde din alte motive de fabrica,,defecte ale instalatiei AC,,atunci se face reparatia pe garantie,,altfel nu!
salutare
am avut si eu probleme cu ac
masina in garantie 1,6 16v septembrie 2008 am fost la service si ami a zis ca tre sa incarc cu freon ca nu e pe garantie e '' consumabil''. ca pana la urma defectul sa fie un fir ros de cureaua de accesorii.
am sa revin cu poze
@BRZ pai si cum ai depistat problema cu firul ros?
160 lei parca e incarcare cu freon la Dacia.
Mie totodata nici nu mai raceste bine si mai are si un miros de imbacseala cand pornesc AC-ul. Pana la urma mi-am facut programare la Cobalcescu, sa vad cu ce mai ma prostesc si astia.
Dar ideea e ca si eu am avut probleme la cureaua de accesorii a trebuit sa inlocuiesc tot kitul cu tot cu intinzator..si asta in mare parte pentru ca inainte de aceasta operatiune imi schimbasem la un serv. Dacia curea accesorii pt ca se ciupise de la pietris..iar domnul mecanic a facut treaba buna, mia montato gresit. Adica pe fulia de alternator imi statea gresit. Cureaua are acele santuri la fel si fuliile iar fiecare fulie trebuie sa aiba mereu santul dintre motor liber. e mie imi atingea si scartaia, nu mai zic ca incepuse sa se roada.
Deci as vrea sa stiu si eu despre ce fir ros era vb si mai ales cum lai depistat. Multumesc anticipat
acestea sunt pozele
nu cred ca sunt prea concludente
dar in ultima poza e o piesa care ziceau eu ca tre sa fie schimbata pana sa vada ca firele erau roase(pozele sunt facute de mine in service , chiar daca nu cred ca aveam voie)
Asta-i buna, de ce sa nu ai voie sa faci poze. Sa nu furi secretele daciotilor.
Piesa cu pricina este captatorul de presiune iar grupul de fire din care face parte si firul ros drept la piesa cu pricina duc.
daca masina este in garantie, doar verificarea instalatiei si a presiunii se plateste in service-urile Dacia? daca da, cat ar fi doar aceste operatii?
Conform carnetului de intretinere verificarea instalatiei de AC se efectueaza la 3 ani.
Cu exceptia cazurilor de depresurizare, imputabile fabricantului, aceste costuri ii apartin utilizatorului.
El plateste acele sume, pe care ti le-am scris si eu si alti colegi.
Ce intelegi tu prin "verificarea" unei instalatii presurizate?
Crezi ca e precum la motor, ridici joja si te uiti la nivel?
Se efectueaza pur si simplu cu acel aparat pe care il vezi mai sus acea freonizare si aducere la nivel a uleiului.
O cantitate precisa de freon (cu un anumit tip) si o cantitate precisa de ulei (de un anumit tip)
Acum e limpede?
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Am si eu o problema cu instalatia de aer conditionat, in sensul ca: dupa ce depasesc viteza de 60 km/h imi decupleaza compresorul si ramane doar ventilatia normala, daca reduc sub 60 la ora, cupleaza si functioneaza ok. Stiti ce poate fi?
Si mi-a mai pornit o data aerul dupa ce am mers mult cu masina in urcare prin munti (probabil cand s-a incalzit apa, a cuplat din nou).
Becul de consola ramane aprins, nu se stinge.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment