si eu am probleme...indiferent de starea motului (cald, rece) in momentul in care cuplez ac-ul, la un interval de 3-4 sec imi cupleaza si-mi decupleaza compresorul si in mers constant, in acceleratie, la relanti. In momentul in care cupleaza baga aer rece... ma poate ajuta cineva cu un sfat? freonul este pus de o luna (am avut o conducta rupta si s-a pierdut tot freonul, poate a intrat mizerie pe instalatie?)
Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Presiune prea mare in instalatie sau senzorul de presiune defect (putin probabil).
Verifica undeva cantitatea de freon sau daca nu ai mustrari de constiinta mai da freon afara pana nu mai face.
Presiunea se poate masura si cu un program de diagnoza (recomandat).[Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!
Comment
-
update la situatie....azi cand a trebuit sa plec m-am hotarat sa mai incerc aerul sa vad daca functioneaza asa ca i-am dat drumul imediat cum am pornit masina si am ridicat capota sa vad daca pierde pe undeva freon...conducta pe care este freonul s-a racit instant si nu-mi mai decuplca/cupla compresorul si am mers aproximativ 30 min fara nici o problema....
Comment
-
Pot aparea si urme de ulei pe unde pierde freon.
Domnu' goe, dupa un drum si o stationare de cateva minute in soare, daca pornesti ac cu masina incinsa, se poate ca faza sa se repete. Urmareste chestia asta.[Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!
Comment
-
Originally posted by vi_escu View PostPot aparea si urme de ulei pe unde pierde freon.http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI
Comment
-
Ok. Sa fi sanatos. Esti maestru la climatizari.
Si pentru cei pe care ii intereseaza: freonul in stare lichida este impins de catre compresor in evaporator prin conducta groasa unde se face schimbul de caldura si unde freonul se transforma in stare gazoasa care intra in condensor, se face iar schimb de caldura dar invers (cedeaza caldura), se transforma in stare lichida, intra in compresor si reia ciclul.
Ma rog... am uitat de radiator. Ceea ce am vrut sa subliniez este faptul ca freonul circula invers decat si-a imaginat colegul nostru.
Deci tot ce e rece este catre evaporator si tot ce e cald este dupa evaporator spre condensor, radiator si compresor.
Comment
Comment